Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Melisding

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:55

Ik heb totaal geen verstand van fotografie maar het valt me dat de kleuren echt heel levendig zijn. Dat vind ik mooi :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:56

Citaat:
Liiszle: Lisanne, 26, Lopikerkapel
Lian: Lian, 21, Veenendaal (maar veel in Utrecht te vinden)
_Linn_: Linda, 25, Nieuwegein
Melisding: Melissa, 22 (over 2 weken 23), Vianen
Rofah: Sharon, 27, Veenendaal
Sunrise19: Larissa, 27, Montfoort
MarlindeRooz: Marlinde, 20, Utrecht
Mala26: Tamara, 29, Leusden
Adamootje: Felicity, 23, Nieuwegein
wilmatj: wilma, 22, woerden, dagelijks in montfoort en nieuwegein.
Ailill: Patrick, 27,Culemborg.
Britt_sisi: Britt, 23, Utrecht.
Dreamy: Cherry, 25, Utrecht.
BianCatjee: Bianca, 26, Lopik (Odijk)
Jans: Janneke, 27, Houten
Amburtjoz: Amber, 21, Utrecht
Calanddra: Jennifer, 27, Houten
Detroit: Arianne, 22, maarssen
_Tara_: Emma, 26, Utrecht
Captain: Hannah, 22, Veenendaal
snoopydogy: willemieke, 28, leusden
TessaVB: Tessa, 23, Breukelen/Utrecht/Gouda
Bommeltje_ Hilde 21 Utrecht
S_en_Z:Samantha, 28, Utrecht/Nieuwegein

Aantal oude bekenden, hallooooo!

Lekker druk geweest hier trouwens :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:50

Ja ik moet ook af en toe even bijlezen :') Gister bij Meneer Wong, en nu aan de sushi bij Takumi :+: Had mijn ouders beloofd ze mee uit eten te nemen van mijn eerstverdiende salaris (maar dit is inmiddels alweer het 3e salaris haha)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:24

Ik zal mij even voorstellen en daarna een bijleespost maken.

Ik ben dus Arianne, 22 jaar oud en nabij Maarssen in een klein dorpje. Daarnaast ben ik student bedrijfskunde MER en zoek ik de moed om af te gaan studeren :') Daarnaast heb ik een voorliefde voor fotografie. En ja, ook voor horrorfilms. Dus als er een biosje wordt gepland of filmavondje; superleuk! :o Andere films, buiten scifi of actie, vind ik ook leuk hoor :D

In de vakanties doe ik ook een poging tot windsurfen en skiën ;) In beide niet erg talentvol, maar heb er plezier in.

En tot slot ook paardenliefhebber en heb dan zelf ook een schatje staan <3

Een echte paardyanimal <3 <3
Afbeelding

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:40

Linda, zonde van de wedstrijd. -O-

Tentamens en dingen inleveren :roll:

Lisanne, foto's zien er netjes uit hoor! Herfst is zo mooi he <3

Betreft het stappen. Stappen doe ik zelden, maar festivals vind ik echt fanastisch. Volgend jaar weer naar UltraSonic en naar Valtifest *\o/* *\o/* Brothers vind ik overigens nog wel oké om heen te gaan. Wil eigenlijk ook nog een keer naar Brothers open air. Een keer in Amsterdam uitgeweest, maar voelde me daar echt niet prettig

Ik ga trouwens binnenkort een keertje wokken bij de MalleJan. Is iemand daar bekend mee?

Oh en nog een dingetje. Wij zijn aan het nadenken over de zomervakantie. Dit jaar willen we wat verder weg reizen, maar hoeft geen duizenden euro's te kosten. Circa 600 p.p. max inclusief hotel en ontbijt buiten het hoogseizoen om. Iemand tips? We gaan sowieso vakantiepiraten in de gaten houden.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 22:08

Thanks Arianne! Jouw paardy is ook erg mooi zo haha.
Ik ben vroeger wel eens bij Malle jan geweest, en iedereen heeft enorm veel gegeten toen. kan me niet herinneren dat het niet goed was. dus leuk have fun!

Ik kijjk ook veel op vakantie piraten, daar komen toch vaak leuke deals voorbij!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 22:47

Malle Jan is wel oke! Een echte vreetschuur, maar wel gewoon goed/lekker eten! :j Mijn ex-schoonouders komen nog steeds vanuit Den Haag om daar te eten :))

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:02

Ja mooi versiert is ie zo he *D

Aaah dat zijn goede berichten erover. Gelukkig! *\o/*

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:07

Malle Jan kwam ik vroeger vaak! Laatste 5 jaar al niet meer geweest eigenlijk maar de keren dat we daar aten was het altijd heerlijk :j

Wat een leuk paard Arianne! :) Wat betreft je vakantie, buiten het hoogseizoen om is er voor die prijs vrij veel te vinden denk ik? Ik ben deze zomer - niet zo luxe - naar Turkije geweest voor 450 pp en - wel heel luxe - naar Egypte 5* all inn voor 700. Wat voor soort vakantie zoek je (strand, actief)? En hoe lang wil je weg? :) Ik ben zelf al meerdere keren in Egypte geweest en dit is mij eigenlijk altijd goed bevallen. Marokko en Tunesië trekken mij niet. Curaçao/Bonaire/Dominicaanse Republiek eventueel? Alhoewel dat duurder zal zijn dan 600 schat ik..

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:14

Dankjewel Amber!
Qua vakantie vertoeven wij vaak wel aan het water. Vriendlief sprak de wens uit van de zomer écht te willen leren surfen in plaats van windsurfen. Dus actief op het water :D We vinden het leuk om één of twee dagen een stad(je) te bezoeken. Circa 8 dagen is lang genoeg. All in hoeft trouwens niet, laten ons graag verrassen door de restaurantjes in het gebied zelf. Al is een net schoon hotel wel een vereiste :Y) Prijs is ook excl. eventueel eten en drinken.

Bonaire wil ik zo graag nog een keertje naar toe <3 <3

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:18

Liiszle schreef:
Thanks Arianne! Jouw paardy is ook erg mooi zo haha.
Ik ben vroeger wel eens bij Malle jan geweest, en iedereen heeft enorm veel gegeten toen. kan me niet herinneren dat het niet goed was. dus leuk have fun!

Ik kijjk ook veel op vakantie piraten, daar komen toch vaak leuke deals voorbij!

Kom gezellig naar mij! :+

Ik zit vanaf april voor 3 maanden op Curacao en daarna nog 2,5 week op Aruba :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 00:09

Iig welkom alle nieuwe mensen :D

Lisanne, zijn dat Romy en Rini toch in je profiel?
Als ik een nieuwe camera heb ga ik graag eens met je mee foto's maken :D (mijne nu heeft nogal wat kuren...kan nog wel foto's maken, maar t komt vaak voor dat ie alleen maar foto's maakt als ie er zin in heeft...dan kan ik de knop ingedrukt houden maar gebeurt er niks...)
Mooie foto's!

Tamara, wat gaaf die sollicitatie! Toevallig al wat gehoord?

Linda, wat leuk dat je King rijd! Heb al een paar keer topics van je langs zien komen en op facebook bij Kim over als jullie wedstrijd hadden gehad. Vind jullie erg leuk samen! Heb met Bart heel kort op de manege gestaan, toen reed jij hem volgens mij nog niet. Toen liep hij nog niet zo heel veel dacht ik.
Wat leuk ook dat je stage loopt bij Groenhorst! Welke vakken geef je daar? Mijn broertje is toevallig in september begonnen met de opleiding dierverzorging daar :)

Larissa, 'jeetje is je kleine alweer 3 joh :oo hoe gaat t nu met jou? :D doe je nog wat in de paarden?

MarlindeRooz: Marlinde, haha koudbloeden zijn ook gewoon het allerleukst O:)

Adamootje: Felicity, wat gaaf dat je de verantwoordelijkheid hebt over n eigen winkeltje! Weet je ook al de vestiging of is dat nog niet bekend?
Hoe is t met je spinnetjes? :D

wilmatj: wilma, hebben jullie eigenlijk Amore nog? Hij heet nu bij jullie anders geloof ik?

Ailill: Patrick, wat gaaf zeg de Mongol derby! Lijkt me een hele mooie, maar ook pittige ervaring. Hoe bereidt je je hier eigenlijk voor voor? (rare zin... :') )

BianCatjee: Bianca, die zwarte was er toen ook idd :D wat leuk zeg! En wat een mooie leeftijd!

Jans: Janneke, hey nog een Houtenaar, gezellig :D

Amburtjoz: Amber, jaaa horror films! Ben daar ook echt gek op, al gebeurt het af en toe dat ik vervolgens niet zo denderend slaap (verwerk mijn dag vaak in mijn dromen), maar kan het toch niet laten :') hopelijk binnenkort naar Paranormal Activity 3D :D

_Tara_: Emma, heb laatst zowaar meerdere stukken sushi op :Y) wel alleen de rijst met een stukje garnaal of zalm erop en t sausje erbij :') maar t is een begin :D

TessaVB: Tessa, ik vind jouw disney-sleeve zooo gaaf he! Ben ook echt helemaal Disney verslaafd, inmiddels 9x in Disneyland Parijs geweest, 10e x wordt hopelijk volgend jaar met kerstthema :')

Hilde, he bah wat naar zeg van je ventje :( je mag mij ook pben hoor. Met Eefje gaat het erg goed of niet? :)

Samantha, kijk je toevallig ook weleens Ghost Hunters? Is een beetje dezelfde opzet als Ghost Adventures al vind ik de aanpak van Ghost Hunters wat prettiger (minder provocerend). Vind het altijd zo spannend en interessant :D

Arianne, wat een leuke foto van je paard :D jarig? :P

Daphne, oeee jaloers :oo

Zo weer bij gelezen :)

Zag wat langs komen over stappen, laatste keer is voor mij al heeel lang geleden. Zou t eigenlijk wel weer leuk vinden om eens uit te gaan (wie weet kom ik zo nog eens iemand tegen :') ), maar in mijn dichte omgeving gaat er niemand of als we het plannen komt het er niet van.

Op het moment flink druk. Ik begin vanaf november als fulltimer en de koopzondagen zijn ook weer begonnen.

In mijn vrije tijd ben ik met name bij mijn pony Bart te vinden, probeer zo vaak als t kan met hem naar het bos te gaan (hij staat in Zeist). De kleine zie ik helaas wat minder, die staat in Rockanje. Hopelijk binnenkort weer langs :)

Zijn er hier trouwens nog meer mensen die The Walking Dead kijken? :D

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 08:26

Lekker uitgebreide bijleespost Jennifer! Paardlief was die dag niet jarig. Hadden staldag en vriendlief wilde graag met mijn paard meedoen aan Pimp je paard. Door zijn woordgrap nog 3e geworden ook :')

The walking dead kijk ik niet. Momenteel heb ik eventjes helemaal geen serie die ik echt leuk vindt -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 08:29

Oke, eindelijk eens tijd voor een bijleespost. :D (Voordeel van de klok verzetten, vroeg wakker dus je kan al veel doen op een ochtend. :'))

Ik lust geen sushi en ga nooit stappen, heb ik nooit gedaan ook. Geen behoefte aan dronken mensen en je scheel betalen voor een drankje. Zit liever lekker thuis een filmpje te kijken.

Welkom alle nieuwelingen! Het is redelijk druk hier! :D

Lian, op welke manege rijd je paard?

Patrick, waar gaat je boek over? En mongol derby omg.. Mogen wij mee als grooms/supporters? :))

Marlinde, Leuk nog een paraveterinair! Studeer je op het Groenhorst? :D Succes met je saaie boek lezen! Bij mij helpt het om afspraken met mezelf te maken. Na elke 20 bladzijden een dropje ofzo. :') En rustige achtergrond muziek helpt ook voor de concentratie. :j

Amber, gefeliciteerd met je nichtje nog! Wat had je voor cadeautje gekocht?

Lisanne, ik vind je foto's al erg mooi! Wat je kan doen is ze iets minder geel maken. Dan zien ze er nog wat natuurlijker uit. :j

Welkom Arianne, wij gaan vaak naar Egypte, helemaal ons ding. <3 Gaan dan altijd naar Jazz Lamaya Resort in Marsa Alam. Het is daar gewoon perfect! <3 Je kunt er alleen niet windsurfen. :+ Wel mooi snorkelen en duiken. :j

Jennifer, heerlijk lekker bosritten maken. Helemaal nu zo mooi met die herfstkleuren! <3 En ja, ik kijk the walking dead! *\o/* Grote fan hier!
Er is ook een walking dead topic: [ENT-HK] The Walking Dead - [Bevat Spoilers]
In het voorjaar een Walking Dead fotomeeting: [FM] Fotomeeting The Walking Dead, ook evt film?!

Zo, van het weekend bij een vriendin geweest. Naar de slag om grolle geweest, was heel leuk. :D
Heerlijk ook een kort buitenritje gemaakt, ik geniet daar altijd zo van. Ik verzorg nu 9 jaar een paard maar bij ons zijn eigenlijk geen uitrij mogelijkheden. Dus als we een keer een buitenrit maken (alleen op de zondagochtend half 8) doen we een rondje over de dijk. Ik zou zo graag eens met hem naar het bos gaan maarja, hij is niet van mij. :\

Vandaag begint school weer, volgende week tentamens en ben redelijk bij. :D Overigens heb ik met fotografie altijd leuke ideeën die ik uit wil werken dus als er vrijwilligers zijn die eens model willen staan.. :D Deze heb ik gisteren gemaakt, toevallig dus ook een van the walking dead. :D

[FK] [FK] This isn't a democracy anymore!

Ik ben trouwens aan het kijken voor verlichting in de bak, aangezien ik redelijk lange schooldagen heb en pas met donker thuis kom ben ik telkens afhankelijk van het weekend om naar Menno te gaan. Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, ik wil doordeweeks ook gewoon kunnen rijden! Ik zat al te kijken naar lantaarnpalen, 1 of 2. Hoe is het bij jullie geregeld?

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 08:29

die film is gaaf de the wakling dead heb hem ook gezien top film

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 08:39

Ghost Hunters heb ik idd allemaal gezien.. Maar vind Ghost Adventures wel spannender. Door apparatuur maar ook meer provocatie idd.

:P ben blij dat ik daar niet bij ben hihihi

Wat me opviel aan GHI was dat ze ALTIJD zeggen dat de geesten niet onvriendelijk lijken.. Ook als ze helemaal geen bewijzen hebben of dingetjes waarvan ik denk nou.. Ik zou er wel ff wakker van liggen.

Vind dat nogal een aanname om te maken haha.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:17

Respect voor de bijleesposten, momenteel geen tijd voor.

@Jennifer: Ja is alweer 3, gaat echt hard :oo Geen paarden/pony's meer hier. Doe er ook niks meer mee en eigenlijk ook niet echt zin meer in :) Bijrijden wil ik niet en een eigen is geen optie ivm tijd/mijn man/mijn dochter.

The walking dead kijk ik niet :') Heb niks met zombies :') GHI/GA vind ik opzich leuke programma's maar vraag mij toch altijd af in hoeverre zoiets echt is.

@Captain: Verlichting kan ik je niet bij helpen. ,maar wil je wel de tip meegeven om dit in overleg met eventuele buren te plaatsen. De stal waar ik reed moest de lamp 3 keer verplaatst worden en na 22:00uur uit omdat de buren ( wonen 400 meter verderop ) er last van hadden.

Zal proberen vanmiddag even een goede post te maken, maar erg druk nu. Dochter moet zo naar de peuterspeelzaal, ik moet de boekhouding doen dus druk druk druk :')

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:33

Citaat:
Citaat:
Lisanne, zijn dat Romy en Rini toch in je profiel?
Als ik een nieuwe camera heb ga ik graag eens met je mee foto's maken :D (mijne nu heeft nogal wat kuren...kan nog wel foto's maken, maar t komt vaak voor dat ie alleen maar foto's maakt als ie er zin in heeft...dan kan ik de knop ingedrukt houden maar gebeurt er niks...)
Mooie foto's!

Ja zeker! Inmiddels al 7.5 jaar mijn verzorg paarden. Jij kent ze natuurlijk van Tessa he?
Leuk, laat maar weten als je een nieuwe aanwinst hebt!

Citaat:
Lisanne, ik vind je foto's al erg mooi! Wat je kan doen is ze iets minder geel maken. Dan zien ze er nog wat natuurlijker uit. :j

En hoe doe ik dat? :o hihi

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:36

Citaat:
Ik ben trouwens aan het kijken voor verlichting in de bak, aangezien ik redelijk lange schooldagen heb en pas met donker thuis kom ben ik telkens afhankelijk van het weekend om naar Menno te gaan. Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, ik wil doordeweeks ook gewoon kunnen rijden! Ik zat al te kijken naar lantaarnpalen, 1 of 2. Hoe is het bij jullie geregeld?

Wij hebben in de paddock 2 bouwlampen staan aan 1 lange zijde (puur zodat we in de avond ook kunnen mesten)
Vast maken aan een stevige paal, kabels goed weg werken en je kan ze zo bijstellen of draaien dat niemand er last van heeft. Zeker als tijdelijke optie een makkelijk uitvoerbaar idee!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 11:36

Jullie gaan zo snel dat het bijna onmogelijk is om een goede bijleespost te plaatsen :P

Amber: lekker uit eten geweest zie ik met je ouders, je hebt een nieuwe baan dus begrijp ik? Bevalt het een beetje? Wat voor werk doe je?

Arianne: wat een leuk paard heb je zeg! Lieve uitstraling heeft hij (zij?) Oh en met vakantie dingen kan ik je helaas niet echt helpen. Ik wil dolgraag zelf ook even weg. Probeerde een paar daagjes Londen te plannen nu maar er kan helaas niemand mee :(

Daphne: ooh wat cool dat je naar Curaçao en Aruba gaat, wat ga je daar precies doen?

Jennifer: wat leuk dat jij King ook kent! Ik rij hem sinds april 2014...nu ruim anderhalf jaar dus. Qua wedstrijden zijn we helaas wat uit de running momenteel, of eigenlijk helemaal met rijden/trainen. Volgende week maandag komt eindelijk de zadelmaker en kunnen we hopelijk weer aan de slag!
En ik loop stage op Groenhorst Maartensdijk, is een vmbo. Ik geef daar de dierlessen en ben ook wat bezig met studieloopbaanbegeleiding. Ik hou me nu bezig met leerjaar 1 en 3. Vind leerjaar 1 heel leuk, leerjaar 3 erg moeilijk!

Hannah: toch stiekem wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die niet van uitgaan houd en liever met een filmpje op de bank zit! Ik hou er ook gewoon niet van, wil best een wat gaan drinken ofzo met mensen maar mij zul je niet zo snel in een discotheek of weet ik het vinden. Ik hou zelf ook niet echt van alcohol dusja...
En ik herken jou gevoel van lekker op buitenrit willen met je bijrijdpaard. Ik heb hetzelfde, rij King nu dus bij maar wij kunnen niet echt lekker naar buiten, ja een rondje over de weg.... ik zou het ook echt heerlijk vinden als we zo het bos in konden rijden ofzo. Maar wel tof dat je dat paard al zo lang rijd! Dan heb je er nu zeker wel een hele goede band mee?

Ik moet vandaag écht aan mijn verslag verder maar heb zoooooo geen motivatie. Dit is een verslag wat volledig afgekeurd is nadat ik er al heel veel moeite mee had om hem in eerste instantie te maken, lekker demotiverend dus.... Maar morgen zou ik iets moeten presenteren daarover, waar we trouwens nog niets over hebben gehoord, dus ik moet echt aan de bak.
Ik heb altijd echt zoveel moeite met verslagen schrijven, geef mij maar 10 toetsen waarvoor ik moet leren, heb ik echt zoveel liever dan verslagen maken.... maar goed, ik ga maar eens kijken of het me gaat lukken.
Vanavond wel weer naar mijn gebarentaal cursus dus ik heb iets leuks om naar uit te kijken vandaag.
Laatst bijgewerkt door _Linn_ op 26-10-15 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:38

Captain, ik doe niet de opleiding tot para-veterinair. Ik doe de opleiding tot docent Nederlands. :P

Ik zit vandaag lekker 4 uur op school tussenuur te hebben. :O

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:45

Vier uur Marlinde? :z Kan je tussendoor niet nog wat werk doen alvast?

Lin, ik werk als telefoniste bij een grote autohandel. Het is geen rocket-science, maar wel een hele leuke baan met gezellige collega's en ik heb het erg naar mijn zin daar :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 11:49

Amburtjoz schreef:
Vier uur Marlinde? :z Kan je tussendoor niet nog wat werk doen alvast?

Lin, ik werk als telefoniste bij een grote autohandel. Het is geen rocket-science, maar wel een hele leuke baan met gezellige collega's en ik heb het erg naar mijn zin daar :D

Ohja dat had ik inderdaad al een keer gelezen. Weet je nu dus ook meer over auto's daarover? :P

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:50

Even kort, zit nu in de wachtkamer vd tandarts := gaatje....

Lisanne, ja klopt :D tijd terug ook nog foto's van ze gemaakt. Waren wel echt fotomodelletjes :P 7,5 jaar alweer joh :op t is daar nu ook n pensionstal toch?

Hannah, zit idd ook in die topics :D vanavond weer :D jeej!

Samantha, denk dat ze dat altijd zeggen om de mensen gerust te stellen. 9 vd 10 x is er nl niks te vinden. Vaak wordt t nare gevoel ook verklaard door apparatuur of ze kunnen t op n andere manier debunken.

Misschien ook toch die andere ook maar weer eens gaan kijken :P

Destination Truth is ook n leuke trouwens! Net iets anders

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:53

Jongens ik hou jullie niet bijjj :') Wilde eig op werk stiekem even bijlezen maar is te veel, dat kan ik niet maken :P Vanavond lees ik bij!