Wij waren geweest bij een stuk duin, echt heel mooi. Toen waren we inderdaad ook op een drukke dag. Zoveel merkte ik er trouwens niet van. Maar je moet wel betalen om op de posbank te komen met je paard.
Kanzi
Geplaatst: 24-08-16 07:59
Is er al wat meer bekend inmiddels? En zo ja, kan er dan een overzichtje komen met modellen en fotografen die mee mogen?
ik wilde rond haf 11 de eerste groep doen en als er genoeg modellen/fotografen kunnen, de 2e groep vanaf half 1
Fredt
Geplaatst: 24-08-16 09:23
Ik kan komende weekend helemaal niet. Gister op dezelfde plek een prachtige shoot gehad . *Klik* Als er nog een keer een andere meeting/datum georganiseerd wordt, hou ik me aanbevolen.
Nessa
Geplaatst: 24-08-16 13:32
Ik kan niet. Houden jullie er rekening mee dat een paard vervoeren met 30 graden niet helemaal ideaal is? Zaterdag gaat het ook over de 30 graden.
Ik zou zelf niet met paard op trailer gaan als het niet perse nodig is
Ik heb gisteren rond 3 uur gefotografeerd op de plek waar we ook gaan fotograferen. Was inderdaad bijna niet te doen.
Kanzi
Geplaatst: 25-08-16 11:32
Misschien dan alleen een ochtendgroep doen, met het oog op de temperaturen?
Ik zou ook graag willen weten welke modellen en fotografen mee gaan, het is overmorgen al. Als ik op de reservelijst sta kan ik nog wat anders plannen in het weekend.
Dat zal denk ik komen omdat het aardig droog is. Ik denk dat als er een regenbuitje overheen is geweest de heide weer mooi zal zijn. Alleen moet dat regenbuitje er wel snel komen