Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Liiszle: Lisanne, 26, Lopikerkapel
Lian: Lian, 21, Veenendaal (maar veel in Utrecht te vinden)
_Linn_: Linda, 25, Nieuwegein
Melisding: Melissa, 22 (over 2 weken 23), Vianen
Rofah: Sharon, 27, Veenendaal
Sunrise19: Larissa, 27, Montfoort
MarlindeRooz: Marlinde, 20, Utrecht
Mala26: Tamara, 29, Leusden
Adamootje: Felicity, 23, Nieuwegein
wilmatj: wilma, 22, woerden, dagelijks in montfoort en nieuwegein.
Ailill: Patrick, 27,Culemborg.
Britt_sisi: Britt, 23, Utrecht.
Dreamy: Cherry, 25, Utrecht.
BianCatjee: Bianca, 26, Lopik (Odijk)
Jans: Janneke, 27, Houten
Amburtjoz: Amber, 21, Utrecht
Calanddra: Jennifer, 27, Houten
Detroit: Arianne, 22, maarssen
_Tara_: Emma, 26, Utrecht
Captain: Hannah, 22, Veenendaal
snoopydogy: willemieke, 28, leusden
TessaVB: Tessa, 23, Breukelen/Utrecht/Gouda
Bommeltje_ Hilde 21 Utrecht
S_en_Z:Samantha, 28, Utrecht/Nieuwegein
Gister bij Meneer Wong, en nu aan de sushi bij Takumi
Had mijn ouders beloofd ze mee uit eten te nemen van mijn eerstverdiende salaris (maar dit is inmiddels alweer het 3e salaris haha)
Daarnaast heb ik een voorliefde voor fotografie. En ja, ook voor horrorfilms. Dus als er een biosje wordt gepland of filmavondje; superleuk!
Andere films, buiten scifi of actie, vind ik ook leuk hoor
In beide niet erg talentvol, maar heb er plezier in.
Brothers vind ik overigens nog wel oké om heen te gaan. Wil eigenlijk ook nog een keer naar Brothers open air. Een keer in Amsterdam uitgeweest, maar voelde me daar echt niet prettig
Mijn ex-schoonouders komen nog steeds vanuit Den Haag om daar te eten
Wat betreft je vakantie, buiten het hoogseizoen om is er voor die prijs vrij veel te vinden denk ik? Ik ben deze zomer - niet zo luxe - naar Turkije geweest voor 450 pp en - wel heel luxe - naar Egypte 5* all inn voor 700. Wat voor soort vakantie zoek je (strand, actief)? En hoe lang wil je weg?
Ik ben zelf al meerdere keren in Egypte geweest en dit is mij eigenlijk altijd goed bevallen. Marokko en Tunesië trekken mij niet. Curaçao/Bonaire/Dominicaanse Republiek eventueel? Alhoewel dat duurder zal zijn dan 600 schat ik..
We vinden het leuk om één of twee dagen een stad(je) te bezoeken. Circa 8 dagen is lang genoeg. All in hoeft trouwens niet, laten ons graag verrassen door de restaurantjes in het gebied zelf. Al is een net schoon hotel wel een vereiste
Prijs is ook excl. eventueel eten en drinken.
Liiszle schreef:Thanks Arianne! Jouw paardy is ook erg mooi zo haha.
Ik ben vroeger wel eens bij Malle jan geweest, en iedereen heeft enorm veel gegeten toen. kan me niet herinneren dat het niet goed was. dus leuk have fun!
Ik kijjk ook veel op vakantie piraten, daar komen toch vaak leuke deals voorbij!

(mijne nu heeft nogal wat kuren...kan nog wel foto's maken, maar t komt vaak voor dat ie alleen maar foto's maakt als ie er zin in heeft...dan kan ik de knop ingedrukt houden maar gebeurt er niks...)
hoe gaat t nu met jou?
doe je nog wat in de paarden?

)
wat leuk zeg! En wat een mooie leeftijd!
hopelijk binnenkort naar Paranormal Activity 3D
wel alleen de rijst met een stukje garnaal of zalm erop en t sausje erbij
maar t is een begin 

je mag mij ook pben hoor. Met Eefje gaat het erg goed of niet? 

jarig? 

), maar in mijn dichte omgeving gaat er niemand of als we het plannen komt het er niet van.
(Voordeel van de klok verzetten, vroeg wakker dus je kan al veel doen op een ochtend.
)

Succes met je saaie boek lezen! Bij mij helpt het om afspraken met mezelf te maken. Na elke 20 bladzijden een dropje ofzo.
En rustige achtergrond muziek helpt ook voor de concentratie. 

Gaan dan altijd naar Jazz Lamaya Resort in Marsa Alam. Het is daar gewoon perfect!
Je kunt er alleen niet windsurfen.
Wel mooi snorkelen en duiken. 
En ja, ik kijk the walking dead!
Grote fan hier!

Overigens heb ik met fotografie altijd leuke ideeën die ik uit wil werken dus als er vrijwilligers zijn die eens model willen staan..
Deze heb ik gisteren gemaakt, toevallig dus ook een van the walking dead. 
ben blij dat ik daar niet bij ben hihihi
Geen paarden/pony's meer hier. Doe er ook niks meer mee en eigenlijk ook niet echt zin meer in
Bijrijden wil ik niet en een eigen is geen optie ivm tijd/mijn man/mijn dochter.
Heb niks met zombies
GHI/GA vind ik opzich leuke programma's maar vraag mij toch altijd af in hoeverre zoiets echt is.
Citaat:Citaat:Lisanne, zijn dat Romy en Rini toch in je profiel?
Als ik een nieuwe camera heb ga ik graag eens met je mee foto's maken(mijne nu heeft nogal wat kuren...kan nog wel foto's maken, maar t komt vaak voor dat ie alleen maar foto's maakt als ie er zin in heeft...dan kan ik de knop ingedrukt houden maar gebeurt er niks...)
Mooie foto's!
Citaat:Lisanne, ik vind je foto's al erg mooi! Wat je kan doen is ze iets minder geel maken. Dan zien ze er nog wat natuurlijker uit.
hihi Citaat:Ik ben trouwens aan het kijken voor verlichting in de bak, aangezien ik redelijk lange schooldagen heb en pas met donker thuis kom ben ik telkens afhankelijk van het weekend om naar Menno te gaan. Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, ik wil doordeweeks ook gewoon kunnen rijden! Ik zat al te kijken naar lantaarnpalen, 1 of 2. Hoe is het bij jullie geregeld?

Amburtjoz schreef:Vier uur Marlinde?Kan je tussendoor niet nog wat werk doen alvast?
Lin, ik werk als telefoniste bij een grote autohandel. Het is geen rocket-science, maar wel een hele leuke baan met gezellige collega's en ik heb het erg naar mijn zin daar
gaatje....
tijd terug ook nog foto's van ze gemaakt. Waren wel echt fotomodelletjes
7,5 jaar alweer joh
p t is daar nu ook n pensionstal toch?
vanavond weer
jeej!
Wilde eig op werk stiekem even bijlezen maar is te veel, dat kan ik niet maken
Vanavond lees ik bij!