Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AshleyRol schreef:Sorry ik was even druk druk maar laat ook weer eens wat van me horenik heb mijn rooster nu t/m 1 januari, in principe kan ik dan alle data als ik het van te voren weet want dan kan ik gewoon vrij vragen!
Alkmaar zou voor mij ook kunnen! Als iemand vanaf Schagen mee wil rijden kan dat ook, alhoewel iedereen volgens mij al uit die buurt komt! lunchen oid lijkt me leuk! Een buitenrit met zijn allen een keer lijkt me ook leuk alleen dat is zo lastig want dan hebben we meeste waarschijnlijk geen vervoer!
lovelyfiefy schreef:AshleyRol schreef:Sorry ik was even druk druk maar laat ook weer eens wat van me horenik heb mijn rooster nu t/m 1 januari, in principe kan ik dan alle data als ik het van te voren weet want dan kan ik gewoon vrij vragen!
Alkmaar zou voor mij ook kunnen! Als iemand vanaf Schagen mee wil rijden kan dat ook, alhoewel iedereen volgens mij al uit die buurt komt! lunchen oid lijkt me leuk! Een buitenrit met zijn allen een keer lijkt me ook leuk alleen dat is zo lastig want dan hebben we meeste waarschijnlijk geen vervoer!
Hoe bedoel je met een buitenrit hebben de meeste geen vervoer?
Voor mij zal dat toch een paard huren worden ergens, want die van mij ga ik daar nog niet bij mee nemen