Tinkermeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum prikken we?

Poll eindigt op

zaterdag 25 juni
7 (10%)
zondag 26 juni
12 (17%)
zaterdag 2 juli
7 (10%)
zondag 3 juli
15 (22%)
zaterdag 9 juli
11 (16%)
zondag 10 juli
16 (23%)

Totaal aantal stemmen: 68

flicka

Re: Tinkermeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 18:56

Goed idee dat etiket! Wel beetje grote letters want anders moet je eerst zowat op iemands boobies hangen (ik wel met mijn multifocale glazen Lachen )

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:28

Ohw, en doe dan ook maar naam van je paard erbij Bloos

Kan mensen vaak alleen onthouden aan hun paard Bloos

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:36

Ik kom en rij met Jeanie mee

Nog voorkeur wat ik voor lekkers mag meenemen

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:36

Soxje schreef:
Goed idee dat etiket! Wel beetje grote letters want anders moet je eerst zowat op iemands boobies hangen (ik wel met mijn multifocale glazen Lachen )

Mijn naam kan je wel lezen ik heb hele grote Boobies Haha! Haha! Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:43

Ik vind dat iedereen welkom is maar goed naam vindik ook wel een goed idee weet je gelijk wie je voor je hebt scheelt alvast een boel vragen

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:46

hahaha.. dat mag ook wel als je naam, boktnaam en paard naam erop moeten! En dan ook nog groot geschreven! Ai...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:47

Ik doe ff dwars, ik vind dat met die naambordjes iets TE eerlijk gezegd haha.. Ik vind dat als je echt in elkaar geinteresseerd bent, je elkaars naam heus wel onthoud nadat je elkaar hebt voorgesteld.

Verder ben ik het met Soxje eens voor wat betreft de mensen die welkom zijn. Gezellig over Tinkers praten kunnen we overal, op elke tinkermeeting van de stamboeken of wedstrijden of beurzen etc en natuurlijk hier op bokt.

Tinkerpraat heeft een hecht groepje gevormd en dat is niet bedoeld om mensen buiten te sluiten, maar het ging erom dat we elkaar eens met zn allen (of zoveel mogelijk van ons dan) bij elkaar wilden hebben in het echt. Wel zo leuk en gezellig elkaar eens in het echt te zien.

Nogmaals dit is niets persoonlijks, ik vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen, maar zo wordt het mij te druk...

Ik denk dat als het zo doorgaat ik me afmeld en zelf wel eens bij Jean langsga, want dat wil ik nog steeds altijd graag een keertje!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:54

snowdon schreef:
Nogmaals dit is niets persoonlijks, ik vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen, maar zo wordt het mij te druk...

Ik respecteer jullie achtergrond, want ik kan me goed voorstellen dat TP daaraan ten grondslag ligt. Alleen als je dat via een open topic doet, krijg je natuurlijk wel aanmeldingen die je dan min of meer moet teleurstellen. Misschien is het handig om een besloten TP meeting via PB te regelen. Nogmaals niet betuttelend, maar gewoon om teleurstelling bij anderen te voorkomen.

Verder wens ik jullie heeeel veeeel plezier met elkaar en hoop jullie zeker nog een keer op een een of andere keuring/beurs o.i.d. te ontmoeten en laat je niet weerhouden door kritiek van mij. Het was opbouwend bedoeld, niet om te zeuren of zo. Pling

By the way....nog wel mijn complimenten over de wijze waarop jullie mijn kritiek opvatten. Er zijn helaas ook topics waar direct met modder gegooid wordt OK dan!
Laatst bijgewerkt door Schafstall op 13-06-05 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:56

Nou weet je wat dan meld ik me bij deze af aangezien ik niet een heel aktief tinkerprater ben en ik geen zin heb om me daar niet welkom te voelen omdat ik niet aktief genoeg ben Huilen .

Ik vind het wel heel erg buitensluitend.
Ik zelf zit nu een krap 2 jaar op bokt en ken iedereen maar kan het niet bijbenen op tp en dat zullen de meesten zo hebben.
Er komen en gaan mensen op tinkerpraat, maar zoals ik het nu zie willen jullie alleen de vaste kern van tinkerpraat hebben nou dat mag dan van mij en wens ik jullie bij deze een fijne dag Haha!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 21:09

Leon, voorstellen aan zo'n grote groep mensen is geen doen. En je vergeet vaak namen zodra je bent voorgesteld en daarna nog 10 handen moet schudden. Met een naamkaartje (overigens heel normaal bij bijeenkomsten) kun je ook selecteren, het is toch onmogelijk om met iedereen te praten en ik denk dat je met bepaalde TP-ers meer binding hebt dan met andere luitjes. We moeten er niet te moeilijk over doen.

Ik ga ook niet met foto's leuren want de TP'ers weten inmiddels wel hoe Sox eruit ziet.
En het lijkt mij het meest logisch, Tequila, dat je je gebruikersnaam van Bokt gebruikt. Zo kennen wij elkaar tenslotte.
Leuk Tarmine dat je meekomt met Jeanie; augurken of Amsterdamse uitjes?

Nu ik deze post wilde verzenden zag ik de posts van Boya en Dobbel. Het verrast me niet dat zij zich weer afmelden. Tinkerpraat is dan wel een topic op een openbaar forum maar wel een topic waar je je nogal intensief Knipoog mee bezig moet houden om enige binding te krijgen met de betrokken mensen. Je weet wat van elkaars achtergrond en je maakt makkelijker contact dan dat je er zo invalt.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:20

Tja.. ik meld me dan ook maar af. Ik vind het erg jammer, maar om dezelfde reden als Dobbel.

Ik bok veeel minder het afgelopen jaar en ken de 'nieuwen' van TP dan ook niet. Jammer want ik vond het een leuk en goed excuus om eens lekker over tinkers te babbelen en Jeanette haar tinks weer te zien. En Xena.. en Pellie en Snowdon en renee en daarbij misschein wat mensen die ik nog niet 'ken'.

Misschein kan de topicstarter ( initiatief nemer) een lijn trekken en een beslissing maken hierover, dit speelt namelijk al vanaf de beginpagina's.
En dan ook even de titel aanpassen?

Signe

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:24

eey als het zo gaat blijft er niemand meer over kunnen jullie er allebij alsjeblieft nog een keer over nadenken zou erg jammer zijn als je niet meer komt al kom je maar afentoe op het tinkerpraatje zo als ik

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:31

Nou sox en bedankt he ik noem ook geen namen maar leef altijd met de mensen mee en reageer op dringende zaken ik lees alles op tinkerpraat, maar het zijn altijd de zelde mensen die het verzuimen om te reageren als ik wat zeg of vraag of wat dan ook op tinkerpraat. Er zijn er ook een paar die wel altijd leuk reageren en daar reageer ik dan ook op, maar sommige mensen laten je er gewoon niet echt tussen op TP en daaarom reageer ik niet overal op.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:32

moonie schreef:
eey als het zo gaat blijft er niemand meer over kunnen jullie er allebij alsjeblieft nog een keer over nadenken zou erg jammer zijn als je niet meer komt al kom je maar afentoe op het tinkerpraatje zo als ik

Zo denk dus duidelijk niet iedereen erover Clown

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:33

daarvoor wordt ook te veel gepost denk ik om overal op te kunnen reageren dat is gewoon te veel voor op een dag dan moet je echt 24 uur achter je computer zitten ik reageer ook echt niet over al op al lees ik wel alles dat is gewoon te veel van het goede

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:18

Mijn mening heb ik gegeven.. Als dit een specifieke tinkerpraat meeting wordt respecteer ik dat en besluit ik om ( als niet actiefe tinkerprater) niet te komen.

Ik vind dat erg jammer en zou liever een tinkermeeting zien waarbij elke tinkergek welkom is, daar leer je dan gelijk mensen als Boya kennen, toekomstige tinkerpraters. Hoe meer zielen hoe meer vreugd wat mij betreft en niemand kan je verplichten met iedreeen te gaan praten.

Ik wil er dus best over denken, maar vraag liever de topicstarter/initiatief nemer een besluit te maken hierover. en dit kan echt zonder wrok of boosheid gevoelens jegens die beslissing.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:20

Ik zal ook niet boos of iets dergelijks worden maar aangezien de TS sox is ik dus de beslissing al weet.
Maar ja Jean is ook nieuw op TP ik ben er veel langer, maar ja het is maar net wat ze willen

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:26

ik denk dat jeannette het ook helemaal niet erg vind als er ook mensen van buiten het tinkerpraatje af komen ik denk dat als je de eis gaat stellen dat allen tinkerpraaters mogen komen er daar ook nog een heleboel van af haken omdat de meeste niet op alles reageren en zo doende ook niet ieder dag op bokt zitten of actief tinkerpraater zijn denk en dan hou je nog maar weinig mensne over denk ik zo en dat is nou ook weer niet de bedoeling ik wil hier mee niemand beledigen ik Respecteer iedereen ze uit spraak maar zou het erg jammer als er hier door mensen af gaan haken

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 22:33

Soxje schreef:
Het was oorspronkelijk ook de bedoeling een meeting voor de tinkerpraters te houden. Maar alras kwamen er onbekende namen zich melden die ook graag met of zonder familie/aanhang mee wilden doen. Ik vind nog steeds dat het een TP-meeting moet zijn maar sluit me aan bij de meerderheid, weet niet eens hoe de meerderheid erover denkt...

Maar misschien heeft iemand andere suggesties, we zijn tenslotte democratisch hier Lachen

Als jullie de posts zouden lezen, zou je deze ook gelezen hebben. En hierbij zou ik het graag willen laten.

En voor degenen die niet weten wat ze mee kunnen nemen, wellicht extra stokbrood, kruidenboter en sausjes. Kerriesaus, tomatenketchup e.d. Of gesneden champs en stukken paprika, ook heel lekker op de bbq. Maiskolfjes? Wat ook lekker is zijn stukjes bleekselderij of partjes tomaat. En wat denk je van bospeen? Jammie, krijg verdorie alweer honger Lachen

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:40

sorry Sox.. wel gelezen, niet blijven hangen...

Misschein een nieuwe poll openen als je het democratisch wilt houden. Moonie heeft haar mening gegeven, Dobbel, Snowdon en ik o en Boya... dat zijn vast niet alle stemmen...

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:44

dapperdier schreef:
Mijn mening heb ik gegeven.. Als dit een specifieke tinkerpraat meeting wordt respecteer ik dat en besluit ik om ( als niet actiefe tinkerprater) niet te komen.

Ik vind dat erg jammer en zou liever een tinkermeeting zien waarbij elke tinkergek welkom is, daar leer je dan gelijk mensen als Boya kennen, toekomstige tinkerpraters. Hoe meer zielen hoe meer vreugd wat mij betreft en niemand kan je verplichten met iedreeen te gaan praten.
Ik wil er dus best over denken, maar vraag liever de topicstarter/initiatief nemer een besluit te maken hierover. en dit kan echt zonder wrok of boosheid gevoelens jegens die beslissing.

Als jij een keer het initiatief neemt om zo'n boktmeeting te organiseren wil je het mij dan ook laten weten Knipoog
Waar mijn tinker staat zijn trouwens ook zat plekken om lekker met je paardje te rijden Clown

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 22:54

Er zijn maar een paar luitjes die blijven mekkeren, en dat zijn geen TP-ers. Ik ga geen nieuwe poll openen want ik heb in het begin al gevraagd om meningen. Je kan komen of wegblijven maar niet tot de meeting blijven zeuren, we zijn hier over het algemeen met volwassenen die elkaar eens willen ontmoeten, klaar.
Of zoals Kimbalover post: ga zelf een meeting organiseren mèt tinkers! Ook een leuk idee hoor.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 23:04

Whoa ho.. sorry Sox.. ik wilde je niet boos maken en zeker niet zeuren of mekkeren. Het leek hier idd even een volwassen topic te worden, maar ik weet weer even dat ik op bokt zit.

Tot slot dan maar:
Veel plezier iedereen op de meet!

Signe

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 23:10

Soxje schreef:
Er zijn maar een paar luitjes die blijven mekkeren, en dat zijn geen TP-ers. Ik ga geen nieuwe poll openen want ik heb in het begin al gevraagd om meningen. Je kan komen of wegblijven maar niet tot de meeting blijven zeuren, we zijn hier over het algemeen met volwassenen die elkaar eens willen ontmoeten, klaar.
Of zoals Kimbalover post: ga zelf een meeting organiseren mèt tinkers! Ook een leuk idee hoor.

Door wie zou dat nou komen er zijn hier 2 mesen beginnen met zeuren daar krijg je dan respons op leuk of niet leuk maar zo werkt het en van volwassenheid is hier weinig te merken.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 23:11

Jeetje wat een gedoe zeg. Ik ben een redelijk actief tinkerprater en ik vindt het wel leuk dat ook andere tinkergekken komen. Dapperdier en Dobbel bijvoorbeeld praten al lang mee in het tinkerwereldje en die wil ik ook wel eens in het echt ontmoeten. Ook de nieuwe mensen wil ik wel meeten. Ik vind het niet leuk dat er mensen nu het gevoel krijgen niet welkom te zijn. Als het echt zo'n besloten club moet blijven vraag ik me af of ik me er wel prettig bij zal voelen als ik weet dat anderen niet welkom zijn. Zet me nog maar niet vetgedrukt op de lijst, ik kijk het even aan hier.
Cindy