Even overleggen dames. De voorspellingen zijn als volgt: 10% kans op zonneschijn en 50% kans op regen. Ik heb alleen een bevestiging van Magda als fotograaf, de rest valt af of weet het nog niet zeker. Ik heb 4 bevestigingen van modellen (fenny en klaske, mariett en jeanette). Go or no go?
Ja ik kan wel fotograferen hoor. Als de modellen 2-3 fotografen ook oke vinden dan laten we het gewoon (mits niet zeikweer) en maak ik de planning voor 4 modellen
Er zou zondag een meeting in oranjewoud georganiseerd worden. Deze gaat niet meer door. Daar was ook een fotograaf. Misschien wil zij mee naar Oenkerk?
Wat mij betreft een Go Mits het niet met bakken uit de hemel komt, denk ik dat we er met dit kleinere groepje wel een leuke dag van kunnen maken. Maar beginnen om 10.00?
Nee, we hebben 2 fotografen (en een FB oproep ) en 4-5 modellen. Wij tweeën zijn de fotografen tot nu toe en we hebben Klaske en Fenny, Mariett, Jeanette en Jutta (maar nog niet bevestigd) als modellen. Dat lijkt me ook meer dan genoeg met zo weinig fotografen. Ik heb zelf laatst Jeanette en Lucky al op de foto gezet.
magda_90
Geplaatst: 14-11-14 13:52
Zeker meer dan genoeg inderdaad. Als we een goed tijdschema maken kunnen we ook werken met een "ochtend en middagploeg" dan kunnen we per model iets meer tijd inplannen voor de portretfoto's bijvoorbeeld?
Ja, zo'n schema ben ik nu aan het maken. Heb jij een voorkeur voor die 10 minuten per model eerder gepland of toch liever 15? We hebben wel ieder een 'eigen' model. Ik heb dan Jeanette en Lucky laatst nog uitgebreid op de foto gezet dus daar hoef ik minder tijd aan te besteden, hoewel ik nog wel een paar standfoto's mis.
Het mag voor mij wel 15 minuten en dan meer omdat ik recent een nieuwe camera en lens heb aangeschaft en daardoor nog zoekende ben zo af en toe. We hebben ook geen actiefoto's dus dat scheelt dan ook weer in tijd.
RianneH
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-14 14:16
Zou dit iets zijn dan? Ik wacht nog op bevestiging van Ivana of ze echt kan.
Erg jammer ik had Jutta graag weer eens willen fotograferen? Zit Ivana ondertussen ook op bokt zodat ik wellicht eens contact kan zoeken? Zou ze daar open voor staan?