Ik baal echt als een stekker, maar ik moet afhaken, onvoorziene financiele tegenslag. Macbook is een tijdje weg geweest ter reparatie en mocht hem gisteren ophalen.. en het Logicboard is vervangen (viel niet onder garantie etc) bye bye geld..
Ik ga het dus financieel gewoon niet redden (zeker omdat er ook nog reisgeld bij gaat komen )
Een volgende keer wil ik zeker weten mee! want baal hier echt goed van..
Wat balen zeg. Je rekenbeestje doet het nu wel weer?
Jij weet dat je mee kan rijden hè? Dat is dan maar de helft aan benzinekosten.
Duality
Geplaatst: 01-06-15 20:53
Bagheera_206 schreef:
Wat balen zeg. Je rekenbeestje doet het nu wel weer?
Jij weet dat je mee kan rijden hè? Dat is dan maar de helft aan benzinekosten.
Jaa hij doet het gelukkig weer als een zonnetje, maar wel 150 euro lichter Jaa weet ik, maar dan nog komt het bovenop de rit, en het eten (en daar heb ik nu dus ook al niet genoeg centjes meer voor) misschien kan ik paps of mams lief aankijken maar denk dat dat een onbegonnen strijd is
Je bent niet verplicht om wat te eten bij De Mossel hoor. We houden daar een uurtje pauze maar als je niets eet kost het ook niets..
Zal ik je van de lijst halen of niet?
Duality
Geplaatst: 01-06-15 20:58
Jaa maar het probleem is dat het geld er helemaal niet is.. de bodem is bereik zegmaar haha! Dus of er moet een wonder gebeuren en het moet ineens centjes gaan regenen haha snap je?
Selina
Geplaatst: 01-06-15 20:58
Ik ga m'n vriend lief aankijken voor lunchgeld Dacht dat het een halfuurtje pauze was maar met een uur toch ook maar een tosti erbij doen