Vinden jullie het vervelend als ik wat foto's maak voor op mijn te ontwikkelen website? Ik zal geen foto's op de site plaatsen waar jullie kindjes herkenbaar op staan. Dat zou ik namelijk zelf ook niet willen. Ook zal ik vooraf aan jullie toestemming vragen of de foto's geplaatst mogen worden. Het lijkt mij leuk als ik een paar foto's op de site heb van een consult.
Jawel toch.. heb ook nog eetkamerstoelen Es ik zal mn adres z zo per pb naar je dorn
pantuf
Geplaatst: 09-11-13 11:00
Welke datum was het nou? Kan het zo snel niet vinden... Kan het zo snel niet vinden maar ben bang dat ik de auto niet heb Misschien kan ik wat met mijn ouders regelen als ze niet hoeven te werken.
Ik heb overlegd met Suze. We beginnen om half elf dan kan ik de eerste twee mensen voor de lunch een knoop leren. Na de lunch volgt dan de tweede knoop. Uiterlijk om half vier wil ik weer naar huis.
Als niemand dat een probleem vind? Anders zit ik met roan naar school. Als sietse s morgens gelijk om 6 uur klaar is op het werk kan hij hem wel naar school doen maar dat weet ik pas op de dag zelf en is 9vd10 keer niet zo.
Voor es maakt het kwa afstand niet heel veel uit toch?