_roodvos_ schreef:Oke, f*ck.
Blijkt dus dat op de 28ste mijn halfzus er is.
Dat had ik niet zien aankomen...
Ik voel me nu ontzettend stom doordat ik de hele tijd roep dat iedereen driedubbel moet controleren... En het dus zelf blijkbaar niet genoeg gedaan heb.
Nou is het ook pas nog niet heel lang duidelijk wanneer ze zou komen en hoe en wat, maartoch.
Naja, ik kan de 28ste dus niet. Blijkt nu. Eigen stomme schuld, ik weet...
oliebol man, ik voel me ontzettend schuldig.
Oftewel, of het moet toch een andere datum worden, of ik kom niet, of heel misschien valt er nog iets te regelen, maar dan zie ik wel mijn halfzus een dag minder (niet leuk), ben ik een dag minder bij mijn vader (geen probleem, maar vind hij niet leuk) en schop ik onze planning in de war...
Als we de datum dus zouden verzetten, wat ik eigenlijk niet van jullie durf te vragen, zou het dus de 2de of 23ste worden. Als vereentje niet kan zouden we het de 23ste kunnen doen, maar dan zou Nienke dus eerst moeten kijken waarom ze misschien kan, en Iertje paardrijden moeten verzetten. Als vereentje wel kan dan zou het dus de 2de moeten worden, want zij kan niet op de 23ste. Maar dan zitten we met iertje's hond, Ik zou zeggen, neem haar me, maar dat ligt natuurlijk ook aan Taartje, of die vind dat dat kan, of iertje dat vind, of Sarka kan reizen enz. enz. enz. Ook niet ideaal dus.
He, is niet erg!
Kan gebeuren

Sarka mee kan sws niet, mijn moeder is zo onwijs allergisch voor alles wat haar heeft

Dat wil ik mijn moeder niet aandoen

De 23e zie ik als de beste optie, volgens mij (shoot me if i'm wrong) ging bij Verena haar kür op muziek niet door vanwege te weinig aanmeldingen, en die was volgens mij op de 23e

Ik zal ff kijken of ik haar te pakken kan krijgen