Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Liiszle: Lisanne, 26, Lopikerkapel
Lian: Lian, 21, Veenendaal (maar veel in Utrecht te vinden)
_Linn_: Linda, 25, Nieuwegein
Melisding: Melissa, 22 (over 2 weken 23), Vianen
Rofah: Sharon, 27, Veenendaal
Sunrise19: Larissa, 27, Montfoort
MarlindeRooz: Marlinde, 20, Utrecht
Mala26: Tamara, 29, Leusden
Adamootje: Felicity, 23, Nieuwegein
wilmatj: wilma, 22, woerden, dagelijks in montfoort en nieuwegein.
Ailill: Patrick, 27,Culemborg.
Britt_sisi: Britt, 23, Utrecht.
Dreamy: Cherry, 25, Utrecht.
BianCatjee: Bianca, 26, Lopik (Odijk)
Jans: Janneke, 27, Houten
Amburtjoz: Amber, 21, Utrecht
Calanddra: Jennifer, 27, Houten
Detroit: Arianne, 22, maarssen
_Tara_: Emma, 26, Utrecht
Captain: Hannah, 22, Veenendaal
snoopydogy: willemieke, 28, leusden
TessaVB: Tessa, 23, Breukelen/Utrecht/Gouda
Bommeltje_ Hilde 21 Utrecht
S_en_Z:Samantha, 28, Utrecht/Nieuwegein
Liiszle schreef:Thanks Arianne! Jouw paardy is ook erg mooi zo haha.
Ik ben vroeger wel eens bij Malle jan geweest, en iedereen heeft enorm veel gegeten toen. kan me niet herinneren dat het niet goed was. dus leuk have fun!
Ik kijjk ook veel op vakantie piraten, daar komen toch vaak leuke deals voorbij!
Citaat:Citaat:Lisanne, zijn dat Romy en Rini toch in je profiel?
Als ik een nieuwe camera heb ga ik graag eens met je mee foto's maken(mijne nu heeft nogal wat kuren...kan nog wel foto's maken, maar t komt vaak voor dat ie alleen maar foto's maakt als ie er zin in heeft...dan kan ik de knop ingedrukt houden maar gebeurt er niks...)
Mooie foto's!
Citaat:Lisanne, ik vind je foto's al erg mooi! Wat je kan doen is ze iets minder geel maken. Dan zien ze er nog wat natuurlijker uit.
Citaat:Ik ben trouwens aan het kijken voor verlichting in de bak, aangezien ik redelijk lange schooldagen heb en pas met donker thuis kom ben ik telkens afhankelijk van het weekend om naar Menno te gaan. Daar ben ik inmiddels wel klaar mee, ik wil doordeweeks ook gewoon kunnen rijden! Ik zat al te kijken naar lantaarnpalen, 1 of 2. Hoe is het bij jullie geregeld?
Amburtjoz schreef:Vier uur Marlinde?Kan je tussendoor niet nog wat werk doen alvast?
Lin, ik werk als telefoniste bij een grote autohandel. Het is geen rocket-science, maar wel een hele leuke baan met gezellige collega's en ik heb het erg naar mijn zin daar