ik hoop dit weekend te kunnen beginnen met bewerken als ik mn school werk weer op de rit heb. Alvast bedankt voor het geduld! en wat een gave platen komen er al voorbij!
Ik heb ook al foto's ontvangen Ben er heel erg blij mee
Morning
Geplaatst: 07-10-15 18:39
Ik heb geloof ik iedereen nu de foto's verstuurd;)
Hier nog een aantal plaatjes die ik heb gemaakt
Tabansi
Lucky
Harrie
Gigo
Suzy
boomer123
Geplaatst: 08-10-15 08:54
Hierbij alvast van iedere hond 1 foto willen de mensen die nog niet hun mail hebben gezegd mij even een berichtje sturen met hun mail dan kan ik vandaag de foto's versturen. https://www.facebook.com/Kirstinvanderpeijlfotografie
NESCAFE
Geplaatst: 09-10-15 20:58
Mooie foto's Kirstin en Angela!
Ik heb de foto's van Lucky via mail verzonden.
Alleen van de eigenaar van de herdershond heb ik geen email adres. Als je die nog even geeft kan ik die ook nog versturen.
Mijn moeder kan nu al niet wachten met foto's bestellen Toch eerst nog even wachten op de rest maar wat zitten er toch een mooie foto's tussen (ook van de rest!)
Ik ben helemaal verkocht bij die foto van suzy die naar de vallende blaadjes kijkt
maylotje
Geplaatst: 24-10-15 20:39
Ik ga echt snel verder met de foto's! Ik ga me al bijna schamen voor de tijd ik jullie laat wachten. Tis ineens heel druk op school. Maar na donderdag meer tijd dus ga dan ff knallen aan jullie foto's.
Geen probleem! Mocht er nog wat komen dan zie ik ze wel verschijnen
Dieltje
Geplaatst: 28-01-16 11:19
Hallo iedereen, ik vroeg me af wanneer de rest van de foto's ongeveer komen? Niet om mensen te haasten maar ik ben een fotoboek aan het maken en ik wil natuurlijk ook wat van deze mooie foto's erin maar was eigenlijk van plan te wachten met bestellen tot ik alles had