Haha. Dat word dan een lange meeting. Als we elkaar niet aardig vinden Dat word negeren Dat heb ik ook. Ik mag hier ook een bepaald persoon niet op bokt en daar heb ik altijd ruzie mee. En ik kom haar ALTIJD tegen op momenten
Haha bokt doet het op mijn telefoon vandaag de helft van de tijd het helemaal niet! Ik krijg makkelijk ruzie haha maar vooral met mensen die net als ik vaak vinden dat ze gelijk hebben al hebben ze het niet haha!
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 13-02-14 17:14
Dames en heren, even voor de duidelijkheid: we gaan dus bij Bison eten? Dat is de bowlingbaan op de Mariaplaats toch?
Suuskipje
Geplaatst: 13-02-14 17:20
Ja! Als iedereen zekerste weten meegaat kunnen we denk ik het beste gewoon dat arrangement doen. Is voordelig enzo Plus! Voor wie wil kan je daarna nog naar de arcadehal en poolhal gaan die erboven zit
Hmm, hoe duur is dat alles bij elkaar? Ik ben maar een arme student! Na volgende week een zeer heel erg arme student! (Verjaardagen) Dan weet ik wat ik zo ongeveer apart moet houden