xTesske schreef:trouwens even een diepzinnige vraag haha, is iedereen hier van plan zijn/haar leven in limburg/roermond te blijven wonen?
Leuke vraag
!
Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik probeer wel steeds een soort 5-jaren-plan te maken. We kwamen hier 10 jaar geleden wonen (vanuit het westen) en bedachten dat er na 5 jaar, wanneer de oudste naar de middelbare school zou gaan, geëvalueerd ging worden: voelen we ons hier thuis (ja), vinden we het huis / buurt prettig (ja), zijn er in ons werkzaam leven veranderingen op handen waardoor we moeten heroverwegen (nee)..... dus er 5 jaar aan vast geplakt.
Nu zijn we weer 5 jaar verder: zelfde vragen en zelfde antwoorden. Kinderen zijn hier nog gelukkig en de oudste doet volgend jaar examen.
Over 5 jaar..... ik denk dat we hier dan nog wonen, tenzij ons werk drastisch verandert. Dochter zit dan ook tegen haar eindexamen aan.
In de toekomst willen we misschien nog wel wat gaan reizen, wat kleiner gaan wonen en dan bijvoorbeeld steeds ons huis een half jaar verhuren. Maar of dat huis dan in Limburg staat? En wat dan met paardlief? Kweenognie... gelukkig duurt het nog een tijdje!