saluut schreef:
Hahahahaha oeps
Ja, maar Jacques liep er deze week zeer goed gekleed bij hoor!![]()
![]()
Ja die had zijn best gedaan

Lia ik heb jou helemaal niet gezien joh!
Sprintje? Volgens mij hebben we gewoon leuke dagen gehad, en daar gaat het om toch!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sprintje schreef:Anoukie heb ik hoi gezegd, en daar liepen Sjuimpje en Misouri bij (toen we poffertjes gingen halen), maar om je dan te gaan voorstellen met "hé hoi ik ben sprintje..." hihi moet je eigenlijk misschien gewoon wel doen![]()
![]()
Bij deze dan
Missouri"]
[quote="youngster schreef:Missouri wat voor trui had jij aan, of vest?? Volgens mij heb ik je namelijk vol in beeld staan een aantal keer..
youngster"]
[quote="Missouri"][quote="youngster schreef:Missouri wat voor trui had jij aan, of vest?? Volgens mij heb ik je namelijk vol in beeld staan een aantal keer..
Missouri"]
[quote="Sprintje schreef:Anoukie heb ik hoi gezegd, en daar liepen Sjuimpje en Misouri bij (toen we poffertjes gingen halen), maar om je dan te gaan voorstellen met "hé hoi ik ben sprintje..." hihi moet je eigenlijk misschien gewoon wel doen![]()
![]()
Bij deze dan
youngster"]
[quote="Anoukie"][quote="youngster schreef:nee jou herken ik welHeb je ook al vaker gezien dan alleen deze keer, dus dat scheelt wel..
..
Het was wel een blond meisje, met d'r haar vast als ik het me goed herinner..
Anoukie"]
[quote="youngster"][quote="Anoukie"]
[quote="youngster schreef:nee jou herken ik welHeb je ook al vaker gezien dan alleen deze keer, dus dat scheelt wel..
..
Het was wel een blond meisje, met d'r haar vast als ik het me goed herinner..