Boktmeeting Delft/ Schiedam!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 16:24

Anique_Vaandrig schreef:
haha! ja moossie, om de drie passen moeten jullie wisselen Tong uitsteken Haha! nee hoor gekheid, maar ik vindt het wel gezellig als ze meegaat! vraag of ze zich aanmeld op bokt!

Wat , om de drie passen wisselen? Ik ben op de Veluwe al hekkensluiter geweest. Weet je hoe goed Yus zijn zadel glijd met opstappen? Hangen we er heel de rit onder.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:24

sHaKiEjLaVeR schreef:
Wat gaat het eigenlijk kosten per persoon?

dat ligt aan de pizza die je neemt Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:29

Anique_Vaandrig schreef:
haha! ja moossie, om de drie passen moeten jullie wisselen Tong uitsteken Haha! nee hoor gekheid, maar ik vindt het wel gezellig als ze meegaat! vraag of ze zich aanmeld op bokt!

Als het goed is heeft ze dat nu gedaan. (ze heet dosi hier op bokt) maar gister ging er iets mis. ze zat op een bevestiging te wachten oid

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:31

iedere keer als ik het woord pizza lees begin ik al te watertanden(tja,zwangere vrouw,he'?),dat brengt mij n u ook op het idee om NU een pizza in de oven te gooien..
als jullie op stal blijven eten en dan voor de pizza gaat dan probeer ik echt te komen sávonds om te eten!

kunnen we gelijk al de gemaakte digitale foto's bekijken die onderweg gemaakt zijn !

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:09

mmmmmmmmm,ik zit NU aan de pizza fungi(van de AH,hihi)

ook hier even vraagje voor alle boktmeeters die mee gaan te paard:

GAAN WE IN KLEURsetjes de rit rijden?

ireentje,moossie,elady en ik(casanova) met de 2 andere misschien WEL!
wat vinden jullie ervan?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:38

Ik wilde net een topic/bericht plaatsen welke kleur ik moet van jullie.
Julie kunnen kiezen uit:

1. geel
2. rood
3. bordeauxrood
4. appelgroen
5. donkergroen
6. beige
7. wit
8. lichtblauw
10. kobaltblauw
11. roze
12. paars
13. lichtpaars

Het is bij een friesje hé. Sorry voor de hoeveelheid..maar als ik nu ga bedenken welke kleur ik ga haal ik het misschien voor de 11e (ik denk dan: geel...nee, roodd...ja die doe ik voor deze keer.. Of toch roze haah ect)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:44

Die appelgroen was mooi Elady

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:04

elady schreef:
1. geel
2. rood
3. bordeauxrood
4. appelgroen
5. donkergroen
6. beige
7. wit
8. lichtblauw
10. kobaltblauw
11. roze
12. paars
13. lichtpaars

Van alles een beetje Clown

Pff je hebt wel errug veel setjes hoor Haha! Ik kan er ook niet uit kiezen, maar ik vind Bordeaux, lichtblauw, kobaltblauw of roze wel leuk

Ik hoop dat iemand anders je beter kan helpen met het kiezen van een leuk setje Schijnheilig Bloos

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:23

Jaaaaaaa ik ga ook voor een setje met de buitenrit Haha! Leuk joh, maar welke kleur weet ik nog niet, dat moet ik morgen even bekijken Clown

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:25

en ik dan? mijn zadel is bruin, en mijn pad heeft o.a. lichtgroene tinten in zich... Haha!

ik heb dus geen setjes... Scheve mond

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 23:31

Twinklebel schreef:
Wat , om de drie passen wisselen? Ik ben op de Veluwe al hekkensluiter geweest. Weet je hoe goed Yus zijn zadel glijd met opstappen? Hangen we er heel de rit onder.

hahaha kunnen wij wel tegen toch? Arme Yus Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 09:35

hey

Ik ga denk ik in het appelgroen...hoor van meerdere dat dat mooi staat...oke. Gekozen. wordt dus de Appelgroen.
(waarschijnlijk verander ik het weer tegen de tijd Bloos )

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 19:42

Ik ga in het zwart of grijs denk ik, maar misschien dat Simone haar lichtblauw setje meeneemt Haha! dan vallen we zeker op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 19:47

ik ga dan maar in het blauw, veel meer setjes hebben we niet Haha! hoewel, ik heb nog een vanillegeel dekje en een knalgroen winnie the pooh dekje Tong uitsteken

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:45

DAn doe ik Gold maar weer eens haar lila setje op,dat past er ook leuk bij ,,of haar roze ,maar dat is een beetje een dun dekje Verward
Nou dan word t toch maar haar schapenvachtje ,is wel beter voor haar rug,maar dan moet ik weer van die schapenvacht beenbeschermers erbij kopen *LOL*

Enne de ruiters doen die dezelfde kleur aan als dat de setjes zijn,want anders is het natuurlijk niet helemaal 1 geheel Knipoog Haha! Haha! Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 00:02

dan komen Banjer en ik wel in het kakelbont... is dat ook goed?

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 11:50

helaas heb ik geen blauwe kleding voor mijzelf,ik pas nog maar 1 rijbroekzwart en heb twee bruine paardenjassen,sorry.

smithsgirl:wat voor kleur is kakelbont?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 11:56

Ik ga het ook niet redden hoor, dezelfde kleuren als mijn paard. Ik heb redelijk veel spullen voor yus en mijzelf, maar zoooo veel?? haha nee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:03

hahaha! zit te twijfelen, groen of blauw Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:55

Ik doe een zwart zadel met een groen dekje, bruine martingaal, bruin hoofdstel, zwarte peesbeschermers aan bij Warenko.
Zelf zal ik een antraciet rijbroek of spijker rijbroek aandoen met mijn lichtblauwe jas. Mijn muts ( op mijn hoofd ) is grijs teddyfleece. Met goed weer een zwarte cap....Warenko is zelf roodbruin van kleur, natuurlijk met zwarte manen en staart en onderbenen, met hier en daar een grijze haar! MOOI!!!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 16:42

Bernard wordt 11 december begraven. Veroorzaakt dit nog problemen? Omdat sommige wegen dan zijn afgesloten?

Dosi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:30

Hallo allemaal, ik ben dosi (Simone) en ik ben bijrijder voor Yus.... Leuk idee zeg die buitenrit en dan ook nog met setjes, hahahhaha. Nou ik neem mijn lichtblauwe setje wel mee hoor Moosie..... en dan kan Do wel in stijl, want die heeft dezelfde kleur rijbroek..... Oja en ik heb nog zo'n kleur bodywarmer, dan kan je die ook wel aan en rijden wij ook nog een beetje in stijl....... OK dan!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 18:35

Is er toevallig iemand die in het roze gaat??
Want anders heb ik nog wel een roze kort rokje erbij ,alleen moet je wel dan de hele weg in de damuszit he,anders is het zo koud brrr Tong uitsteken
Misschien iets voor jou Aniqeu hihi Haha! Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:47

Dosi schreef:
Hallo allemaal, ik ben dosi (Simone) en ik ben bijrijder voor Yus.... Leuk idee zeg die buitenrit en dan ook nog met setjes, hahahhaha. Nou ik neem mijn lichtblauwe setje wel mee hoor Moosie..... en dan kan Do wel in stijl, want die heeft dezelfde kleur rijbroek..... Oja en ik heb nog zo'n kleur bodywarmer, dan kan je die ook wel aan en rijden wij ook nog een beetje in stijl....... OK dan!

Jas en rijbroek in dezelfde kleur wordt voor mij dan lastig. Heb een antraciet of een reebruine rijbroek en een bruine jas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:03

goldflower schreef:
Is er toevallig iemand die in het roze gaat??
Want anders heb ik nog wel een roze kort rokje erbij ,alleen moet je wel dan de hele weg in de damuszit he,anders is het zo koud brrr Tong uitsteken
Misschien iets voor jou Aniqeu hihi Haha! Haha!

ja misschien wel iets voor mij Haha! Haha! zal t binnenkort even passen Haha!

marieke_ je was me net voor Haha! was eigenlijk van plan ff met een vriendin te gaan kijken, t is in de buurt en vindt de sfeer wel apart altijd! maar ja, straks loop ik de BM mis Tong uitsteken

we hebben wel weer een aparte datum uitgekozen he! nou, weer even aan mn huiswerk, anders komt dat er ook weer niet van!