Als ik kom kan ik aan doeken meenemen: Didymos Indio antraciet 6 Natibaby butterflies blue silk 6 AP polkadots barbie 6 AP MiC Lilac 6 AP Argus Desir 7 AP Argus Emlress 7 AP Argus Princess Mayblossom 3 Girasol Amitola 7 Girasol Aurora 6 Girasol RS Tula Toddler R&R toddler Bondolino Ergo Hoptye en twee draagpoppen.
Arie, welke maat is het overhemdje? Anders heb ik wel interesse! Met korte mouwen?
Euh... ik kom waarschijnlijk ook. Ik kan meenemen:
Boba 4G Lenny Lamb heavenly lace ( ) maat 7 100% katoen Natibaby Calypte Plum maat 6 (heeeel zacht) bamboe blend 50%/50% Calin Bleu Summer Sage maat 6 100% katoen Storchenwiege Leo Café maat 6 ook 100% katoen (die ik waarschijnlijk in de verkoop ga doen na een zachtmaakreisje)
Ik heb toch stiekem best nog een aardige stash. En dat terwijl ik echt niet veel meer draag, zou meer moeten gaan dragen.
Die doek verkoop ik echt niet. Barbie is de doek waarin ik hummeltje het zkh uit heb gedragen. Die blijft bij ons of wordt alleen geruild tegen iets heel speciaals.
Ik draag niet, Kira loopt zelf scheelt een boel gesjouw
En ja Kira heeft voor de foto op een snowboard gestaan, maar dat was alleen voor het plaatje, ze bleef toen alleen overeind door de grote voetsteunen op het board Dus het was echt puur voor de gein.
Hahaha interesse is niet het goede woord, ik weet idd dat je die niet weg doet Es En al deed je het wel dan nog zullen mijn oren gaan klapperen van de prijs denk ik Maar mennnnnnnn wat ben ik verliefd op die doek
MarianneV
Geplaatst: 20-10-14 23:35
Ariebombarie schreef:
alles waar ik van af wil neem ik mee. wees voorbereid op veel jongenskleertjes
Heb jij toevallig nog een broekje met bretels over? Ik denk dat ik ook wel kom
Wij hebben die dag sinterklaas feest van het werk. Het is de laatste zaterdag voor sinterklaas, dus ik denk dat er nog meer mensen zoiets gaan krijgen...
broekje met bretels heeft Laurie overgenomen heheh...
en ik neem mee: Kokadi Leopard RS Woven Wings Geo dove mt 6 Bykay mei tai deluxe EN MN NIEUWE DOEK DIE ZSM KOMT Tekhni Ceres Mere mt 6 (MET REPREVE!) *stuiter stuiter*