Ik! Ik had wat meer eetlepels stroop, 1 reep chocolade extra (Van elk een halve (Puur en melk)) en euh ik geloof wat meer biscuits!
Nou, ik heb boodschappen gehaald! 4 stokbroden, 2 bakjes kruidenboter, 1 bakje knofloop kruidenboter en 10 eieren! Die 10 eieren gaan door de helft dus dan heb je 20 gevulde eieren... Meer dan zat dacht ik!
Nou, ik heb een goede bodem nodig want ik heb besloten om zaterdag te gaan stappen! Paarden voeren is geregeld dus ik vind het wel ff heilig! Werk me de pleures.......
Uhm als je hier tussen kwart over 7 en half 8 kan zijn? Dan nemen we bij mij in de straat de bus om 19.52, stappen we op t station over op die van 2 over 8 en dan zijn we iets voor half 9 bij Roos?
Ik denk dat ik maar in lwd blijf en ergens ga eten.
Ik ben 18:00uur klaar met werken (leeuwarden), naar mijn huis is een half uur rijden. Dan ben ik thuis en zou ik alweer terug kunnen haha
Pak sochtends me spullen dan gelijk in en neem dat direct wel mee. Alleen ik heb geen mogelijkheid om komkommers oid koel te houden, kunnen die zolang uit de koeling?
Oef Ik dacht vannacht dat ik echt over mn nek zou gaan. Ben maar doodstil blijven liggen haha toen ging t wel. De meiden zijn alweer de hort op dus ik ben weer terug op de bank gekropen haha heerlijk. Ik start rustig op vandaag, als ik al opstart.