Straks Almelose Ruiterdagen,wie komen er allemaal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:06

LiSSy schreef:
enne noortje: tuurlijk gaan we naar het ruiterbal, we hebben al veelbelovende mannetjes zien lopen, hahaha

Ik ben er vrijdag ook, maar neem mn eigen mannetje mee Knipoog

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:31

Karin schreef:
Tenslotte nog even wat gedronken bij de 'Bokt-camper' ...

Waar staat dat ding? Haha! Kom ik wel ff langs.

Ik heb geen tijd om de vervallen rubrieken op het Internet te zetten; moet vanavond gebeuren...

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:43

Ik vraag me af of er eigenlijk nog wel te rijden valt daar in Almelo? Het heeft zo geregent/gestromt. Jammer hoor dat zon mooie wedstrijd in duigen valt, vooral voor de mensen die bungalow en alles moeten huren, die zijn duur uit nou!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:45

De Bokt-camper staat op het kleine veldje (bij dat douchegebouwtje). Is te herkennen aan wat stickers met Zweedse vlaggen. En in de vouwwagen er tegenover zitten ook Bokkers. Knipoog

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:01

Karin schreef:
De Bokt-camper staat op het kleine veldje (bij dat douchegebouwtje). Is te herkennen aan wat stickers met Zweedse vlaggen. En in de vouwwagen er tegenover zitten ook Bokkers. Knipoog

Is dat bij die groene Bakason-wagen? Die staat dan als het goed is voor dat gebouwtje... (Ik bedoel: je hebt het terrein zuid, aan de kant van de tribune heb je een weg, steek je die over dan kom je bij een kleine scoutingblokhut terecht)

Ik vind het wel hoor

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:55

Yup, daar. Het eerste kampeerterreintje rechts als je vanaf de hoofdweg komt. In feite naast de juryparkeerplaats. Lachen

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:19

Ik heb trouwens alleen Claudia gezien geloof ik.... Nog mensen die mij hebben zien rijden oid met mijn Tinker?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:29

ja ik denk dat ik jou vandaag heb zien rijden in de dressuur met gele regenjas Haha!

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:22

Ik ben vandaag ook nog even geweest, niet dat het zo leuk was ofzo Tong uitsteken Het terein was niet om aan te zien en er was echt zowat niemand! Ik heb dus ook geen bokkers gezien. Jammer van het concour hoor, maar ja niets aan te doen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:57

verslag van dag 3:
wij zijn bikkels Haha! nameless heeft gewoon gestart met victor ondanks het slechte weer. ook niet oznder resultaat, want na een zeer netje proef waren ze met 160 punten 2e! weer een winstpunt en een mooie rozet erbij.
paardje toch maar wel op stal laten staan voor vannacht ipv op de weide.
morgen moet ze weer rond half 5 en om tien voor half 9. dan snel paard op stal, naar huis douchen en omkleden en dan natuurlijk het ruiterbal Haha!
vanaaf ook lekker stappen in enschede, aanrader trouwens!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:35

victot vind het gewoon heerlijk om door de modder heen te baggeren, het liefste gat ie er midden in liggen geloof ik...
heb hem belooft dat als ik finale mag rijden hij daarna op het losrijterrein zichzelf mag inzepen met modder....een grotere beloning kan ik hem niet geven....

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:43

hoi,wil iemand even de uitslagen van het Z1 paarden aan mij pb-en.ben met name geïntresseerd in A.groeneboom met playboy(animo).

bvd!

de rest heel veel succes!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:44

Uitslagen kun je vinden op www.almelose-ruiterdagen.nl en dan zoeken in de zoekfunctie 'Startlijsten' op naam ruiter of naam paard. Je krijgt dan alle rubrieken te zien waar diegene in heeft meegereden met daarachter een linkje 'Uitslagen'.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:28

super!!!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:50

*Tequila* schreef:
Ik heb trouwens alleen Claudia gezien geloof ik.... Nog mensen die mij hebben zien rijden oid met mijn Tinker?

ik heb wel een zeer smerige tinker gezien .. die sokken gaven een extra dimensie aan het begrip modderpoten Haha!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:52

AlexAuto schreef:
Waar staat dat ding? Haha! Kom ik wel ff langs.

Ik heb geen tijd om de vervallen rubrieken op het Internet te zetten; moet vanavond gebeuren...

welke bokkers zijn de eigenaar van deze camper.. is er geen kleine meeting te organiseren ? bijvoorbeeld morgen voor ruiterbal ofzo ?

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:14

supersambo schreef:
welke bokkers zijn de eigenaar van deze camper.. is er geen kleine meeting te organiseren ? bijvoorbeeld morgen voor ruiterbal ofzo ?

Dat was volgens mij al de bedoeling?
Ik zal morgen es speuren naar die Zweedse stickers, kon ze niet vinden...

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:15

is er een algemene uitnodiging ? of een besloten feestje..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:21

Het is morgenavond een beetje chaotisch rondom de camper (die is overigens van Maarten) aangezien er nog Bokkers zijn die om een uurtje of 8 moeten starten. En bijv. Marco en ik zijn er ook pas rond die tijd aangezien we het niet eerder redden. Gok dat tegen een uurtje of 9 de groep wel 'aanspreekbaar' is. Hoe laat begint dat ruiterbal eigenlijk? Kom ons anders tegen die tijd maar halen! Lachen

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 01:25

Na de nightjumping, als die al doorgaat. Vandaag ook even met lageveld wezen kijken in Almelooo....wat een bagger. Het was de eerste springrubriek die weer gereden werd na de regen, het terrein is een mooie modderpoel geworden! Bijna niemand ging voluit in de barrage en heb nog een mooie sliding-stop gezien in de dubbel.
Dressuur heb ik maar niet gekeken, na een proef heb ik het daar wel weer gezien. Overigens was Dax, de mechelaar ook mee. Die moet wel opgevallen zijn, want die kwam bij iedereen even checken of er misschien nog wat te halen viel! Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 04:45

ik ben morgen ook @ ruiterbal En ik weet de boktcamper te vinden *LOL*

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 08:46

Karin schreef:
Het is morgenavond een beetje chaotisch rondom de camper (die is overigens van Maarten) aangezien er nog Bokkers zijn die om een uurtje of 8 moeten starten. En bijv. Marco en ik zijn er ook pas rond die tijd aangezien we het niet eerder redden. Gok dat tegen een uurtje of 9 de groep wel 'aanspreekbaar' is. Hoe laat begint dat ruiterbal eigenlijk? Kom ons anders tegen die tijd maar halen! Lachen

We moeten ook nog eten Haha! Dus kan het nog wel eens later zijn Tong uitsteken

Kun je beter bij het ruiterbal een punt afspreken Lachen

Miss_P en ik vertrekken overigens om 15:30 uit Leiden... Hopelijk zijn we dan redelijk op tijd in Almelo Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:00

supersambo schreef:
ik heb wel een zeer smerige tinker gezien .. die sokken gaven een extra dimensie aan het begrip modderpoten Haha!

Dat was ik dus Haha! Al die moeite voor niks Hij was zo wit die ochtend.... Maar ja, je doet er weinig aan! Zat er zelf ook helemaal onder, krijg je met die flappende sokken, die spetteren wel wat extra modder naar boven *LOL*

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:07

Er staat nu trouwens een persbericht op de website over de rubrieken die vandaag zouden worden verreden. (Dacht van 'zet um er toch ff op omdat het bericht naar alle media gaat')

Ruiterbal gaat uiteraard door.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:09

JodyB schreef:
Dat is morgen (vrijdag) al he?
Ik wil wel heel graag, maar als het afgelopen is, is het nog te laat om met de scooter terug te rijden Knipoog dat vinden mijn ouders ook nooit goed Bloos

Maar misschien dat ik bij iemand kan slapen? Lovers
Dan maken we er gelijk een meeting van Tong uitsteken