LiSSy schreef:enne noortje: tuurlijk gaan we naar het ruiterbal, we hebben al veelbelovende mannetjes zien lopen, hahaha
Ik ben er vrijdag ook, maar neem mn eigen mannetje mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:De Bokt-camper staat op het kleine veldje (bij dat douchegebouwtje). Is te herkennen aan wat stickers met Zweedse vlaggen. En in de vouwwagen er tegenover zitten ook Bokkers.
nameless heeft gewoon gestart met victor ondanks het slechte weer. ook niet oznder resultaat, want na een zeer netje proef waren ze met 160 punten 2e! weer een winstpunt en een mooie rozet erbij. 

Karin schreef:Het is morgenavond een beetje chaotisch rondom de camper (die is overigens van Maarten) aangezien er nog Bokkers zijn die om een uurtje of 8 moeten starten. En bijv. Marco en ik zijn er ook pas rond die tijd aangezien we het niet eerder redden. Gok dat tegen een uurtje of 9 de groep wel 'aanspreekbaar' is. Hoe laat begint dat ruiterbal eigenlijk? Kom ons anders tegen die tijd maar halen!
Dus kan het nog wel eens later zijn 

supersambo schreef:ik heb wel een zeer smerige tinker gezien .. die sokken gaven een extra dimensie aan het begrip modderpoten
Al die moeite voor niks
Hij was zo wit die ochtend.... Maar ja, je doet er weinig aan! Zat er zelf ook helemaal onder, krijg je met die flappende sokken, die spetteren wel wat extra modder naar boven