18 December: Afterparty Lanaken JongKWPN

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 00:23

Franske schreef:
Dat ik nog wel hoor wat de plannen zijn Lachen

Eej schoentje, AANKOMENDE zondag wat leuks te doen in kupke ????????

Jaaaa! komende zondag is zeker gezellig in Kubke!!

Maar wie gaat er zaterdag nog mee? Ik heb mijn zondag er gvd speciaal voor vrij gehouden! Ik ben dus zowiezo op stratum te vinden.
Nog meer mensen die toch ook gaan? laat het me ff weten...

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:40

ja hallooooooo!

gaat er nou nog iemand naar eindhoven, of is dit hel spul weer voor jan doedel georganiseerd?

Lekkere afvallige zijn jullie allemaal zeg!

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 21:49

IK ga Haha! jij ook Tong uitsteken

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:22

ja tuurlijk! afspraak is afspraak Haha!

Maar volgens mij gaan er verder niet meer veel mensen.
Ik heb inmiddels wat vrienden van mij uitgenodigd om wat te gaan eten bij café Movies en daarna stratumseind onveilig te meken(mensen die ook allemaal in Belle Epogue waren Tong uitsteken) dus wie gaat er nou nog meer mee?

We moeten nu toch wel iets af gaan spreken want het is morgen al zaterdag!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:25

von en ik gaan zowizo Lachen

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 22:33

De nieuwe KWPN website is online, en dus ook het JongKWPN forum. Je komt er via Regiomenu - JongKWPN - Forum. Lachen

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:19

nou, hij doet het nog maar half! Haha!

maar dat zal wel goed komen...

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:32

Ik weet het nog nie

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 11:02

Ik krijg een foutmelding als ik me in wil loggen op het forum. Zal nog wel aan gewerkt worden neem ik aan???

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 20:56

wie zijn er vanaaf nou allemaal? MissSunshine en ik zijn er iig *LOL* heb het tel nr van vonneke dus die gaan we iig opzoeken

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:21

maud heeft nu op msn erbij staan dat ze naar eindhoven is, dus die is er neem ik aan dan ook.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:19

ikke ben er!

Ik neem de trein om iets voor 11 dus ben er iets na 11 Lachen
Ik zal wel in de Kix zitten, da's net voor de bocht op stratumseind aan de linkerkant (als je vanuit de binnenstad komt)

Ik hoop jullie daar te zien!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:20

wij warennnnnnnnn er Haha! die gek ligt nog te pitten, maar ik ga haar zo maar eens wakker maken Was heel leuk, hebben alleen schoentje en de gang gezien, renske niet meer aan toe gekomen ? volgens mij waren we eerst naar de KIX gegaan, toen naar uh de players geloof ik, was heel leuk daar *LOL* en toen hebben we nog ff friet gegeten Cool en toen uhm naar huis, waren 4 uur thuis, en nu gaan we op wedstrijd Haha!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 14:09

Ja, ik heb ook weer veel lol gehad!
Eerst ff in de KIX en daarna afgedaald naar het stationsplein, en daar nog een tijd in de movies geweest.
frietje gegeten en toen met de taxi naar huis rond een uur of 4.

Vanavond weer een heel gezellig feestje in Helden! Loco Loco Discoshow!!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 14:44

Ikke bellen toen we in de Playerz waren dat we jullie niet zagen, ben echt door heel de playerz gaan zoeken, wel een andere bokker tegengekomen *LOL* die stond op t podium, en ik nog vanaf t podium rondgekeken maar zag jullie nergens....

toen maar weer terug naar de Stunt gegaan(ik was btw met esther, missSunshine) en daar hebben we ons prima vermaakt *LOL*
beetje veel gedronken, errug lekker ding overtuigd dat ie naar me toe moest komen op het podium, wat ie nog deed ook, en tsja toen was ie wel errug lekker, dus om fouten te voorkomen heb ik hem meteen duidelijk gezegd dat ik niet single ben en dat esther dat wel is, kwam goed uit want hij zei dat ie niet wist wie van de 2 hij t lekkerste vond Clown maar daarna was zn keus snel gemaakt!! gaan die 2 gewoon voor mn neus uitgebreid staan zoenen tot 2x toe (was niet jaloers ofzo Schijnheilig ) maar ze heeft zn tel. nr haha

daarna nog ff wat gegeten en ene sjoerd die in de sante werkt ontmoet terwijl we zaten te eten Verward gratis drankje voor volgende week geregeld als we naar de sante gaan Haha!
die ging daarna nog cola voor ons halen toen ik zei dat ik cola wilde en heeft daarna taxi geregeld dus konden we naar huis(en heeft onze friet opgegeten Clown ) waren rond 5uur in eersel, en om 6 uur ben ik maar ns richting bergeijk gegaan, ben beeeeeeeetje brak nu!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 14:52

Haha! Renske heeft zich dus wel vermaakt... Haha!

En nog andere bokkers die wel zijn geweest??

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 15:21

haha ja ik vermaak me altijd goed in eindhoven *LOL* eigenlijk overal altijd wel Haha!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 15:59

Geef 5 mannen een krat bier en een video van een hengst en je bent zo een paar uur zoet met veel flauwe grappen Lachen

MissSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 16:01

Haha, was je jaloers Renske? Tong uitsteken
Dat doe ik anders nooooooooit! Schijnheilig Je hebt gewoon n slechte invloed op me.. Knipoog Haha!
Maar superleuk avondje! Nog 6 nachtjes slapen en dan is het weer zaterdagavond!

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 16:07

Ik was ook in de stad maar heb niemand gezien. Tong uitsteken

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 16:11

Nathalie schreef:
Ik was ook in de stad maar heb niemand gezien. Tong uitsteken

Dan wil ik niet weten in welk steegje jij uithing Tong uitsteken

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:14

Renske20 schreef:
Ikke bellen toen we in de Playerz waren dat we jullie niet zagen, ben echt door heel de playerz gaan zoeken, wel een andere bokker tegengekomen *LOL* die stond op t podium, en ik nog vanaf t podium rondgekeken maar zag jullie nergens....

toen maar weer terug naar de Stunt gegaan(ik was btw met esther, missSunshine) en daar hebben we ons prima vermaakt *LOL*
beetje veel gedronken, errug lekker ding overtuigd dat ie naar me toe moest komen op het podium, wat ie nog deed ook, en tsja toen was ie wel errug lekker, dus om fouten te voorkomen heb ik hem meteen duidelijk gezegd dat ik niet single ben en dat esther dat wel is, kwam goed uit want hij zei dat ie niet wist wie van de 2 hij t lekkerste vond Clown maar daarna was zn keus snel gemaakt!! gaan die 2 gewoon voor mn neus uitgebreid staan zoenen tot 2x toe (was niet jaloers ofzo Schijnheilig ) maar ze heeft zn tel. nr haha

daarna nog ff wat gegeten en ene sjoerd die in de sante werkt ontmoet terwijl we zaten te eten Verward gratis drankje voor volgende week geregeld als we naar de sante gaan Haha!
die ging daarna nog cola voor ons halen toen ik zei dat ik cola wilde en heeft daarna taxi geregeld dus konden we naar huis(en heeft onze friet opgegeten Clown ) waren rond 5uur in eersel, en om 6 uur ben ik maar ns richting bergeijk gegaan, ben beeeeeeeetje brak nu!

haha ja volgens mij had jij gebeld, toen wij friet aan het eten waren ofzo Haha!

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:39

Normale mensen nemen dan op Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:01

Franske schreef:
Normale mensen nemen dan op Lachen

ja slimmerik, maar niet als je geluid op stil staat, dus dan kom je daar pas laat achter Tong uitsteken

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:14

ja ik kreeg een berichtje dat ze t niet had gehoord in de playerz, allene berichtje kreeg ik pas laat ivm slecht bereik

toen was het nml inmiddels een uurtje of 4 en waren wij ook aan t eten, toen heb ik nog ff gebeld maar werd er weer niet opgenomen, maar toen dacht ik dus dat jullie wrsch al wel weg zouden zijn.

achja volgende x beter