Ja klopt die van mij nog ben er mee bezig maar verwacht niet veel van mijn fotos die van biscaja en marano zijn af ben nu bezig met de fotos van daimler
heleenxx
Geplaatst: 11-08-14 22:26
Ben benieuwd! En van nog iemand anders ook toch? Volgens mij had ik nu van 4 mensen foto's gezien?
Zoals enkelen van jullie op mijn Facebook hebben kunnen lezen, had mijn pc in vakantie al kuren en startte van de week helemaal niet meer op. Heb dit enkele maanden geleden ook gehad en goede back-ups dus heb alle foto's nog, maar dit betekent wel dat ik alle software weer opnieuw moet installeren enzo waar n hoop tijd in gaat zitten. En darnast vandaag een operatie gehad, dus rustig aan doen. Hoop wel komende dagen (zodra ik weer in eigen huis ben) het af te kunnen maken!
Ik werk met een online bewerkings programma en voor foto's op mn site te zetten heb ik internet nodig! Maar inmiddels doet de wifi t al n beetje! Maar heb van biscaya,marano,daimler al wat foto's af en heb ze op mn site gezet www.carlophotography.weebly.com onder (shoots) Er komen nog meer foto's heb nu een nieuwe computer die lekker snel is hoop dat ik volgende week alles af heb
Hij doet weer wat vervelend met uploaden, maar van iedereen staat er nu wat op mijn facebookpagina! (Karens Illusions) Biscaja helaas maar 4 goede foto's van. Die staan er al allemaal op. De anderen volgen hopelijk morgen of maandag (als ie wil uploaden).
Nogmaals mijn excuses voor het lange wachten, is niet mijn gewoonte!
Ik kreeg jammergenoeg de foto's van Anne niet verkleint dus die heb ik er maar als link bij gezet. Nogmaals, ontzettend bedankt voor de mooie foto's allemaal!
Alle foto's staan nu eindelijk op mijn facebookpagina! Kwaliteit wel iets achteruit door fb. Wil je de foto's op webformaat en de nabestel info, stuur mij dan nog even een PB!!