Ik wacht dan even de datum + locatie af, aangezien ik wel uit een uithoek moet komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lonneke2001 schreef:GarBel schreef:Ik weet niet eens of ik jullie durf te meetten
Op HE ga ik niet in mn eentje naar de bokt stand hoor, ik durf nooit wat te zeggen![]()
Ook zo ongemakkelijk als je daar een half uur elkaar aan staat te staren zonder wat te zeggen
Animal schreef:Lonneke2001 schreef:Op HE ga ik niet in mn eentje naar de bokt stand hoor, ik durf nooit wat te zeggen![]()
Ook zo ongemakkelijk als je daar een half uur elkaar aan staat te staren zonder wat te zeggen
Dan app je me even vooraf! Zorg ik dat ik dan sowieso op de stand benMisschien kunnen we daar dan wel een kleine wvw meeting houden o.i.d.
Citaat:18 september
1. Murthul
2. Yonker
3. Cinderella
4. GUSTIxBILL
5. Depende
6. Gemske
Yonker schreef:Citaat:18 september
1. Murthul
2. Yonker
3. Cinderella
4. GUSTIxBILL
5. Depende
6. Gemske
GarBel als ze magen vervoer regelt
Iedereen graag aanvullen die komt!!!!
We hebben minimaal 8 mensen nodig om te kunnen weerwolven.
Lijkt me verstandig dat iedereen wat te drinken/ te snacken meeneemt. En dat we dan eventueel smiddags bij Murth zijn en als het laat wordt een frietje halen. Mits Myrth het hier natuurlijk mee eens is
Citaat:Citaat:18 september
1. Murthul
2. Yonker
3. Cinderella
4. GUSTIxBILL
5. Depende
6. Gemske
7. Banjer (onder voorbehoud van de trein)
GarBel als ze magen vervoer regelt
Iedereen graag aanvullen die komt!!!!
We hebben minimaal 8 mensen nodig om te kunnen weerwolven.
Lijkt me verstandig dat iedereen wat te drinken/ te snacken meeneemt. En dat we dan eventueel smiddags bij Murth zijn en als het laat wordt een frietje halen. Mits Myrth het hier natuurlijk mee eens is
Depende schreef:Lijkt me goed om inderdaad de datum vast te leggen.
Ich bin dabij!
Vanuit Grûnn (carpool plaats Hoogkerk of verder richting Drachten) kunnen er 3 mensen mee in mijn C1tje.