AnneOmie schreef:Ik wil wel mee als er idd niet geraced wordt want dan ga ik echt heeel hard en daar heb ik niet veel zin in. Als we gaan racen dan wil ik dat van te voren gewoon weten en dan hou ik daar rekening mee en kunnen Danifur, Dabo en ik ook nog omkeren en gewoon alleen verder gaan.
Marah, Omar is een beetje een draak als hij niet voorop magen dan heb ik niet echt een fijn ritje maar als Marah ook alleen maar voorop kan kunnen we kijken om naast elkaar te rijden op de meeste stukken kan dat wel en anders kunnen we kijken hoe het gaat als ik een stukje achterop ga met Omar. Zolang we stappen en draven is er niet veel aan de hand maar in galop wil hij al helemaal niet ingehaald worden
![]()
Op zich is het wel een goede oefening en als het fout gaat draai ik gewoon om en ga naar stal. Op vreemd terrein is hij namelijk veel braver dan in het Twiske![]()
Picknicken zie ik niet echt zitten in het Twiskedenk ook dat het heel druk zal zijn als het zondag mooi weer is en om nou tussen al die mensen te gaan zitten die je paard liever op de bbq zien liggen >;)
Ik hoef niet voorop hoor het liefste heb ik nog een beetje een groot paard voor me voor als we gaan draven want dat kleintje van mij wil dan nog wel eens meteen weggaloperen maar als er een paard voor mij zit is er niks aan de hand dan zal ze nisk verkeerd doen.
En het staat trouwens al vast dat we niet gaan galoperen