Bokkers omgeving Utrecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 08:57

Anoniem schreef:
Wij rijden ook wel is in de Soesterduinen! Is 20 minuutjes met de trailer :)

Anders ga ik altijd naar het panbos, dat is op stapafstand :) Als ik meer tijd heb loop is wel is naar een bos wat volgens mij helemaal doorloopt tot Lage Vuursche en Gooise Natuurding, maar geen idee hoe het heet want ik was gigantisch verdwaald toen ik dat vond :')

Dan was je behoorlijk bij mij in de buurt hahaha, heb je wel een stukkie gereden haha

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:00

Ik meld me ook even,
Woon in Hilversum, verzorg sinds kort een paard in Hollandsche rading en werk in De Bilt

Helaas geen buiten rijden hier, is al een oudere merrie die maar ik begrijp niet alleen het erf af kan en op deze leeftijd forceren lijkt me onnodig
Misschien in de toekomst, lijkt me erg leuk ik woon vlak aan de hoornboegse heide en kom er vaak met de MTB

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:07

Soesterduinen ben ik nog nooit geweest. Als we buiten rijden is dat bij Elst/Amerongen of op de Ginkelse hei bij Ede. Van hier uit ook dichtbij. Maar we rijden eerlijk gezegd niet heel vaak buiten, op stal hebben we een galoppeerbaan van 1 km lengte en dat is ook heerlijk. Doordat je langs de bomen rijdt en er overal om je heen vogels en ander klein wild zit ben je er ook echt even uit. En het is weer heel anders als in de bak rijden. Ons paard gaat jaarlijks mee op vakantie, dan gaan we wel vaak de bossen in.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:12

SusanH schreef:
Soesterduinen ben ik nog nooit geweest. Als we buiten rijden is dat bij Elst/Amerongen of op de Ginkelse hei bij Ede. Van hier uit ook dichtbij. Maar we rijden eerlijk gezegd niet heel vaak buiten, op stal hebben we een galoppeerbaan van 1 km lengte en dat is ook heerlijk. Doordat je langs de bomen rijdt en er overal om je heen vogels en ander klein wild zit ben je er ook echt even uit. En het is weer heel anders als in de bak rijden. Ons paard gaat jaarlijks mee op vakantie, dan gaan we wel vaak de bossen in.

Gaaf een galopbaan. Daar droom ik hier van :+

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:13

Duplo schreef:
Ik meld me ook even,
Woon in Hilversum, verzorg sinds kort een paard in Hollandsche rading en werk in De Bilt

Helaas geen buiten rijden hier, is al een oudere merrie die maar ik begrijp niet alleen het erf af kan en op deze leeftijd forceren lijkt me onnodig
Misschien in de toekomst, lijkt me erg leuk ik woon vlak aan de hoornboegse heide en kom er vaak met de MTB

Waar in De Bilt werk jij?

Mandarijn

Re: Bokkers omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:50

Galoppeerbaan lijkt me echt heerlijk!

Wij staan vlakbij De Treek, heb alleen nog geen penning maar van de zomer is het wel de planning om regelmatig te gaan.
Is ook echt een prachtig gebied.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:55

Ik heb geen trailer meer, dus kom niet echt meer ergens anders.
Maar wij gingen eerder richting ede en Lunteren, die kant op.

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:12

NatasjavE schreef:
Duplo schreef:
Ik meld me ook even,

Waar in De Bilt werk jij?

Bij On-Route, wagenpark

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:22

plutolover schreef:
Anoniem schreef:
Wij rijden ook wel is in de Soesterduinen! Is 20 minuutjes met de trailer :)

Anders ga ik altijd naar het panbos, dat is op stapafstand :) Als ik meer tijd heb loop is wel is naar een bos wat volgens mij helemaal doorloopt tot Lage Vuursche en Gooise Natuurding, maar geen idee hoe het heet want ik was gigantisch verdwaald toen ik dat vond :')

Dan was je behoorlijk bij mij in de buurt hahaha, heb je wel een stukkie gereden haha

3,5 uur _O-

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:30

Citaat:
Hoppit - Magali - Leersum - pony Dora - buitenrijden/academisch & RR/mennen
SteffiiY - Steffie - Nieuwegein - 3 merrie's - dressuur
Geerte - Geerte - Zeist
Nanne02 - Nanja - Renswoude - 3 mini ponys - /
SaskiaB - Saskia - Leusden - fjord Sjors - recreatief
Bommeltje_ -Hilde - Rhenen - Verzorg ijslander - recreatief
Melisding - Melissa - Vianen - 1 ruin Farlant - dressuur
_yvonne- Yvonne- Maarsbergen - 1 paard 3 pony's Overberg
DarkCupid - Fabienne - Maarsbergen - 1 paard in Woudenberg - Dressuur/ springen/ recreatief
EMMAxSAMMY - Emma - Utrecht (zuilen) - pony in Maarssen, paard in Nijkerk - springen en dressuur
Sweetgirl1 - Patricia - Nieuwegein - Geen eigen paard/verzorgpaard ( Wel opzoek )
Britt_sisi- Britt - Utrecht - geen paard
ArankaM- Aranka - Utrecht - Kwpn merrie - recreatief
SusanH- Susan - Veenendaal - 1 paard, Chaplin du Keske Z - dressuur en recreatief
Sterre34 - Sem - Maarssen - haflinger
Mandarijn - Claudia - Amersfoort/Driebergen - Haflinger & Shet - dressuur/nh
Wilmatj - wilma - benschop - 6 paarden/ponys - dressuur/recreatief
Saaams - Samantha - Soest/Baarn - connemara Beauty - allround.
Dropneus95 - Lisa - Nieuwegein - tinker en shet - recreatief
xJikke - Jikke - Utrecht - x - x
Calanddra - Jennifer - Hilversum - 2 tinkers - recreatief
xZiva_ - Jerney - Culemborg -shet en bijrijdpaard bwp (in hei en boeicop), stage in vianen.
Lillian__ - Lillian - Wijk bij duurstede - Shetlander Floris en bijrijdpaard Tinker Angus - werkzaam in nieuwegein
Seni - Angelique - Leerdam - geen eigen/verzorgpaarden meer - maar wel een hele toffe hond en kat!
_Dreamer - Franka - Maarssen - KWPN merrie en Golden Retriever
Animal - Elise- Zuilen- geen dieren helaas
Chiave - Chiave - Bunschoten - Geen paarden op het moment, wel andere leuke beestjes.
Benthhh - Benthe - Maartensdijk - Wave, paint x fries, 2 doggos > een kortharige teckel en een bastaardje
Miiej - Michelle - Utrecht centrum -
Noukie - Utrecht Oost - 1 paard, voornamelijk dressuur
Straww_ - Eva - Utrecht (Hoograven) - 1 ruin, Kenzo - recreatief dressuur
Antics - Maike - Amersfoort - bijrijdpaard, haflingermerrie Ginny, hond (Tibetaanse Terriër) en kat (Britse Korthaar) - Recreatief en NH
theadora99 - Thea - Amersfoort - rijd op de manege - 1 hond (vuilnisbak) en 3 katten
duplo - Mandy - Hilversum - Bijrijdpaard in Hollandsche Rading - recreatief, NH, buitenrijden - 1 poes

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:09

Ik ga sinds een half jaar elke keer met de trailer naar het bos, echt heerlijk. Ben nu alle bossen in de buurt aan het leren kennen. Toch soms nog lastig bedenken waar je fijn kunt parkeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:12

wilmatj schreef:
Ik ga sinds een half jaar elke keer met de trailer naar het bos, echt heerlijk. Ben nu alle bossen in de buurt aan het leren kennen. Toch soms nog lastig bedenken waar je fijn kunt parkeren.

Lijkt mij zo heerlijk! Ik heb net een trailer gekocht ( mijn eerste *\o/* ) maar nog wel afhankelijk van m'n pa, mag er zelf niet mee rijden en ook geen E-rijbewijs. Kan niet wachten tot ik gewoon helemaal zelf op pad kan :D

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:12

Ik ga ook meestal met de trailer, Amerongse berg/leersumse veld of naar de Edese Hei

Tara_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:14

Ik zal me ook even voorstellen, aangezien mijn paarden in soest staan en ik misschien wel een buitenrij maatje kan vinden.
Ik ben rolinda en ik woon in Bussum.
Ik heb 2 paarden en zij staan in soest, in de koninginnelaan.
Zijn er mensen die daar ook in de buurt staan en die het leuk vindt om eens samen met ons op pad te gaan?

Dit zijn mijn merries Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:19

Citaat:
Hoppit - Magali - Leersum - pony Dora - buitenrijden/academisch & RR/mennen
SteffiiY - Steffie - Nieuwegein - 3 merrie's - dressuur
Geerte - Geerte - Zeist
Nanne02 - Nanja - Renswoude - 3 mini ponys - /
SaskiaB - Saskia - Leusden - fjord Sjors - recreatief
Bommeltje_ -Hilde - Rhenen - Verzorg ijslander - recreatief
Melisding - Melissa - Vianen - 1 ruin Farlant - dressuur
_yvonne- Yvonne- Maarsbergen - 1 paard 3 pony's Overberg
DarkCupid - Fabienne - Maarsbergen - 1 paard in Woudenberg - Dressuur/ springen/ recreatief
EMMAxSAMMY - Emma - Utrecht (zuilen) - pony in Maarssen, paard in Nijkerk - springen en dressuur
Sweetgirl1 - Patricia - Nieuwegein - Geen eigen paard/verzorgpaard ( Wel opzoek )
Britt_sisi- Britt - Utrecht - geen paard
ArankaM- Aranka - Utrecht - Kwpn merrie - recreatief
SusanH- Susan - Veenendaal - 1 paard, Chaplin du Keske Z - dressuur en recreatief
Sterre34 - Sem - Maarssen - haflinger
Mandarijn - Claudia - Amersfoort/Driebergen - Haflinger & Shet - dressuur/nh
Wilmatj - wilma - benschop - 6 paarden/ponys - dressuur/recreatief
Saaams - Samantha - Soest/Baarn - connemara Beauty - allround.
Dropneus95 - Lisa - Nieuwegein - tinker en shet - recreatief
xJikke - Jikke - Utrecht - x - x
Calanddra - Jennifer - Hilversum - 2 tinkers - recreatief
xZiva_ - Jerney - Culemborg -shet en bijrijdpaard bwp (in hei en boeicop), stage in vianen.
Lillian__ - Lillian - Wijk bij duurstede - Shetlander Floris en bijrijdpaard Tinker Angus - werkzaam in nieuwegein
Seni - Angelique - Leerdam - geen eigen/verzorgpaarden meer - maar wel een hele toffe hond en kat!
_Dreamer - Franka - Maarssen - KWPN merrie en Golden Retriever
Animal - Elise- Zuilen- geen dieren helaas
Chiave - Chiave - Bunschoten - Geen paarden op het moment, wel andere leuke beestjes.
Benthhh - Benthe - Maartensdijk - Wave, paint x fries, 2 doggos > een kortharige teckel en een bastaardje
Miiej - Michelle - Utrecht centrum -
Noukie - Utrecht Oost - 1 paard, voornamelijk dressuur
Straww_ - Eva - Utrecht (Hoograven) - 1 ruin, Kenzo - recreatief dressuur
Antics - Maike - Amersfoort - bijrijdpaard, haflingermerrie Ginny, hond (Tibetaanse Terriër) en kat (Britse Korthaar) - Recreatief en NH
theadora99 - Thea - Amersfoort - rijd op de manege - 1 hond (vuilnisbak) en 3 katten
duplo - Mandy - Hilversum - Bijrijdpaard in Hollandsche Rading - recreatief, NH, buitenrijden - 1 poes
Kitlover- Suze- Wijk bij Duurstede - bijrijdpaard in doorn (waar Magali ook staat :)) - recreatief western/dressuur, buiten rondcrossen en begonnen met mennen.

Zo, ik zet mezelf er ook even op nadat ik een tijd heb meegelezen :+

Ik woon al een tijd in Wijk maar kom oorspronkelijk uit Lunteren. Daar ook mijn eerste paarden jaren beleefd. Toen een tijd een eigen pony gehad die helaas afgelopen november is ingeslapen. Nu 'klus ik wat bij' bij de boer waar Magali ook staat en ben ik bezig met mijn menbewijs.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:30

ik heb ook me eigen trailer, maar ga er eigenlijk nooit mee na het bos, heb bos om de hoek haha. want hele lange bosritten kan ik toch niet meer maken met me hafje ivm atrose.

maar kan altijd een keer ergens na toe.. maar ik ben goed in verdwalen.. dus wil best keer de trailer pakken maar dan wel met iemand die de weg kent haha

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:39

Tara_13 schreef:
Ik zal me ook even voorstellen, aangezien mijn paarden in soest staan en ik misschien wel een buitenrij maatje kan vinden.
Zijn er mensen die daar ook in de buurt staan en die het leuk vindt om eens samen met ons op pad te gaan?

Dit zijn mijn merries [ [url=m/IYfNLF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1n9z9X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Gh2vI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh wauw! Wat een plaatjes!!

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:40

wat een leuke merries rolinda!! heo groot zijn ze?

ik heb helaas ook geen trailer.. zou er wel 1 willen kopen.. maar mis ook een rijbewijs en geschikte auto hiervoor.
rijbewijs is ook wel te halen maar ja, nieuwe auto?? liever niet..

mijn vader wilt misschien 1 of 2 keer per jaar mij naar een wedstrijd brengen maar daar houd het wel bij op helaas.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:43

Ik heb trouwens ook een trailer staan. Doe er alleen niks meer mee, dus als iemand nog een ruime 1,5 paards trailer zoekt... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:01

Mijn pa vind het gelukkig zelf ook heerlijk! Neemt dan de hond mee naar net bos, en meestal spreken we gewoon na 2 uur weer af bij de auto :)

Dressuur vind hij niks aan, maar brengt mij als oh met liefde. Gelukkig vind ik er ook niks aan en gaan we dit jaar officieel springen :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:04

Wij gaan best vaak op pad. Trailer wordt veel gebruikt hier :j

En idd die baan is heerlijk. Vandaag lekker in het zonnetje uitgestapt :D
Niet van vandaag maar geeft een beetje een beeld:

Afbeelding

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:05

Ik heb zelf helaas ook nog niet het goede rijbewijs ervoor. Maar gelukkig kan ik mijn vriend vaak wel strikken om mij even te brengen. Gaat hij met ons zoontje wandelen of gaat in de auto wat werken.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:05

ik rij gewoon zelf, en anders vriendlief., of hij het leuk vind of niet heeft, die ff pech. ik doe ook genoeg voor hem. (achterop de motor zitten haha)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:14

Tara_13 schreef:

Dit zijn mijn merries [ [url=m/IYfNLF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1n9z9X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2Gh2vI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! Ik sta op de torenlaan! Knappe merries!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 12:14

SusanH schreef:
Wij gaan best vaak op pad. Trailer wordt veel gebruikt hier :j

En idd die baan is heerlijk. Vandaag lekker in het zonnetje uitgestapt :D
Niet van vandaag maar geeft een beetje een beeld:

[ [url=m/vQLK5Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh je staat op de schalm? Super gaaf! Cross je er vaak?