[BESLOTEN] Meeting sgb'ers!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:50

_roodvos_ schreef:
Oke, f*ck.
Blijkt dus dat op de 28ste mijn halfzus er is.
Dat had ik niet zien aankomen...
Ik voel me nu ontzettend stom doordat ik de hele tijd roep dat iedereen driedubbel moet controleren... En het dus zelf blijkbaar niet genoeg gedaan heb.
Nou is het ook pas nog niet heel lang duidelijk wanneer ze zou komen en hoe en wat, maartoch.
Naja, ik kan de 28ste dus niet. Blijkt nu. Eigen stomme schuld, ik weet...
oliebol man, ik voel me ontzettend schuldig.

Oftewel, of het moet toch een andere datum worden, of ik kom niet, of heel misschien valt er nog iets te regelen, maar dan zie ik wel mijn halfzus een dag minder (niet leuk), ben ik een dag minder bij mijn vader (geen probleem, maar vind hij niet leuk) en schop ik onze planning in de war...

Als we de datum dus zouden verzetten, wat ik eigenlijk niet van jullie durf te vragen, zou het dus de 2de of 23ste worden. Als vereentje niet kan zouden we het de 23ste kunnen doen, maar dan zou Nienke dus eerst moeten kijken waarom ze misschien kan, en Iertje paardrijden moeten verzetten. Als vereentje wel kan dan zou het dus de 2de moeten worden, want zij kan niet op de 23ste. Maar dan zitten we met iertje's hond, Ik zou zeggen, neem haar me, maar dat ligt natuurlijk ook aan Taartje, of die vind dat dat kan, of iertje dat vind, of Sarka kan reizen enz. enz. enz. Ook niet ideaal dus.

He, is niet erg!
Kan gebeuren ;)

Sarka mee kan sws niet, mijn moeder is zo onwijs allergisch voor alles wat haar heeft :')
Dat wil ik mijn moeder niet aandoen :P
De 23e zie ik als de beste optie, volgens mij (shoot me if i'm wrong) ging bij Verena haar kür op muziek niet door vanwege te weinig aanmeldingen, en die was volgens mij op de 23e ;)
Ik zal ff kijken of ik haar te pakken kan krijgen ;)

0verwijderd

Re: [BESLOTEN] Meeting sgb'ers!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 14:18

Ik kan maandag wel denk ik....

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 14:19

maar mijn vader niet

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 14:33

Wat is er met je hond dan iertje? Op de 2e?

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 15:46

Dat ze hem dan helemaal stresst en dat is echt ongelofelijk zielig.. ze zit dan alleen in een hoekje te trillen, durft niet naar buiten en plast dus binnen en slaapt niet enzo.

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 15:47

en de 27ste?

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:33

Taartje: Vraag me niet waarom, maar ik had om de een of andere reden echt het gevoel dat het niet zou kunnen omdat er iemand allergisch was. :')
Heb je haar al te pakken? Gaat het door, en kan ze überhaupt?

Mooi dat het niet erg is. :)
27 kan ik blijkbaar ook niet, en Nienke ook niet.

de 2de gaat hem dus ook niet worden.
Iertje, en als je vader de 23ste niet kan, wat houd dat dan in? Dat jij ook niet kan? (ik dacht dat hij eerder wel de 23ste kon?)

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 16:36

De 23ste gaat het voor mij echt niet worden,
mijn vader gaat die hele week weg omdat ik bij mijn moeder ben (die heeft geen auto en alles.) en gaat dus maandag ochtend weg, dan zou hij me al heel vroeg weg moeten brengen maar dan zit ik daar heel lang alleen en kan hij ook niet blijven 'koffie drinken' en hij kan me dan niet ophalen, bovendien moet ik dus paardrijden die dag... vrijdag komt hij terug dus dan kan het ook niet, de 28ste kan dus ook niet.. die andere week zou ik wel elke dag kunnen opzich, mijn vader zei dat het met Sarka wel prima gaat ná de feestdagen. Omdat het dan over is... ze krijgt slaappilletjes en de hondenclub zei dat dat wel goed werkt, dus misschien dan toch de 2e 3e of 4e

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:51

Dan... Zou het dus toch de tweede moeten worden, als de 23ste toch niet kan, en de tweede wel gaat. (ik ga even naar 3 en 4 kijken)

edit:
dan kan nienke niet, en taartje niet op 5.
Vrijdag 3 januari N Niet R wel T misschien
Zaterdag 4 januari N niet R liever niet, maar kan wel T wel
Zondag 5 januari N wel R wel T niet

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 20:28

Nienke kan wel heel vaak niet :o

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 20:29

haha maar maakt niet uit.. ik kan ook de hele week niet. Of althans.. mijn vader niet.

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:59

En ik mag dus ook niet klagen, want ik kan op het laatste moment niet en door mij zijn we nog aan het plannen. :P

Maarrr... Wil je dan alsjebliiiiiiiiiieft uitzoeken of je op de tweede kan? Of liever gezegd, Of Sarka dat kan? :)

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:04

Ik kan de 4e misschien wel, maar dan moet ik echt voor 17:00 thuis zijn, want ik heb een carrousel wedstrijd... maar ik niet dat we dat gaan halen, moet er ook nog rekening mee houden dat mijn moeder moet rijden.

Maar eigenlijk hebben we wel snel een datum nodig, dan kan ik m'n moeder vertellen dat ze die dag vrij moet houden, anders kan het zijn dat ze al heeft gezegd dat ze naar haar werk komt.

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 21:16

De tweede kan wel..
mijn vader gaat proberen die dag thuis te zijn en aangezien hij ook wel weet dat de meeting heel belangrijk is O:) Lukt het dat wel.. (als hij zegt, ik zal het proberen is het meestal ja ik ga het doen :P hij zegt liever te snel misschien dan andersom.) Dus hij werkt dan wss thuis en dan is Sarkie niet alleen.
En als Tara's moeder niet alleen was had ze ook echt sowiezo(!!) niet meegekunt.. ze gaat piepen, krabbelen tegen de deur, het eerste uur iedereen omver springen, mn arm uit de kom rukken ze mag niet los en ze is bang voor paarden, ze moet ook heel vaak naar buiten kunnen want dat is ze gewend, ze is bang voor nieuwe omgeving etc. etc. etc.

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 21:16

Dan ben ik dus continue met haar bezig en dan is er voor mij écht geen lol meer aan die meeting..
duss als alles volgens plan verloopt kan ik de 2de.

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 21:17

Nienke98 schreef:
Ik kan de 4e misschien wel, maar dan moet ik echt voor 17:00 thuis zijn, want ik heb een carrousel wedstrijd... maar ik niet dat we dat gaan halen, moet er ook nog rekening mee houden dat mijn moeder moet rijden.

Maar eigenlijk hebben we wel snel een datum nodig, dan kan ik m'n moeder vertellen dat ze die dag vrij moet houden, anders kan het zijn dat ze al heeft gezegd dat ze naar haar werk komt.

achja, dat word ook zo stressen, de hele tijd op de klok kijken etc. dan is er voor jou geen lol aan ;)

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 21:48

5 uur is veel te vroeg, dan ben je er net en moet je al weer weg.
Oke, vermoedelijk dus de tweede, als met Sarka alles geregeld is. :)

Dat brengt ons naar het volgende onderwerp, wat gaan we doen!
Gaan we gewoon bij Taartje spelletjes spelen en gezellig zijn? Of is er iemand die toch wel graag ergens naartoe wil? Zo ja, heeft iemand dan leuke ideeën?

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 22:33

hmm, ik denk dat we het maar bij Tara moeten laten, dat we gewoon gezellig daar wat dingen doen en daar wat uitgebreid op in moeten gaan (welke spellen dingen etc. doen we.)
Want als we nu nog allemaal dingen gaan regelen ben ik bang dat dat ook niet goed gaat.

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 22:43

Iertje, eigenlijk wil ik zelf sowieso liever spelletjes spelen en gezellig zijn dan naar een voorstelling of whatever, maar het zal wel goedkomen met regelen... Datum is het moeilijkste.
Maar even afwachten wat de rest vindt.
Dan nog de tijd, dan het vervoer en dan zijn we klaar.
als we spelletjes gaan doen moeten we inderdaad wel even bedenken of iemand nog iets moet meenemen.

sanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 14:52

_roodvos_ schreef:
Iertje, eigenlijk wil ik zelf sowieso liever spelletjes spelen en gezellig zijn dan naar een voorstelling of whatever, maar het zal wel goedkomen met regelen... Datum is het moeilijkste.
Maar even afwachten wat de rest vindt.
Dan nog de tijd, dan het vervoer en dan zijn we klaar.
als we spelletjes gaan doen moeten we inderdaad wel even bedenken of iemand nog iets moet meenemen.

neem catan mee :')(als linor dat toestaat)

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 14:57

Pfff... Ik ga even lekker met drie gigadozen sjouwen!
Verder gaat hij dat denk ik niet goedvinden en kan je het maar met zijn vieren spelen...
Had Taartje niet ook het catan basisspel? :P

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:11

We zouden eventueel (als iedereen er mee instemt) ook nog een leuke film kunnen kijken, en dan voor de rest spelletjes doen enzo :D
Ik zal het thuis nog ff bespreken wanneer mijn ouders het het liefste hebben ;)
Als het goed is hebben wij inderdaad catan (echt al super oud :P )

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:48

De oude versie is leuker dan de nieuwe. :D
Die huisjes zijn leuker. :)

Wanneer, is dat kwa tijd?
Datum wordt dus de tweede, tenzij het echt niet gaat met Sarka dan moeten we snel wat anders bedenken.

Film vind ik goed. :)
Gewoon bij jou thuis?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:01

Gewoon bij mij thuis ja ;)
Noem eens een aantal films die jullie leuk vinden?
Dan kan ik mijn vader de opdracht geven die te downloaden of als een van jullie die dan heeft dat je die dan mee kan nemen ;)

(misschien kunnen we kijken of we Frozen kunnen downloaden ;) )

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 19:33

Ik weet niet wat ik leuk vind, ik weet alleen wat ik niet leuk vind. :P
Ik houd niet van.. Horrorfilms en van die er is een man en een vrouw en die krijgen ruzie (en vergelijkbaar) films...
Fantasy is trouwens wel leuk. :D
(laat ik er maar vanuit gaan dat als een soort boek leuk is dat dan hetzelfde soort film ook leuk is. :P )
Oeh, Frozen had je toch de trailer van laten zien, heel ver terug? Die ziet er niet verkeerd uit. :)
Animatiefilms hebben bij mij sowieso vaak voorkeur. :P