[Besloten] Hardlopers gaan meeten!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:52

Ik wacht gewoon even de datum af, en dan bekijk ik tegen die tijd even wat ik doe :j
Verder maakt het mij niet uit optie 1 of 2, geen rekening houden dus met mij haha.

BusyMissy

Re: [Besloten] Hardlopers gaan meeten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 21:06

Ik val even binnen. Heb nog paar dagen vakantie dus nog even niet actief hier. Vind alles leuk!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:17

Ik ben even aan het informeren geweest en ik heb een locatie gevonden vlakbij het survivalloopje, waar we kunnen douchen en wat eten/drinken. Ik moet er nog even naartoe om te kijken, en ik wil dan nog een extra rondje uitzetten (voor de mensen die na het survivalrondje nog een rondje alleen maar willen hardlopen). Dat lijkt me wel wat voor een zondagje meeten ;-)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:22

Klinkt goed!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:35

Super !!!! Ik hoop echt dat ik mee kan :D

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 10:43

Klinkt goed! Hoop dat ik mee kan maar mijn zondagen dat ik vrij heb zijn schaars in september en oktober.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:26

Ik ben nog met de precieze invulling bezig en ik moet de route nog verkennen, maar heb de uitnodiging wel alvast verstuurd. Omdat ik in dit geval zelf mee zal moeten (wat een straf haha) vallen er wel een aantal zondagen af, omdat ik dan wedstrijden heb. Er zit ook 1 zaterdag bij (normaal werk ik, maar 1 x kan ik wel ruilen).

Van mij mag het ook gewoon doorgaan als er niet zoveel mensen zijn, ik zie het gewoon als een leuk trainingsrondje dus dat is altijd welkom ;-).

Als je het survivallen niet zit zitten, is het ook mogelijk om dat onderdeel over te slaan hoor en dan alleen de hardloopronde te doen.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:54

Ik heb de datumprikker ingevuld maar waar ik voor vreesde is bij deze data waar, ik kan op geen van deze data.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:55

He, wat jammer Fleury. Even een vraagje, had je op zaterdagen wel gekund? Dan zou ik de afspraak nog kunnen aanpassen. Ik kan eventueel wel een zaterdag ruilen met een collega. Laat je het even weten?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:04

Ik heb hem ingevuld :j

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:49

Ik heb die van mij even aangepast. Kan de 28e sept niet meer. Werd namelijk gevraagd om mee te lopen met het bedrijventeam met de 5 km bij de Halve van Haarlem. Kon daar natuurlijk geen nee tegen zeggen :)

Zaterdagen zijn voor mij overigens geen optie helaas. Ben dan standaard aan het werk

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 19:17

Ik zag het Eliine, ik kan op zaterdagen in feite ook niet, mmmm, dus dan kan er 1 misschien wel en een ander weer niet.

Zoals het er nu naar uit ziet, wordt het 26 oktober. 28 september is ook favoriet, maar ik weet eigenlijk al dat Sting dan niet kan vanwege de singelloop (heb nog geen reactie van Sting, is op vakantie). Dus dan is er voor 26 oktober in elk geval 1 liefhebber meer.

Dan heb ik dus nog even tijd om het voor te bereiden ;-).

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:18

Ja, ik vroeg me al even af of iedereen het nog wel in de agenda had staan. Wat mij betreft kan het gewoon doorgaan. Een te grote groep is niet handig i.v.m. het doen van de hindernisjes, maar zou wel jammer zijn als er niemand kwam he ;-). Kan ik even horen wie er definitief komen?

Gisteren heb ik de route even uitgezocht, dit is'm:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1418276

(NB je kunt deze route ook opslaan in de afstandmeten app.)

Mijn voorstel zou zijn om eerst het rondje mét hindernissen te lopen en daarna kunnen de liefhebbers dit rondje nog 1 of misschien wel 2x lopen. Ik ga ook nog even kijken of ik een handige uitbreiding van de route kan maken, maar weet niet zeker of me dat lukt.

Ik moet nog even langs het buitensporthotel om te informeren hoe het zit met eten en douchen. aarvoor moet ik wel weten hoeveel personen ik heb.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 09:10

Op een of andere manier is deze datum me een beetje ontgaan. Ik kan in principe wel, heb alleen die zaterdag met mijn familie afgesproken in zeeland dus het worden dan heel veel uurtjes in de auto ben ik bang.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:26

Ik kan komen.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:52

DS is dat een 'ja' of een 'nee'? :+
BM, bedankt voor de melding!

Anyone? Sting? Eliine dus niet? Ik had van Sunshine ook een 'ja' staan?
Ik hoor't graag even. Op zich is het niet erg als het een klein groepje is, dan laat ik het aan jullie over of jullie nog willen komen of niet.

Maar de route is dus op zich gepland.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:54

Voor mij is het inderdaad een nee -O- heb al andere dingen toegezegd die dag. Heb er echt overheen gelezen Y;(

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:56

Jammer jammer, maar goed, dan moet je maar daarna even een meeting in jouw gebied plannen. Oók geen straf ;-).

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:57

Ja dat is zéker een goed idee :D voorjaarsmeeting is bij mij!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:08

Bij mij is het er ook doorheen geschoten omdat ik toen met vakantie was en er daarna weinig meer over gezien heb. Maar is helemaal mijn fout, dat weet ik!
Kan iemand mij ergens ophalen? Dan ga ik eens kijken of ik ergens een kaartje vandaan kan toveren. Moet zeggen dat ik al wel heel wat wedstrijden incl dagen weg heb gehad de laatste weken, dus is wel druk! Nog even een 'Misschien' dus.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:43

Ik kan je zeker in Apeldoorn ophalen Sting, is dat een optie?
Ik woon vlakbij het station. We kunnen dan samen naar Hoenderloo rijden.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:57

Is een ja. ;)
Sorry voor m'n vage antwoord, ben nog steeds heel erg moe.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:32

Op http://www.afstandmeten.nl heb ik de route voor de meeting ingetekend.
Dit is'm :

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1418276

NB als je op de website de route even in een eigen account opslaat en dan de afstandmeten app download dan kun je deze route daar (met dezelfde inloggegevens) bij je 'eigen routes' terugvinden. Voor wie dat leuk vindt ...

Naar believen kan het rondje 2 of 3 x gelopen worden. We brengen van de week nog even wat meer markeringen aan, over het algemeen is de route door paaltjes goed te volgen, zitten een paar onduidelijke punten in, dus die werken we nog wat bij. En we gaan nog even achter dat douchen aan.
Mijn trouwe supporter wil wel mee om water en eventuele andere spullen mee te nemen in de rugzak. Hij fietst na de laatste ronde terug naar huis, en wij kunnen dan wat gaan drinken (hij bood het zelf aan hoor :o , heb niet gezeurd).

Als we met 4 man zijn, is dat eigenlijk net een mooi clubje. Sting moet ik je dan ophalen van het station? En gaat Sunshine ook mee? Dit ook i.v.m. de tijd die we gaan afspreken?

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:47

HannahFrouk schreef:
Als we met 4 man zijn, is dat eigenlijk net een mooi clubje. Sting moet ik je dan ophalen van het station? En gaat Sunshine ook mee? Dit ook i.v.m. de tijd die we gaan afspreken?

Neemt niet weg dat er nog best wat bij kan hoor! Groter dan 5 of 6 is niet handig, vooral niet als het koud is. Je staat dan teveel stil.

Nog even wat nuttige info:
Qua kleding moet je wel een lange broek aandoen. Hindernisjes doen in een korte broek zal moeilijk gaan. Als je compressiesokken draagt, kun je die het best onder je hardloopbroek doen, anders is het niet best voor je kousen (ik draag ze erover trouwens, maar ze slijten dan wel harder). Voor mensen die meteen last krijgen van zere handen, ik neem een paar suede handschoenen mee, dat helpt. Doe oude hardloopschoenen aan en liefst wat langere kousen. Blote enkels is niet aan te raden.

Bij de hindernisjes moeten we even wachten tot iedereen klaar is (hoewel er vaak meerdere hindernisjes zijn, zodat je tegelijk kunt). Kan dus geen kwaad - als het wat kouder is - om een jasje om je middel te knopen. Of doe een wat warmere hardloopoutfit aan. Bij het tweede/derde rondje kun je dat dan eventueel wisselen of uittrekken. Je kunt kleine flesjes water wel aan Jos geven. Een waterbelt kan wel hoor, maar die moet je dan wel vaak even afdoen (is niet zo'n probleem, doe ik ook vaak).

Als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:48

Even ter motivatie (NB er zijn makkelijker en moeilijke hindernissen, als je iets niet ziet zitten kun je het gewoon overslaan of bijvoorbeeld maar de helft doen):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb de route nu aangepast, met een langer loopstuk in het midden, zodat de armen wat kunnen uitrusten. Ik stuur jullie nog even een PB met wat vragen, omdat ik het nu echt moet gaan plannen met het hotel.