Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soxje schreef:Goed idee dat etiket! Wel beetje grote letters want anders moet je eerst zowat op iemands boobies hangen (ik wel met mijn multifocale glazen)
snowdon schreef:Nogmaals dit is niets persoonlijks, ik vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen, maar zo wordt het mij te druk...
moonie schreef:eey als het zo gaat blijft er niemand meer over kunnen jullie er allebij alsjeblieft nog een keer over nadenken zou erg jammer zijn als je niet meer komt al kom je maar afentoe op het tinkerpraatje zo als ik
Soxje schreef:Het was oorspronkelijk ook de bedoeling een meeting voor de tinkerpraters te houden. Maar alras kwamen er onbekende namen zich melden die ook graag met of zonder familie/aanhang mee wilden doen. Ik vind nog steeds dat het een TP-meeting moet zijn maar sluit me aan bij de meerderheid, weet niet eens hoe de meerderheid erover denkt...
Maar misschien heeft iemand andere suggesties, we zijn tenslotte democratisch hier
dapperdier schreef:Mijn mening heb ik gegeven.. Als dit een specifieke tinkerpraat meeting wordt respecteer ik dat en besluit ik om ( als niet actiefe tinkerprater) niet te komen.
Ik vind dat erg jammer en zou liever een tinkermeeting zien waarbij elke tinkergek welkom is, daar leer je dan gelijk mensen als Boya kennen, toekomstige tinkerpraters. Hoe meer zielen hoe meer vreugd wat mij betreft en niemand kan je verplichten met iedreeen te gaan praten.
Ik wil er dus best over denken, maar vraag liever de topicstarter/initiatief nemer een besluit te maken hierover. en dit kan echt zonder wrok of boosheid gevoelens jegens die beslissing.
Soxje schreef:Er zijn maar een paar luitjes die blijven mekkeren, en dat zijn geen TP-ers. Ik ga geen nieuwe poll openen want ik heb in het begin al gevraagd om meningen. Je kan komen of wegblijven maar niet tot de meeting blijven zeuren, we zijn hier over het algemeen met volwassenen die elkaar eens willen ontmoeten, klaar.
Of zoals Kimbalover post: ga zelf een meeting organiseren mèt tinkers! Ook een leuk idee hoor.