Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eloya schreef:Pff ik wordt een beetje gek van onze boerderij katten, ze fokken maar raak. ( ik weet dat steriliseren beter is! echter wil de boer er niet aan en ik heb het geld helaas niet, alleen waren ze allang geholpen!)
Heb nu 9 kittens waarvan 4 plaatsbaar. 2 katertjes en 2 poesjes ( anderen zijn te wild en katers)
Maar er is gewoon geen interesse in. Nu kwam onze vermiste poes ook opeens weer terug vandaag, slank ipv dik. dus er zal wel weer ergens een nest liggen :/
Waarom had ik nu geen geldboompje in de tuin om ze te laten helpen, we hebben 3 geslachtsrijpe poezen lopen.
Eloya schreef:Ook als je ze wel gewoon namen geeft en voert? Anderen hadden mij namelijk verteld dat ze dan door de dierenbescherming als eigen katten worden gezien. Ze wonen bij ons op het erf maar zijn aan komen lopen.
Ik ben gisteren bij de 3e keer geweest dat vera gereden werdze was zo braaf met optuigen. Ze reageert ook al iets op been. een stuur proberen ze er nu geleidelijk en rustig op te krijgen. Wel vind ze het bit beetje raar, en ik ben beetje huiverig voor als ik er straks op ga
want mijn vriendin is 48 kg en ik bijna het dubbele
dus dan voelt ze mij wel iets meer dan mijn vriendin haha. Maar het is toch afwachten, voor nu ben ik heel trots op mijn Grote vriendinnetje
Suusie22 schreef:Awhh Vosje! Ze heeft een flinke knal gemaakt![]()
Wat een raar weertje was het vandaag. Ik was vrij maar het weer hield mij tegen om naar stal te gaan.
Morgenavond met vriendlief uiteten in Deventer en daarna naar de bios.
Hebben jullie nog restaurant tips?Qua restaurants ben ik niet heel erg bekend in Deventer.
Gisteren met een collega naar Limburg geweest. Daar o.a. een nieuwe inrichting gehaald voor onze toekomstige trimsalondus helemaal happy de peppy met m'n nieuwe spullen
Suusie22 schreef:Awhh Vosje! Ze heeft een flinke knal gemaakt![]()
Wat een raar weertje was het vandaag. Ik was vrij maar het weer hield mij tegen om naar stal te gaan.
Morgenavond met vriendlief uiteten in Deventer en daarna naar de bios.
Hebben jullie nog restaurant tips?Qua restaurants ben ik niet heel erg bekend in Deventer.
Gisteren met een collega naar Limburg geweest. Daar o.a. een nieuwe inrichting gehaald voor onze toekomstige trimsalondus helemaal happy de peppy met m'n nieuwe spullen