Ik meld mij hierbij af voor het de barbecue! Sorry Marinde
Komende dagen ben ik alleen maar bezig met school, tot en met woensdag.. T/m woensdag kan ik dus niet zeggen of ik wel of niet mee kan gaan en wat betreft inkopen gaat dat lastig worden voor jullie!
Het is jammer, maar misschien zie ik jullie op een andere meeting!
Jammer! Ik ben een dagje weg, morgen zal ik de administratie bijwerken en adressen PBen. Er waren nog wat mensen die geld over moeten maken, zouden jullie dit aub dit weekend willen doen?
ik heb het vanochend vroeg door me pa laten doen jay
Paisano
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-14 15:38
Hallo lieverds! Over een weekje is het al zover! Van de meeste mensen heb ik het geld al binnen, maar van Matanja (was verstuurd volgens mij?), Zerline & Melissa nog niet. Kunnen jullie het alsjeblieft zo snel mogelijk overmaken? Als iedereen betaalt heeft zal ik het adres naar jullie PBen
We zijn op dit trouwens met 13 man! Sebas & Jay Melissa Ashley & Ricardo Iza Christa & Carlo Claudia Marit +1 Matanja Zerline
Laatst bijgewerkt door Paisano op 06-07-14 16:13, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik ga deze week even de stoelen ophalen en even goed kijken hoeveel stoelen ik dan precies heb. Mijn telefoon geeft goed weer aan, maar kan nog van alles veranderen dus even aan m'n vader de party tent enzo vast vragen