Gistermiddag heb ik de foto's van het laatste model afgeleverd Iedereen heeft nu zijn/haar foto's ontvangen. Ik zal nog even kijken of ik nog een mooi overzicht van de foto's kan maken binnenkort.
christina75
Geplaatst: 28-03-15 14:30
Per model 2 à 3 foto's in de paddock bewerkt en ik ga komende week nog even bekijken of er nog meer mooie "losgooi" foto's tussen zitten om te bewerken. Modellen zullen, die dan via de mail ontvangen. Van Farina nog geen foto's van het "losgooien" bewerkt. Ik was niet tevreden over deze foto's maar ik zal ze opnieuw gaan beoordelen. Voor de eerste keer aan het strand fotograferen en met een nieuwe camera, moest ik toch wel even wennen Toch heel tevreden ondanks dat ik af en toe moest zoeken naar de knopjes!
Ik hoop dat de modellen blij zijn met hun foto's en voor vragen of opmerkingen kun je me altijd een mail sturen!
Een prachtige dag gehad aan zee met mooie modellen en een goed georganiseerde fotomeeting! Iederéén bedankt!
Ze zijn erg mooi! Ik denk dat ik alles binnen heb, zal binnenkort een topic maken!
celinetsjil
Geplaatst: 17-04-15 19:09
Weet niet of het hier mag van magda maar ik organiseer een meeting in Hargen voor barokke paarden en modellen in jurken
Mis zijn er mensen die niet mee konden met deze meeting van magda maar die het jammer vinden en graag nog een keer een meeting mee willen maken in hargen aan zee