Boktmeeting Vlietlanden (Leidschendam)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:29

fsoudan schreef:
OPGELET!!!

Oke wie heeft er behoefte aan een nieuwe afspraak nieuwe datum dat we wel allemaal meekunnen met paard zonder examens enz Haha! Knipoog

Voor diegene die morgen WEL willen kunnen uiteraard gewoon gaan! Voor diegene die zeggen eigenlijk komt het toch niet zo goed uit ivm kreupel paard, examens enz. Maken we gewoon een nieuwe datum!

Ik ga kijken of Flower op Guus kan en ik een ander paardje kan pakken. Kan flower ook gewoon mee. Op een dag dat Haagsemeid haar paard moet verzorgen en dat alle examens afgelopen zijn en eventueel kreupele paardjes weer normaal RAD lopen.

Roept u maar!!

*lief* Knipoog

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:06

sorry dat ik er gister niet bij was!! ik stond namelijk in de sloot Schijnheilig er was een paard de sloot ingelopen en ik moest even helpen met hem eruit halen Bloos

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:40

hoe hebben de dames het gehad die gisteravond wel
zijn gegaan. zijn er nog foto's gemaakt ?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 08:55

Ja vroeg ik me ook af, ik zat echt thuis en baalde echt als een stekker ik zooo graag mee gewilt Verdrietig

Maar de route was gewoon niet te doen voor Marilyn, de afstand wel hoor

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:12

Het was gezellig hoor... jammer dat we maar met zo weinig waren, maar het was leuk.
Er zijn helaas geen foto's gemaakt, maar da's ook leuker als je met een grotere groep bent.
Helaas moest Strangertje ons halverwege verlaten, maar het was verder reuze gezellig, lekker zitten kleppen, wat gedraaft en later een galopje Tong uitsteken

Cinzano was echter nog nooit in dat bos geweest en aangezien je daar 3x een raar bruggetje over moest was dat wel even wennen.....
Maar gelukkig hadden we Buddy van Chantal21..... die deed alsof het dagelijks werk was Haha! Knipoog
(had het al gezegd maar vind dat je een leuk paardje hebt Chantal!! )

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:29

Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar..gewoon doen! jammer inderdaad dat er geen foto's zijn gemaakt, was zo mooi weer:-)
Ik ga volgende keer weer mee (en dan maar hopen dat ik een oppas heb die wat meer tijd heeft Lachen))

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:44

Ik wil dan ook wel mee, alleen dan kan ik echt geen heel rondje maken dan moet ik halverwege afhaken

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:44

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Boos! Boos! Boos! Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Ben verdrietig en kwaad !!!!

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:30

Pff hou op over die galop,dat noemt ze een bescheiden hangalopje. Bloos!
Maar het was echt wel leuk,vooral bij dat stuk waar die pensionstal zit,eerst als een macho naar de paardjes gillen en dan opeens als een angsthaas haast in Cinzano kruipen. Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:09

chantal21 schreef:
Pff hou op over die galop,dat noemt ze een bescheiden hangalopje. Bloos!
Maar het was echt wel leuk,vooral bij dat stuk waar die pensionstal zit,eerst als een macho naar de paardjes gillen en dan opeens als een angsthaas haast in Cinzano kruipen. Haha!

Ja het was leuk he Haha!

Enuhhh geloof me Cinzano kan nog veeeeeel harder galopperen, dit was echt niets Tong uitsteken