Helemaal toppie dat jullie er zon zin in hebben.
Ik denk dat mijn vriendin ind e maat cap 56/58 heeft, dus een verstelbare cap wat Mloesj zei, zou ze die mogen lenen??
Of heb jij die nodig (wat natuurlijk ook mogelijk is

Dat idee van een rijbroek met daarover een spijkerbroek is een suer strak plan:D
Ga ik ook doen, krijg ik ut niet koud, en heb ik ook minder last van me kont denk ik!
2 sokken heb ik met het rijden altijd aan, of dikke skisokken hahaha

Ben nogal een koukleum!
Ennuhhh ff @ Sanex, pas er op geen enge verhaaltjes meer, anders laten we je lopen

Er was nog iemand die vroeg hoe duur het was (kan zo snel niet terug vinden wie maar dat boeid niet, handig dat iedereen het weet) het is 17.50 voor 2 uur, absloluut niet duur dus voor een gezellig buitenritje van 2 uur, met een paar halve garen van Bokt (of mag ik alleen mezelf maar zo noemen, OF BEN IK DE ENIGE HALVE GARE kan ook nog natuurlijk)
Owja ff over dat station plan, denk niet dat wij dat redden, we gaan om 12 uur weg ogeveer en zoals Sanex zecht is het een uur en een kwartier rijden.
Dus jullie zien Sanex, Saskia (mijn vriendin) en mij gewoon op Rossworld, gelukkig hebben we een pratende routeplanner achterin zitten die ons naar Rossworld begeleid