Jammer, maar lijkt me een verstandige beslissing. Ben erg benieuwd naar de andere datum, hoop dat ik dan nog steeds kan want weekenden zitten helaas al erg vol! Maar even afwachten dus.
Heel jammer! Zou mijn eerste fotomeeting in jaren weer een keer zijn, maar het is niet anders helaas. Hopen dat ik de volgende keer gewoon weer meekan!
Poging 2! Ik heb 3 data's er in gezet. Onder andere volgende week. Ik vier die zondag ook mijn b-day voor de familie, dus dan moet ik wel echt uiterlijk half 2 weg, maar dat redden we vast wel!
7 oktober moet ik werken. Koopzondag. (Dus kom allemaal naar Divoza Heteren hueeey)
Hoi, sorry ik had nog niet gereageerd maar ging er vanuit dat mijn reactie op de datumprikker voldoende was! Ik kan 21 oktober niet, kom die middag namelijk pas terug van vakantie. Heel veel plezier!
Het wordt de 21e... ik zal het laten aanpassen door de moderator! (:
Esaqar
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-18 18:09
Nog 1,5e week! Ik ga nu even een schema maken met de modellen en fotografen. Daarna zet ik een oproepje op facebook. Want ik denk dat we zowel modellen als fotografen kunnen gebruiken.
De nieuwe up to date lijst met fotografen en modellen. Fronika, Janine en Joyce, zouden jullie even willen laten weten of jullie kunnen de 21e? Op de datumprikker stond een misschien.