sorry meiden dat ik deze gemist heb...*schaam* maar denk ik afgesproken in de periode dat ik met even had terug getrokken. Ik ga graag mee moet alleen even kijken hoe t dan loopt. Ik hou het in de gaten
Zo te lezen zijn er toch een aardig aantal mensen die Roosendaal te ver vinden, misschien dan toch overwegen om weer centraler te gaan dus midden van het land? Voor mij maakt de afstand niet heel veel uit maar het is wel zo leuk dat iedereen die wil komen ook kan komen, er zijn nu toch al aardig mensen die zich door de afstand laten tegenhouden en dat is ook zonde
Als het wat centraler is wil ik ook wel proberen om te komen, maar Roosendaal vind ik echt een beetje een uithoek Ik snap dat een centraal punt ook lange reistijden kan geven maar dan heeft iedereen wel een beetje een aangename reistijd
ja utrecht is idd een stukje rijden, maar goed wel redelijk centraal, ik ga kijken of het voor mij lukt zou het erg leuk vinden om jullie te ontmoeten!
En dan nu gelijk maar even "doorpakken" de voorkeur gaat zo te zien toch uit naar Utrecht, zelfde locatie weer? Of heeft iemand een ander idee in de buurt van Utrecht? Qua datum gaat de voorkeur uit naar de 1ste en de 22ste weliswaar met 1% verschil maar toch
En aangezien er de vorige keer nogal een overschot aan eten was, hoe gaan we dat organiseren?
Laura82
Geplaatst: 10-07-13 16:36
Lijkt me gezien de datum misschien wel handig om ook een alternatief binnen te hebben? Qua eten denk ik dat we gewoon minder moeten meenemen haha.