dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xXGRIETJEXx

Re: dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:04

Zo ik ben ook weer terug van mijn werk, en mocht metteen een aantal reacties doorlezen.
Helemaal toppie dat jullie er zon zin in hebben.

Ik denk dat mijn vriendin ind e maat cap 56/58 heeft, dus een verstelbare cap wat Mloesj zei, zou ze die mogen lenen??
Of heb jij die nodig (wat natuurlijk ook mogelijk is Tong uitsteken)

Dat idee van een rijbroek met daarover een spijkerbroek is een suer strak plan:D
Ga ik ook doen, krijg ik ut niet koud, en heb ik ook minder last van me kont denk ik!
2 sokken heb ik met het rijden altijd aan, of dikke skisokken hahaha Haha!
Ben nogal een koukleum!

Ennuhhh ff @ Sanex, pas er op geen enge verhaaltjes meer, anders laten we je lopen Tong uitsteken

Er was nog iemand die vroeg hoe duur het was (kan zo snel niet terug vinden wie maar dat boeid niet, handig dat iedereen het weet) het is 17.50 voor 2 uur, absloluut niet duur dus voor een gezellig buitenritje van 2 uur, met een paar halve garen van Bokt (of mag ik alleen mezelf maar zo noemen, OF BEN IK DE ENIGE HALVE GARE kan ook nog natuurlijk)

Owja ff over dat station plan, denk niet dat wij dat redden, we gaan om 12 uur weg ogeveer en zoals Sanex zecht is het een uur en een kwartier rijden.
Dus jullie zien Sanex, Saskia (mijn vriendin) en mij gewoon op Rossworld, gelukkig hebben we een pratende routeplanner achterin zitten die ons naar Rossworld begeleid Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:32

Ik ben jullie mobiele navigatiesysteem! Haha!

Ik kom gewoon in mn spijkerbroekie, ik is een bikkel Tong uitsteken

Straks vragen ze jullie waarom jullie allemaal extra kleding aanhebben en dan krijg ik de schuld : Sanex zei dat jullie van die harde klote zadels hadden Clown

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:44

Whahaha zit er dik in Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:49

Ach je moet zomaar denken: beter de schuld dan de buld, en ach er moet toch iemand de schuldige zijn Tong uitsteken

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:55

Dapper, 1 broek aan Haha! XXGrietjeXX: ik vrees dat ik me aansluit bij je halve gare groep Clown Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:04

Aaaaah joepieeeee een lot genoot Haha!
Dan voel ik me toch niet buitengesloten Tong uitsteken

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 19:14

xXGRIETJEXx schreef:
Aaaaah joepieeeee een lot genoot Haha!
Dan voel ik me toch niet buitengesloten Tong uitsteken

Is er ook een dresscode voor ons hopeloze gevallen *LOL*

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:28

Hoe rijden jullie nu dan ? Ik ook gewoon met 1 broek, ga in 1 broek naar school, ga in 1 broek naar stal ( oke, op de scoot daarnaartoe met thermobroek maar dat is dan wel erg koud )

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:32

denk dat ik ook maar even 2 broeken aan trek lekker warm Tong uitsteken of trek me thermobroek gewoon overr me rijbroek heen kan natuurlijk ook nog Tong uitsteken ik heb nog zo'n ouderwedse cap die niet goedgekeurt zijn mag je daar ook mee rijden??

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:43

Ik doe toch maar 2 broeken aan, niet vanwege de zadels, maar omdat ik echt een ontzettende koukleum ben, als ik 1 broek aantrek Hou ik het niet eens 2 uur vol ben ik bang, dan zie ik als we weer op stal zijn echt blauw van de kou.
Heb nu ook een broek met maillots aan, jaja ben ouderwets, maar ut is wel lekker warm.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:54

Bloemkooltje schreef:
Is er ook een dresscode voor ons hopeloze gevallen

Euhmmm wat dacht je van een rood, wit, blauwe broek, met een oranje jas dan ons haar in de kleuren: Paars met witte stippen en een gorte rode neus op, en niet te vergeten DE KISTEN Haha!:D:D:D:D:D:D:D

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:00

xXGRIETJEXx schreef:
Bloemkooltje schreef:
Is er ook een dresscode voor ons hopeloze gevallen

Euhmmm wat dacht je van een rood, wit, blauwe broek, met een oranje jas dan ons haar in de kleuren: Paars met witte stippen en een gorte rode neus op, en niet te vergeten DE KISTEN Haha!:D:D:D:D:D:D:D

idd kisten zijn zeer belangrijk!! Tong uitsteken toch zou ik niet voor paars met witte stippen gaan maar paars en oranje stippen Haha!

k heb t nog nooit geprobeerd met 2 broeken rijden. Hoe ist dat nou?
Aangezien ik 1 spijker-stalbroek (ja t is een woord) heb die te groot is. Ook zo lekker een slobber broek over rijbroek...hmm nee ik zie t niet gebeuren. denk ik dat ik t bij een rijbroek houd. en mn ouwe trouwe chaps.

maarruh tuurlijk kan ze die cap lenen. t kin bandje is wel apart maar kan nog prima dicht ik heb zelf een nieuwe gehaald en die oude heb ik nog in een doos liggen dus dan neem ik die ff mee. van mij mag ze m ook best houden ik doe er niks meer mee.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:08

Nou paars met Oranje stippen is ook wel stoer Haha!
Doen we dat!

Ik rij in de winter altijd met 2 broeken, soms 2 rijbroeken over elkaar heen soms, een maillots met daarover een rijbroek en soms een spijkerbroek over een rijbroek.
Opstappen is op een gigantische knol wel iets lastiger, maar denk niet dat ze super groot zijn.
Ik zie nog wel even wat ik in mijn kast heb en kijk dan wel wat ik aandoe, maar ik doe zowiezo iets onder de broek hetzij nou een rijbroek of een spijkerbroek maakt me niks uit.

Helemaal toppie Mloesj dat ze um kan lenen Haha!

NOG 20 DAAGJES EN DAN NAAR ROSSWORLD Haha!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:16

hahaha wat dacht je van rose en babyblauw? hmmmm
ja joh? ja t is wel lekker warm . maar van die huge lange sokken aan onder je rijbroek is ook lekker. ik rij wel eens met een sport broekje onder mn rijbroek, omdat ik eerder last heb van koude bovenbenen. Die zijn meteen zo leuk blauw Tong uitsteken
De enige echt grote (lees: hoge) western paard is naar mijn weten Headline.Super leuk beessie!! Dat zijn ze trouwens allemaal Haha!

aaah echt nog maar 20 dagen? woow das dichtbij Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:17

Ik blijf gewoon bikkelen, ga morgen zelf een buitenrit maken ( niet met Bas, schrik niet, met de pony van mn vriendin waar ik geregeld mee rijd ) en ga dan even testen hoe het met 1 broek gaat. Mocht ik het wel heel erg koud hebben ( morgen word het erg koud ) neem ik misschien toch maar mn thermobroek mee naar rosworld voor de zekerheid

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:19

Rex is ook wel aardig huge, en bojo komt ook wel een endje in de buurt.

de kleineren zijn princess,black lady, ranger

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:24

SANEX schreef:
Rex is ook wel aardig huge, en bojo komt ook wel een endje in de buurt.

de kleineren zijn princess,black lady, ranger

ja rex en dutchman ook zeker wel groot.
maar bojo vin je die groot? hij is wel stevig maar groot. nou oke vergeleken met bas Haha!
leuk joh morgen lekker buitenrit. k zou willen dat ik dat zomaar zou kunnen. maar de manegepaarden zijn ook schatjes.
Marjan zal wel op ranger rijden. en zelf ga ik voor Barry. Sanex ken je Barry? één woord: vrolijk Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:25

Paars en Oranje. Hmm zal ik even verf moeten halen om mijn broek te kleuren Haha! Ik ga misschien ook voor een majo en spijkerbroek. Kisten heb ik niet, wel paarse doccies *LOL*

Wat voor paarden hebben ze bij de Roswold manege? Ik vind woorden op als "IJslander, quarter"?? Pling

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:30

Sja Bojo valt opzich ook wel mee idd zat ik me net te bedenken, hij is idd wat steviger als de rest en toont daarom wat forser.
Weet wel dat ik hem vroeger heel wat vond, als klein meisje dat ik was en meneer Vlieger op hem reed, bojo die nooit zn oren uit zn nek kan halen en strenge meneer Vlieger erop... toen was het in mijn ogen een groot en imposant paard.

Barry ken ik ook ja, maar eerlijk gezegd is dat niet helemaal mijn smaak, qua exterieur dan he.
Weet niet hoe hij nou is maar toen hij net nieuw daar was samen met een andere bruine ( ben de naam even kwijt ) vond ik het maar een lelijke bok om het maar even cru te zeggen

@bloemkooltje, vroeger hadden ze alleen quarters en ijslanders, quarters voor de westernkampen/lessen, ijsco's voor de ponykampen/lessen.
Inmiddels zijn er dartmoors,exmoors, shet(ten ? ken alleen tante truus ) en een hele zooi bij gekomen, meer algemener dus

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:36

Ennuhhh hoe groot zijn, Headline, Rex en Bojo???

Aaaah lekker in de kou rijden morgen Sanex, zal aan je denken meis wanneer ik lekker in huis achter een bakkie thee zit Tong uitsteken

Ik ga je helemaal terug plagen hoor!!!

Ik hoop dat we erg veel regen krijgen zodat je helemaal nat word, daarna gaat het vet erg vriezen (20 onder nul) dan ben je een ijsblokje en breekt het puntje van je neus eraf Tong uitsteken

Dan ga je naar de plastisch chirurg en die spuit je siliconen in je wangen en dan word je zwart en je neus blijft er afvallen Tong uitsteken (Sanex Jackson)

Hahahaha nee hoor meis, veel plezier morgen met buitenrijden, en hopelijk word ut niet te koud

Sanex schreef:
Inmiddels zijn er dartmoors,exmoors, shet(ten ? ken alleen tante truus ) en een hele zooi bij gekomen, meer algemener dus

OEH OEH OEH... IK WIL... IK WIL........ IK WIL........................................................................................................... DIE SHETTTTTTTTTTTTTTTT Haha! als ie te hard gaat zet ik me benen op de grond en laat ik um doorlopen Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:46

Naja als je wil shetracen kun je net zo goed bij ons komen, is een stuk dichterbij.
Heb momenteel 1 shet staan die netjes beleerd is alleen een sterke drang heeft om snoeirhard richting stal te racen Haha!
En heb 1 shet, mijn eigenste Bas, waarmee je een heuse westernrodeo kan houden, including westernzadeltje.
Dus keuze zat wat betreft shetlanders Haha!

Hoe groot rex, headline, bojo en de rest zijn weet ik niet, ben een ramp in schofthoogtes schatten en helemaal zo vanachter mn compie als ik ze alweer een jaar niet gezien heb

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:54

ja ze hebben nu voor werstern: meerendeel quarters, maar ook appaloosa, haflinger, draver zoiets was t geloof ik

ja normaal gesproken rij ik op grote paarden dan barry maar t is zo'n vrolijk beessie. ook vin ik headline super.

maar sja wilde gok. k schat bojo (ook al weer vanaf zomer nie meer gezien) 1.65 .Headline zeker wel groter maar ik zou het echt niet weten die is een poos weggeweest. gelukkig weer terug.

haha ja idd rex en bojo waren altijd de dominate paarden. maar na mn groeispurt Tong uitsteken waren ze een stuk minder dominant. nja rex nog wel maar bojo nie meer. k stond op gegeven moment naast 'm: is dit bojo wel?

wat was dat nou net over siliconen? ff lezen hoor

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:56

Oeh oeh oeh mag ik... mag ik...mag ik... mag ik.... op Bas rodeorijden???? Haha!
Whahaha dat arme beest ziet me al aankomen, trouwens heb laatst nog wel rodeogereden op een shet hengst van me vriendin...

Ja zei ze leuk beestje zit heel lekker, nah ff proberen niet dus ik ga erop zitten, til me benen de lucht in (vind je ut vreemd een mens van 1.80 op een shet van 1.00) dat gekke ding begint te steigeren vliegt als een idioot door de bak heen en maar bokken en maar bokken, had helemaal geen teugels of halstertouwtje, dus ik zat daar maar wat, en me vriendin die lag in de paardestrond helemaal in een deuk.
En ja aangezien ik het lachen ook niet kon inhouden en lachen, benen omhooghouden en op een bokkende idioot te blijven zitten werkt niet samen, dus ik viel dr ff lekker vanaf whahahaha, was een vet komisch gezicht echt een filmpje voor de leukste thuis Haha!

Ow ff BTW Headline is bezet Haha!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:56

xXGRIETJEXx schreef:
Ennuhhh hoe groot zijn, Headline, Rex en Bojo???

Aaaah lekker in de kou rijden morgen Sanex, zal aan je denken meis wanneer ik lekker in huis achter een bakkie thee zit Tong uitsteken

Ik ga je helemaal terug plagen hoor!!!

Ik hoop dat we erg veel regen krijgen zodat je helemaal nat word, daarna gaat het vet erg vriezen (20 onder nul) dan ben je een ijsblokje en breekt het puntje van je neus eraf Tong uitsteken

Dan ga je naar de plastisch chirurg en die spuit je siliconen in je wangen en dan word je zwart en je neus blijft er afvallen Tong uitsteken (Sanex Jackson)

Hahahaha nee hoor meis, veel plezier morgen met buitenrijden, en hopelijk word ut niet te koud

Sanex schreef:

OEH OEH OEH... IK WIL... IK WIL........ IK WIL........................................................................................................... DIE SHETTTTTTTTTTTTTTTT Haha! als ie te hard gaat zet ik me benen op de grond en laat ik um doorlopen Haha!

met andere woorden: Sanex. succes morgen en doe je termo broek aan Tong uitsteken
hahahaha damm grietje hoe kom je dr op!!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:59

BWAHAHAH ja Grietje serieus?? wooooow heb je daar idd een filmpje van!! oeeeei daar kan je beroemd mee worden woow.. geweldig Tong uitsteken

zo zag ik ook een keer een agent op tv die op een shet zat en die ging er ook vandoor als razenderoeland bokkend en al en die benen van die man in de lucht Tong uitsteken geweldig Lachen

ja denk idd dat headline bezet is Haha!