Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annett1990 schreef:Dit kost ongeveer 30 euro omdat we ook s weekends gaan. Ik vind het persoonlijk ook mee vallen, heb het geld ook niet op m'n rug groeien maar ja zo lang je het niet elke maand doet vind ik het best een keer kunnen.
@Chanen oke dat is jammer. Ja sorry ik voel me aan de ene kant ook banketstaaf omdat er mensen zijn die het te duur vinden maar iedereen heeft ook genoeg tijd gehad om met andere dingen te komen vind ik, en tja als niemand dat doet kan ik op en duur ook niet veel anders dan de knoop maar door hakken, ik weet dat het topic nog niet zo lang open is maar in de openingpost staat ook, kom maar met ideeën. maarja als we vervolgens al datums gaan plannen enz vind ik ook dat we het op iets vast moeten zetten, en als er dan verder nog geen reacties zijn met nou misschien kunnen we dit en dit doen, dan word t dus wokken omdat bijna iedereen dat in eerste instantie ook wou..
Mja goed nu voel ik me wel een beetje banketstaaf/schuldig dat mensen nu gaan af zeggen omdat ze het geld niet hebben maar dat iedereen denk ik de kans gehad heeft om met wat anders te komen..
Annett1990 schreef:haha daar word ook rekening mee gehouden hoormaar als ik in december al kan maar natasja niet dan word dat hem dus niet omdat we het samen organiseren
Daarom is het eerst ff kijken wanneer wij beide kunnen omdat ik opzich altijd wel kan alleen natas dus niet
Banjer schreef:als andere ideeën nog steeds welkom zijn
* Chinees in Roodeschool: €19,50 all in (geen wok, lopend buffet)
* Chinees Uithuizen (wok of buffet), ongeveer €25,--
* Eten Bij Moeders, Usquert: http://www.etenbijmoeders.nl/ (betaalbaar en lekker)
Al deze opties zijn op ongeveer 5 minuten lopen vanaf de trein en liggen aan de treinlijn Groningen - Roodeschool.
Reistijd vanaf Groningen met de trein:
Usquert: 30 minuten
Uithuizen: 35 minuten
Roodeschool: 45 minuten