Speciale paarden meeting deel 2! Oostvoorne.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 00:05

Jaa dat is het zeker. Het is niet de eerste keer dat de afmeldingen op het laatste moment komen.
Het gebeurd vrij vaak helaas.

Maar op dit moment ben ik er even helemaal klaar mee. Het is iedere keer wel iets!
En inderdaad, wij doen hier echt ons best voor! Als het dan zo eindigt, is het heel jammer! -O-

Maar ook echt jammer voor de mensen die hier ook hun best voor doen, een dag vrij houden en ook echt actief mee posten! Zoals jij en Gast8253! We hopen dan ook echt, dat jullie de volgende keer alsnog mee willen. :j

Maar wij gaan elkaar nog meeten hoor Marjotje! Laat maar weten wanneer je in Stad moet rijden :)
Zou wel eens tijd worden he! ;)
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 14-06-14 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

canisia

Re: Speciale paarden meeting deel 2! Oostvoorne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 00:07

Onwijs jammer! Pb maar zodra er weer een meeting is in oostvoorne/rockanje! Hopelijk tegen die tijd 2 arabieren als fotomodel

Romeo15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 00:34

vind t erg jammer maar kunnen we er niet een ochtend of een middagshoot van maken dan ofzo?
of vinden de fotografen het dan niet de moeite om te komen?

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 00:41

Ik had een keer ook maar 4 modellen en 4 fotografen. Vond het een hele fijne dag toen die tijd. Gewoon lekker de tijd nemen, soepel en een fijn groepje. Heb daarna ook een groep gehad met 10 fotografen en 10 modellen. Was onwijs goed georganiseert, onwijs leuke mensen, leuke paarden. Het is dat de groep natuurlijk in tweeën was en we een half uur langer pauze hadden, anders zal ik het ook niet volgehouden hebben. Soms kan een wat kleiner groepje ook erg fijn zijn :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 08:32

Jammer dat hij niet door gaat zeg.... Was nunal benieuwd naar de foto's! Maar zeker begrijpelijk, erg balen voor jullie als organisatie.

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 09:07

Ik vind het ook erg jammer, baal ook van weer al die afzeggingen op het laatste moment. Sommige mensen kunnen er natuurlijk helemaal niets aan doen, dat begrijp ik wel, maar dat maakt het niet minder jammer.

Hopelijk kunnen we een andere keer op dezelfde plek nog een leuke meeting organiseren.

Hoffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:37

Jammer!!! Heb niet heel veel tijd gehad om actief mee te posten, maar had de meeting uiteraard wel morgen in mijn agenda staan. Heel jammer! Als er nog een vervolg komt, ga ik graag weer mee (ik had eventueel ook nog prikpaaltjes gehad om mee te nemen)!

Bedankt voor het organiseren in ieder geval! Daar gaat een hoop tijd in zitten en het is dan erg jammer als het last minute toch niet door kan gaan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 15:15

Jammer.. Geen kans op nog wat reserve modellen?
Dat was de reden dat ik het direct donderdag avond meldde dat is zo nodig op zijn knieën op het asfalt moest gaan liggen. (uilskuiken)

Wel zonde dat het niet doorgaat, het wordt morgen ook heel lekker weer...

In ieder geval bedankt voor het organiseren.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:56

Erg jammer ....het is gewoon wel weer balen -O-
Baal toch wel een beetje omdat ik een (betaalde) shoot niet heb aangenomen omdat ik deze meeting
had staan en ik niet af wilde zeggen .. -O-

Ik denk even na voordat ik mij weer opgeef.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:39

Jammer zeg dat het niet meer door gaat! Wou dit topic graag volgen!
Voor mij is het geen doen om zo lang in de auto te zitten! Gisteren foto's moeten laten maken van m'n heup, gelukkig alleen maar zwaar gekneusd. Maar 2 uur heen en 2 uur terug in de auto zitten is geen doen.
Laatst bijgewerkt door _Sanne op 14-06-14 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:40

ValiantS dat is zoiezo niet slim haha. Betaalde shoots gaan bij mij voor 95% toch voor!

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:08

_Sanne schreef:
ValiantS dat is zoiezo niet slim haha. Betaalde shoots gaan bij mij voor 95% toch voor!

Niet 'slim' misschien maar wel zo eerlijk tegenover degene die het organiseren !
Zeker als ik zie dat er geen reserves meer zijn .....ik weet hoeveel werk in zit
om alles te regelen en dan baal je als er zoveel afzeggingen zijn !!