Nou mensen.... Morgen is het dan zover
ik zal bij deze alle benodigde informatie nog even een keer op een rijtje zetten!
Uiteindelijke deelnemers
Citaat:
Modellen1. iEmmaaa / Emma / Lancelot (haze windhond) / Foto2. iEmmaaa/ Emma / Josefien (Jack Russel) / Foto3. Joeppower / Isabel / Buddy (Labrador) / Foto4. Daantjuh88 / Danielle / Puck (Rhodesian Ridgeback) / Foto5. Tinker6 / Anke / Spock (Duitse herder) 6. SsSimonee / Simone / Woezel (Beagle) /
Foto7. Kaboutertjes / Dide / Duko (Labrador) / Foto8. Lauwttje / Laura / Rix (Kooikerhondje) / Foto9. Lailaa / franse bull / FotoReserve1. veerle92 / ?Fotografen1. Laurahh / Laura / Site2. Yvonne_V / Yvonne / Facebook 3. Unleash / ? / Website4. Evelien1000 / Evelien / -
Ik zal het schema ook even een aantal keer uitprinten voor morgen zodat de fotografen het ook bij de hand kunnen hebben.
Tijdschema

6922 NR Duiven
Op dit adres is de parkeerplaats bij het park. Vanaf hier kunnen we geschikte locaties vinden om foto's te maken. Het lijkt mij handig om de fotografen niet al te ver uit elkaar te plaatsen zodat je gewoon rustig kan lopen tussendoor.
Ook kunnen we hier allemaal weer bij een komen als we pauze hebben om gezellig wat te eten. Het lijkt mij het makkelijkst als iedereen zelf voor zijn eigen lunch zorgt.
Wat me verder belangrijk lijkt is dat iedereen ruim op tijd komt (vooral fotografen zodat deze vast kunnen installeren als zij dit willen). Op deze manier voorkomen we dat we lang moeten wachten en dat de honden (of mensen natuurlijk
) ongeduldig worden.
Mijn telefoon nummer is 06-18 51 36 18, als jullie mij een berichtje doen via whatsapp kan ik jullie toevoegen aan de groepsapp. Als er dan iets is, je kunt het niet vinden of je komt wat later dan kun je het even laten weten in de app of mij even bellen.
Als er nog meer is wat jullie willen weten of missen laat het dan nog even weten!
Laatst bijgewerkt door iEmmaaa op 11-04-14 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt