Ik heb nu eerst even als prio om 1000 foto's van een webshop erdoorheen te werken. Er zullen wel wat foto's komen, maar niet zo snel als ik normaal gesproken doe ^-^
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-15 22:25
Moet je 1000 foto's nabewerken? Of uitkiezen? Want als het bewerken is heb ik medelijden hahaha!
Dat scheelt nog hahaha! Ik moet ook nog eerst wat anders afwerken, dus zal bij mij ook ietsje langer duren. Maar die heb ik bijna af, dus zal vast snel gaan!
Mooie foto's Nicole!!! Ben ook benieuwd naar Lisanne haar foto's.
Fearn
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-15 23:40
Ik had ook een grappig idee, weet niet of de andere fotografen dit ook wat vinden Maar ik heb er best wat geinige blooper foto's tussen zitten. (foto's die niet geschikt zijn voor serieus gebruik, bijv door onscherpte oid), maar dat de hond er wel hilarisch uitziet.
Misschien een leuk idee om deze hier gewoon in het klein neer te zetten? Bijv screenshots? Iig heb ik er zelf wel een paar leuke
Deze foto's waren bij mij net niet helemaal scherp dus, maar toch geinig om te laten zien.
Ik maak uiteindelijk altijd een bonusmap aan Daar komen bloopers etc. in te staan. Niet waardig voor de ''officiele'' map, maar wel leuk genoeg om gezien te worden