Kan ik er vanuit gaan dat deze 7 echt meegaan? En ik kom niet op het station want ik ga eerst 's ochtends naar familie, dus ik zie jullie om 14u bij de high tea
ik kom waarschijnlijk nog wel weer op het station als ik klaar ben bij mijn bezoekje, dus reis misschien alsnog mee. Misschien weet Tam dat, is het handiger om een bus te nemen of een trein naar maliebaan?
ooh wacht ik dacht dat je via Utrecht centraal wilde om te verzamelen! vanaf station maliebaan naar de burgemeesterstraat is zelfs te lopen in 10 minuutjes
Ik heb even gemist waar we nou afspreken en waar het nou is haha. Het maakt mij niets uit, kom op Utrecht Centraal aan. Wil ook wel rechtstreeks naar de high tea gaan? Of spreken we al ergens af?
Ik weet nou ook ff niet wat de bedoeling is. Gingen we nou vanaf CS lopend of met een bus? Want ik heb geen OV chipdinges meer en ben vast niet de enige en ben ook niet zo van plan zo'n ding aan te schaffen als het ook te lopen is
En ik denk dat wij alleen naar de parking gaan Tieneke? Weer eigenlijk alleen nog niet hoelaat precies enzo en wie er van ons rijdt Ik gaat nog ff in conclaaf met zus
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-15 16:07
Ik denk met zn allen op CS afspreken en Tam de leiding laten geven over hoe we er vanaf daar komen
Dus jullie vanaf de P een pendel naar centraal, en dan om 10 voor/kwart voor 14 ofzo op centraal afspreken