Nee helaas.. ik weet niet wie de tekst daar neer gezet heeft? Ik wilde het aanpassen en me facebook equinestars link erbij zetten. Maar ik kan niks type in dat balkje waar de tekst staat?
Hmm, das wel vreemd. Het balkje staat er al, dus je moet zeker geen text of title balkje bij slepen. Normaal zou het moeten lukken als je eenmaal je in de bewerkbare versie zit, dan kan je zo het balkje aantikken en er in typen... Misschien eens proberen op andere computer?
_Sanne
Geplaatst: 18-02-14 00:17
Die tekst heb ik er even neer gezet Er stond niks, dus was het iets wat onduidelijk.
Dit zie je al je gaat bewerken. Hier hou ik alleen mijn muis op de tekst. Verder doe ik niks.
Hier heb ik op de tekst geklikt en kan ik gaan typen.
Mijn foto`s van Pluto staan online, ze blijven slechts een korte tijd online omdat mijn foto`s al een aantal keer eerder gestolen zijn van soortgelijk websites. Echter waren dit wel altijd paardenfoto`s. Ik durf het daarom aan ze op deze manier online te zetten maar haal ze na ongeveer 3 weken weer offline. Zorg dan dus dat je mijn foto`s opgeslagen hebt in je bestanden
Alle foto's van Chelsea staan er ook op Ik moet er enkel nog 2 of 3 van pluto, maar ik heb momenteel geen bewerkingsprogramma meer (voor mijn logo), ik maak het zo snel mogelijk in orde
Volgens mij heb ik iedereen nu af? Van sommige kan ik iets meer foto's hebben omdat die gewoon te leuk waren. Hopelijk vinden jullie ze een beetje leuk voor de eerste keer honden fotograferen!
ik lig de afgelopen 2 weken op bed wegens griep. Sinds afgelopen weekend ook met een acute en zeer heftige keel + amandelontsteking.. bij mij staat alles dus heel even stil nu.. excuses
Ik heb enkel de foto's van Fosco nog niet, dus ik zal nog even wachten met bestellen? Eerst beter worden hoor, Fosco!
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-14 22:58
Het is zo stom, ik haal niet eens mijn zelfgestelde deadline... Ik heb sinds vorige week een andere pc, en heb nu geen lightroom meer. Ik kan dus bijgevolg geen foto's meer bewerken of watermerkjes op zetten. Ik moet alleen van Pluto nog 3 portretfoto's. Ik ga ze echt zo snel mogelijk online zetten!