Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chanen schreef:Oh, ik hoef ik echt niet met 20+ mensen op stap. Liever niet zelfs, want dan loop ik er vaak maar een beetje verloren bij. Ik ben niet zo goed in grote groepen.Het gaat mij er ook meer om wat nieuwe contacten te leggen hier in de buurt, zodat ik iemand heb om af en toe wat mee te ondernemen, omdat ik dat nu mis, doordat mijn (studie)vrienden veelal ver weg wonen.
![]()
Leuk trouwens om te zien dat het noorden inmiddels ook wat meer vertegenwoordigd is.
Chanen schreef:Oh, ik hoef ik echt niet met 20+ mensen op stap. Liever niet zelfs, want dan loop ik er vaak maar een beetje verloren bij. Ik ben niet zo goed in grote groepen.Het gaat mij er ook meer om wat nieuwe contacten te leggen hier in de buurt, zodat ik iemand heb om af en toe wat mee te ondernemen, omdat ik dat nu mis, doordat mijn (studie)vrienden veelal ver weg wonen.
![]()
Leuk trouwens om te zien dat het noorden inmiddels ook wat meer vertegenwoordigd is.
Citaat:Friesland
- Eleionomae (Froukje), 26, werkzaam in de zorg, Heerenveen
- MiSzNiTa ( Anita ), 28, nu helaas geen werk. Mama van een zoontje van 9 maand, Oldeberkoop
- Forumster (Anna), 30, research technician (elke dag in Groningen, wonende te Lemmer (kop van Ov en NOP ook te doen)
Overijssel
- GreaseMonkey, 28-jarige ICT'er
Groningen
- Chanen (Lotte), 26-jarige studente uit Groningen stad.
Brabant
-Barendshoeve (patty), 30 jarige zzp-er uit Dinteloord
- Eindhoven, leonie87, 25 jaar, transportplanner.
-KimBreda(Kimberley) 30 jarige harde werker uit Breda
- Avalon87 ( Debby) 26 jaar, student uit Tilburg
Limburg
-Marjan1984, 29 jaar en werkzaam op de customer service. Kom uit Grubbenvorst (bij Venlo)
Noord-Holland
- kelliiee1993 (Kelly) , 19 jarige studente uit Anna Paulowna
- Rienn (B.ejanke), 28 jaar, iets op kantoor in Hoorn.
- muireann (Maaike), 30 jaar, student verpleegkunde / oproepkracht zorg uit Amsterdam. Ook veel in omgeving bollenstreek ivm verzorgpony / familie
Zuid-Holland
- Moppie__ (Monique), 22 jarige studente uit Waddinxveen
- Rienn (B.ejanke), 28 jaar, weekend in de buurt van R'dam.
- Louise (Lootje1991), 21 jaar gaat opleiding tot chauffeeur doen en daarna transport planner. Woont in Spijkenisse
- Ash_ (ashley) 23 jaar werkt voor de overheid. Woon in rijswijk. (Bij den haag)
- _SantOs_ (Anouk), 20 (bijna 21) jarige werkzoekende uit Hoogvliet R'dam
- Poess91 (Kim), uit Leerdam, 22 jaar, werk in supermarkt, deeltijd studie
Gelderland
-Lindandy 21 jarige fitnessinstructice + voedingsdeskundige uit Harderwijk
-Ghostattack (Britt) - 17 (3 oktober 18), scholier uit Tiel
- Zoek (Patricia), 32 jaar, werk in het bedrijf van mijn man, kom uit Haaften
- Amaryllis, 25 jaar, klantadviseur bij een overheidsinstelling
- Brennie85, Brenda 27 jaar, woon in een klein dorpje naast Nijmegen samen met vriendlief.
Utrecht
- Melisding (Melissa) 20 jarige student hrm uit Vianen
- wilmatj (Wilma) 20 jaar, eigen paardenstal aan het opzetten
Citaat:Friesland
- Eleionomae (Froukje), 26, werkzaam in de zorg, Heerenveen
- MiSzNiTa ( Anita ), 28, nu helaas geen werk. Mama van een zoontje van 9 maand, Oldeberkoop
- Forumster (Anna), 30, research technician (elke dag in Groningen, wonende te Lemmer (kop van Ov en NOP ook te doen)
Overijssel
- GreaseMonkey, 28-jarige ICT'er
Groningen
- Chanen (Lotte), 26-jarige studente uit Groningen stad.
Brabant
-Barendshoeve (patty), 30 jarige zzp-er uit Dinteloord
- Eindhoven, leonie87, 25 jaar, transportplanner.
-KimBreda(Kimberley) 30 jarige harde werker uit Breda
- Avalon87 ( Debby) 26 jaar, student uit Tilburg
Limburg
-Marjan1984, 29 jaar en werkzaam op de customer service. Kom uit Grubbenvorst (bij Venlo)
Noord-Holland
- kelliiee1993 (Kelly) , 19 jarige studente uit Anna Paulowna
- Rienn (B.ejanke), 28 jaar, iets op kantoor in Hoorn.
- muireann (Maaike), 30 jaar, student verpleegkunde / oproepkracht zorg uit Amsterdam. Ook veel in omgeving bollenstreek ivm verzorgpony / familie
Zuid-Holland
- Moppie__ (Monique), 22 jarige studente uit Waddinxveen
- Rienn (B.ejanke), 28 jaar, weekend in de buurt van R'dam.
- Louise (Lootje1991), 21 jaar gaat opleiding tot chauffeeur doen en daarna transport planner. Woont in Spijkenisse
- Ash_ (ashley) 23 jaar werkt voor de overheid. Woon in rijswijk. (Bij den haag)
- _SantOs_ (Anouk), 20 (bijna 21) jarige werkzoekende uit Hoogvliet R'dam
- Poess91 (Kim), uit Leerdam, 22 jaar, werk in supermarkt, deeltijd studie
Gelderland
-Lindandy 21 jarige fitnessinstructice + voedingsdeskundige uit Harderwijk
-Ghostattack (Britt) - 17 (3 oktober 18), scholier uit Tiel
- Zoek (Patricia), 32 jaar, werk in het bedrijf van mijn man, kom uit Haaften
- Amaryllis, 25 jaar, klantadviseur bij een overheidsinstelling
- Brennie85, Brenda 27 jaar, woon in een klein dorpje naast Nijmegen samen met vriendlief.
- BridgetF, 37 jaar, Fulltime moeder van 3 jonge kinderen, Wageningen
Utrecht
- Melisding (Melissa) 20 jarige student hrm uit Vianen
- wilmatj (Wilma) 20 jaar, eigen paardenstal aan het opzetten
Eleionomae schreef:Chanen schreef:Oh, ik hoef ik echt niet met 20+ mensen op stap. Liever niet zelfs, want dan loop ik er vaak maar een beetje verloren bij. Ik ben niet zo goed in grote groepen.Het gaat mij er ook meer om wat nieuwe contacten te leggen hier in de buurt, zodat ik iemand heb om af en toe wat mee te ondernemen, omdat ik dat nu mis, doordat mijn (studie)vrienden veelal ver weg wonen.
![]()
ik ben ook niet van de groepen hoor, maar als je eens wilt meeten ik kom ook wel met regelmaat in Groningen en ben er ook zo met de bus(en ik woon zelf echt op kruipafstand van station heerenveen haha)
Lootje1991 schreef:Barendshoeve schreef:Hoi, de high tea gaat zo ie zo een feit worden bij de Peer in prinsenbeek.
Nu enkel de datum nog :p
Ik wil ook wel mee naar de high-tea lijkt me super gezellig
Rienn schreef:Ik zie dat er een Bokker in Hoogvliet woont en een Bokker in Spijkenisse, daar ben ik elk weekend.