bokt ponykamp noordholland noord. (medemblik)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:26

Volgens mij gaat mijn lijst helemaal de soep inlopen Haha!. Maar wat ik lekker vind? Qua beleg lust ik eigenlijk alles wel, ben niet zo van de vleesies maar kaas, grillworst, hagelslag etc. Knipoog Pff, nou gaat het toch echt moeilijk worden. Wacht ff hoor, ff nadenken Tong uitsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:27

En Veronica en ik zijn al aan het brainstormen over 'ons' dagje Haha!.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 19:28

ik eet vooral hagelslag (of vruchten of choco maar dan geeeeen puuur Haha! ) of kaas (maar let op we hebben geen koelkast. ) dus vlees word ook gewoon per dag gehaald. omdat het anders niet goed blijft)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:30

Ik kan misschien wel wat koel'tasjes' en een koelbox meekrijgen als dat handig is?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:35

Yaar schreef:
Ik kan misschien wel wat koel'tasjes' en een koelbox meekrijgen als dat handig is?

dat is wel heel erg handig naar mijn idee, maar alleen moet je de koelblokken *hoe je het ook noemt* wel om 2/3 dagen laten koelen dacht ik Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:42

Bedoel je niet de koelelementen? Dat zijn toch die plastic dingen gevuld met water? Moet je in de vriezer leggen en dan worden ze koud en dan kan je ze in de koelbox doen.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:44

Ik heb Marjoleinie net ff pb'tje gestuurd om te overleggen voor ons dagje

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:45

Ik moet samen met truf dag 2 doen, met een buitenrit maar ik kan die route dus echt niet fietsen.. Ben niet eens bekend daar in de buurt, dat is toch niet erg?? En wat is ongeveer het niveau dat jullie pony's/paarden lopen qua dressuur??

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:47

Barry kan M oefeningen Haha! , ik niet (op hem nog niet dan, op Goldie ging het altijd wel) Schijnheilig

Volgens mij hebben we straks allemaal voedselvergiftiging van onze geweldige kookkunsten Schijnheilig Nee, zal wel meevallen Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:49

Yaar schreef:
Bedoel je niet de koelelementen? Dat zijn toch die plastic dingen gevuld met water? Moet je in de vriezer leggen en dan worden ze koud en dan kan je ze in de koelbox doen.

ja maar ze gaan volgens mij niet 5 dagen mee??

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:51

Nog even een vraagje, voor dag 2 bijv. moet ik samen met truf eten koken moeten wij dan aan jullie een boodschappen lijstje geven? Het zelf mee nemen of hoe gaat dat??

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:53

Ik kan wel redelijk koken Maar ik weet niet of ik dat ook kan voor zoveel personen Scheve mond
Volgens mij gaan we echt lol hebben met die lessen *LOL*
Ennuh moet iedereen een bordje bestek en een beker ofzo meenemen?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:55

cracker schreef:
Nog even een vraagje, voor dag 2 bijv. moet ik samen met truf eten koken moeten wij dan aan jullie een boodschappen lijstje geven? Het zelf mee nemen of hoe gaat dat??

zou het even hier laten zien, dan kan ik hem even in de boodschappenlijst zetten (de ingedrienten)

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:57

Oké, moeten we eerst nog even gaan verzinnen wat we gaan eten Knipoog

En ik denk dat meenemen van eigen bordje/beker/bestek/slaapzak/luchtbed/kussen/theedoek enzo het handigst is. Anders moet je ook weer plastic bordjes enzo gaan kopen..

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:59

cracker schreef:
Oké, moeten we eerst nog even gaan verzinnen wat we gaan eten Knipoog

En ik denk dat meenemen van eigen bordje/beker/bestek/slaapzak/luchtbed/kussen/theedoek enzo het handigst is. Anders moet je ook weer plastic bordjes enzo gaan kopen..

Dat zei ik Clown

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:08

Oké, even ter bevestiging Knipoog Haha!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:22

Goldie schreef:
Barry kan M oefeningen Haha! , ik niet (op hem nog niet dan, op Goldie ging het altijd wel) Schijnheilig

Volgens mij hebben we straks allemaal voedselvergiftiging van onze geweldige kookkunsten Schijnheilig Nee, zal wel meevallen Clown

Ach joh heb jij ff geluk,
Ik heb koken geleerd op school dus dat moet goed gaan Haha! Knipoog

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:29

Ik lust eigenlijk alles wel al ben ik geen vlees fan Haha!

Maar uh hoelang mogen de lessen duren?
En moet je spring en dressuur doen.
Trouwens met die buitenrit.
Ik heb tog geen paard dus dan maak ik wel foto's, ik ga vragen of ik ook de digi van mijn oom mag lenen Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 21:13

we gaan 2x in de week springen en 2x naar buiten (dit staat dus vast) dus als er buitenrit staat ga je niet en nog springen
de les is ongeveer een uurtje mag natuurlijk uitlopen maar denk eraan dat de meeste paarden niet meer dan een uur per dag lopen (dus dat word trainennnn Haha! )

iedereen neemt zijn eigen bord, bestek mee. (graag lekker opvallende dan is het snel duidelijk van wie wat is Haha! )
het is de bedoeling dat je wel zelf bepaalt wat je nodig hebt voor het avond eten. dit geef je even door aan mij. ik geef het door aan yara en moonchloe
hiermee maken wij dan 1 grote lijst die we gaan gebruiken zodat we elke dag weten wat er gehaalt moet worden en wat het ongeveer kost.

magned loopt dressuur op B niveau springen kan ze een L parcoursje ondertussen redelijk. alleen omdta ze net kreupel is geweest zal ik rustig aan doen en niet zo hoog gaan springen. (ligt er even aan hoe ze blijft lopen natuurlijk )
en dresuur B (moet haar weer even op gaan pakken Bloos )
ik had haar start klaar, nu niet meer vrees ik Bloos

en lodewijk kan L oefeningen en als hij zn bui weer heeft (heeft nu even een dip ) kan hij (naar mijn mening) zeer leuk lopen
en springen kunnen we samen tot 85 cm

dus deel me maar ergens in *LOL*
als ik nog vragen vergeten ben hoor ik t wel

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:15

Elisa en ik zijn er uit Haha!

Voor het avondeten is het menu,
Spagethie
Gehakt met paprika uien en heins pasta saus Haha!

Les dressuur bestaat uit Behendigheid.
Les springen bestaat uit een parcours.

Voor de rest hadden we bedacht
springles zonder ponny
Of stoelendans
Of Skipibal race, maar dan hopen we dat er iemand een skipibal heeft anders word het zaklopen Haha!

En we bedachten dat het handig was als we een radio hadden en dat het leuk was als we ook een kampvuur hadden Haha!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:26

Wat hadden wij een lol aan de telefoon *LOL* Volgens mij word dit echt het gaafste kamp ooit We hebben namelijk al zo veel lol voor dat het begonnen is, dat kan toch nooit goed gaan Clown *LOL*

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 21:40

bij deze reserveer ik de nachtelijke speurtocht

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:44

Goldie schreef:
Wat hadden wij een lol aan de telefoon *LOL* Volgens mij word dit echt het gaafste kamp ooit We hebben namelijk al zo veel lol voor dat het begonnen is, dat kan toch nooit goed gaan Clown *LOL*

ik moest zelfs huilen Scheve mond Haha!
Dit kan nooit goed gaan
Wie helpt me Haha!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:44

My Dominique schreef:
bij deze reserveer ik de nachtelijke speurtocht

Boos!
die wouden wij ook, wij dachten dat het niet zou lukken, maar je krijgt alle plezier Haha! Knipoog OK dan!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:45

marjoleinie schreef:
:(
die wouden wij ook, wij dachten dat het niet zou lukken, maar je krijgt alle plezier Haha! Knipoog OK dan!

Veel plezier *LOL*