Ikke bellen toen we in de Playerz waren dat we jullie niet zagen, ben echt door heel de playerz gaan zoeken, wel een andere bokker tegengekomen

die stond op t podium, en ik nog vanaf t podium rondgekeken maar zag jullie nergens....
toen maar weer terug naar de Stunt gegaan(ik was btw met esther, missSunshine) en daar hebben we ons prima vermaakt

beetje veel gedronken, errug lekker ding overtuigd dat ie naar me toe moest komen op het podium, wat ie nog deed ook, en tsja toen was ie wel errug lekker, dus om fouten te voorkomen heb ik hem meteen duidelijk gezegd dat ik niet single ben en dat esther dat wel is, kwam goed uit want hij zei dat ie niet wist wie van de 2 hij t lekkerste vond

maar daarna was zn keus snel gemaakt!! gaan die 2 gewoon voor mn neus uitgebreid staan zoenen tot 2x toe (was niet jaloers ofzo

) maar ze heeft zn tel. nr haha
daarna nog ff wat gegeten en ene sjoerd die in de sante werkt ontmoet terwijl we zaten te eten

gratis drankje voor volgende week geregeld als we naar de sante gaan

die ging daarna nog cola voor ons halen toen ik zei dat ik cola wilde en heeft daarna taxi geregeld dus konden we naar huis(en heeft onze friet opgegeten

) waren rond 5uur in eersel, en om 6 uur ben ik maar ns richting bergeijk gegaan, ben beeeeeeeetje brak nu!