[besloten] Meeting Nestverlaters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Re: [besloten] Meeting Nestverlaters

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:07

Dan is het niet anders Kim, als jij niemand hebt die haar uit wil laten of even op wil passen.
Jammer, maar dan de volgende keer beter :) .

Dan blijft het lijstje als volgt:

Judith - Wraps met komkommer/broodjes/sandwiches etc etc..
Suus - Cupcakes
Chantal - Millionaires shortbread als ze dat red qua tijd, anders iets anders lekkers
Rianne -
Lianne -

Wat zou ere nou verder nog gemaakt worden?
Ik dacht iets van bladerdeeghapjes ofzo? Lianne en Rianne wat maken jullie? :)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:30

Ik kan denk ik vrijdag wel millionaires shortbread maken? :j Weet niet meer wat ik zou maken?
Even zoeken. Edit: Ik stond voor de brownies. :) Wil allebei wel maken vrijdag, maakt me niet uit. Zaterdagochtend ga ik niks meer doen, mij te vroeg. :Y)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:33

Ik heb Roy geappt en die wil mij wel helpen :)
Dus ik kan de millionaires shortbread maken :) .
Zou jij anders bladerdeeghapjes erbij kunnen maken Lianne? Oh wacht dat is natuurlijk niet lekker meer als je dat zo ver van te voren klaar maakt.
We zouden die misschien bij Judith in de oven kunnen doen?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:37

Bladerdeeghapjes en Lianne is geen goede combi. := Sowieso doet onze oven dat nooit helemaal goed. Onze quiche wordt ook nooit helemaal goed... Doe dan liever de brownie. :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:41

Bladerdeeghapjes zijn vers ook lekkerder denk ik..

Goed als jij de brownie maakt :) Ik zet hem op het lijstje!

Judith - Wraps met komkommer/broodjes/sandwiches etc etc..
Suus - Cupcakes
Chantal - Millionaires shortbread als ze dat red qua tijd, anders iets anders lekkers
Rianne -
Lianne - Brownie

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:47

*schrijft 'Brownie maken' op to-do lijst. * :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:49

Ik heb geen tijd om iets te maken. Vrijdag hele dag Utrecht, zaterdag al vroeg vertrekken..
Dus suggesties voor iets wat ik kan kopen? :Y) mijn voorkeur is wel iets warms dan, anders hebben we bijna alleen maar koude dingetjes?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:50

Anders neem jij de spullen mee voor de bladerdeeghapjes en dan maken we die bij Judith? :)
*of andere hartige hapjes?
Vind iets warms wel een goed idee!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:30

Jammer kim, hopelijk zie ik je dan de volgende keer wel!

bladerdeeghapjes kunnen altijd nog bij mij gemaakt worden :) geen probleem. Sowieso kunnen de dingen die warm moeten zijn nog bij mij in de oven, alleen niet allemaal tegelijkertijd ;)

Ehm, iets bedenken voor rianne... Ga ik even over nadenken!
Iets wat makkelijk te vervoeren is, wat eventueel opgewarmd kan worden, wat geen voorbereidings tijd kost...

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:35

Wat jammer kim!

Rianne, zijn van die mini pizzas niet iets?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 20:03

Zal er zelf ook nog even goed over nadenken :)
Wat voor mini pizza's bedoel je precies Suus? Piccolini's oid?

Verder hebben we geen warme dingetjes toch Judith? Dus qua opwarmen is dat dan wel handig :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 09:17

Ja bedoelde inderdaad van die picolinis ofzo. Maar als je een beter idee heb hoor ik dat graag :)

Ik ben trouwens van plan om met de trein te komen, maar is het misschien mogelijk om dan bij een station of bushalte opgehaald te worden?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:03

Je mag met de trein naar Leerdam dat je met mij meerijdt Suus? :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:08

Oh dat kan inderdaad ook wel, hoewel het maar 20 minuutjes scheelt, maar in prijs wel :) kan ik in de trein nog even studeren als dat lukt, heb dinsdag een tentamen!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:25

Dat scheelt qua prijs idd wel haha.
Hoe laat ben jij dan op het station? Lianne is rond half 10/kwart voor 10 bij mij.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:36

Ik kan er 9.50 zijn :) of een half uur eerder of later.. Kan wel even wachten hoor :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:41

Het is ruim een uur rijden, dus 10 voor 10 is goed, dan pik ik je op op het station :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:47

Prima :) misschien kom ik toch wel met de auto maar moet even kijken hoe mijn ogen dan zijn, durf nog niet goed te rijden en zeker onbekende stukken niet echt. Maar als dat zo is app ik je wel, anders kom ik met de trein :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:57

Oké dat is goed!
Gaat het wel met je ogen? Of kun je nu ook niet goed autorijden?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:03

Gister even gekeken naar de route.. En heel eerlijk gezegd twijfel ik nog steeds een beetje -O-
Ik was van plan te gaan maar toen ik er over nadacht: ik moet in totaal minimaal 4 uren reizen,
dus zit langer in de auto dan dat ik bij jullie kan zijn. Daarna haasten voor het etentje met mijn familie.
Icm de drukte deze en volgende week weet ik niet of ik het allemaal ga trekken :(

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:18

Het is toch maximaal 4 uur Rianne? Heb even gekeken aan de hand van Judith haar adres en het is 1 uur en 50 minuten, of 1 uur en 54 minuten.. En meestal loop je nog wel in als je veel snelweg rijdt..
Dan zou je nog geen 4 uur onderweg zijn, maar wellicht zo'n 3,5 uur..

Zou het wel een beetje jammer vinden als je nu af zou zeggen en het zou dan niet door gaan..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 11:29

Ik heb haar precieze adres niet ;) ligt er ook een beetje aan of er werkzaamheden oid zijn natuurlijk.
Hoezo zou het niet doorgaan als ik niet kom? Ik heb wel vanaf het begin gezegd dat ik in principe vrij laat weet of ik kom ja of nee, omdat ik wil zien hoe moe ik ben na deze week.. Heb hele intensieve weken op het werk. Ik kan de weekenden wel geen rust nemen maar dan ga ik er aan onderdoor..

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:41

Destino schreef:
Oké dat is goed!
Gaat het wel met je ogen? Of kun je nu ook niet goed autorijden?

Net voor het eerst even een klein stukje gereden, ging eigenlijk prima :) maar bedacht me wel dat ik toch met de trein kom, zodat ik kan leren.

Verder gaat het wle goed met mijn ogen, ze zijn wel erg droog en computeren is nog wel een opgave, op mijn telefoon gaat dan wel prima.

Rianne, ik zou het ook jammer vinden als je niet komt! Dan blijven we echt met een heel klein clubje over.
Voor ons is het ook best een reistijd, ik moet eerst 45 min met OV en dan nog een uur met Chantal meerijden.. Maarja is ook niet iets wekelijks ofzo toch :)? Maar zou het wel jammer vinden hoor! Leek me leuk om jou ook een keer te ontmoeten, maar begrijp het wel.. Is wel een superlange week..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:45

Nee qua reistijd vind ik het niet perse een drama, maar ik reis meerdere keren per week 6 uren per dag. Deze week en volgende week staan super vol met studie en daarnaast heb ik Marena ook nog. Ik kom zelfs niet aan huishouden e.d. toe. Dus zou dat dan allemaal zondag moeten doen en dan maandag meteen weer naar Utrecht. Ik denk gewoon niet dat ik dat trek als ik merk hoe ik me nu al voel.. :(

Ik vind het ook jammer. Was er eigenlijk gewoon vanuit gegaan om wel te komen en het leek mij ook leuk om jullie te ontmoeten. Maar ik moet ook een keer aan mezelf gaan denken, anders heb ik alleen mezelf er mee.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:08

Gaan we het dan wel door laten gaan als we maar met 4 over blijven?

Rianne ik vind het wel erg jammer.. Persoonlijk zou ik dat huishouden gewoon een weekje opschuiven :o .. Zo'n meeting is iets wat eigenlijk vrijwel nooit gebeurt, een soort bijna 'eenmalig' iets.. De vorige is ook al 1,5 jaar geleden.. En als je het zelf ook erg jammer vindt, dan is een keer een drukke week toch niet erg?

Ik heb zelf ook een erg druk weekend, vorige week ook al en ben ook moe.. Maar dan maar geen huishouden deze week en doordeweeks een keertje een uurtje eerder naar bed :j .