Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xWouter schreef:Demi in de groepsapp is er over een datumprikker gesproken. Echter heb je mijn berichtje of ik je telefoonnummer mocht voor de groepsapp nooit beantwoord dus heb je dit niet mee gekregen. Mocht je alsnog in de app willen is het fijn als je deze nog wel stuurt.
Via de app is het net allemaal wat makkelijker te regelen omdat ik dan kan zien of iedereen het ook daadwerkelijk gelezen heeft.
laughterline schreef:xWouter schreef:Demi in de groepsapp is er over een datumprikker gesproken. Echter heb je mijn berichtje of ik je telefoonnummer mocht voor de groepsapp nooit beantwoord dus heb je dit niet mee gekregen. Mocht je alsnog in de app willen is het fijn als je deze nog wel stuurt.
Via de app is het net allemaal wat makkelijker te regelen omdat ik dan kan zien of iedereen het ook daadwerkelijk gelezen heeft.
Dan zou ik ook graag in de groepsapp erbij willen, mits ik nog mee mag.je hebt m'n nummer al als t goed is, van de watershoot.
Prince schreef:Het lijkt me handig om hier nu een overzicht te plaatsen met de fotografen en modellen met erbij vermeld wie wel en wie niet kan op zondag 24 juli. Dan kunnen evt reserve fotografen en modellen erbij betrokken worden.
En is meteen overzichtelijk wie nog moet aangeven of hij of zij kan.