HannahFrouk schreef:Als we met 4 man zijn, is dat eigenlijk net een mooi clubje. Sting moet ik je dan ophalen van het station? En gaat Sunshine ook mee? Dit ook i.v.m. de tijd die we gaan afspreken?
Neemt niet weg dat er nog best wat bij kan hoor! Groter dan 5 of 6 is niet handig, vooral niet als het koud is. Je staat dan teveel stil.
Nog even wat nuttige info:
Qua kleding moet je wel een lange broek aandoen. Hindernisjes doen in een korte broek zal moeilijk gaan. Als je compressiesokken draagt, kun je die het best onder je hardloopbroek doen, anders is het niet best voor je kousen (ik draag ze erover trouwens, maar ze slijten dan wel harder). Voor mensen die meteen last krijgen van zere handen, ik neem een paar suede handschoenen mee, dat helpt. Doe oude hardloopschoenen aan en liefst wat langere kousen. Blote enkels is niet aan te raden.
Bij de hindernisjes moeten we even wachten tot iedereen klaar is (hoewel er vaak meerdere hindernisjes zijn, zodat je tegelijk kunt). Kan dus geen kwaad - als het wat kouder is - om een jasje om je middel te knopen. Of doe een wat warmere hardloopoutfit aan. Bij het tweede/derde rondje kun je dat dan eventueel wisselen of uittrekken. Je kunt kleine flesjes water wel aan Jos geven. Een waterbelt kan wel hoor, maar die moet je dan wel vaak even afdoen (is niet zo'n probleem, doe ik ook vaak).
Als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel.