Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jiehaaa schreef:Ik hoef ook niet zo nodig te gaan dansen hoor, ik ben net Pinokkio met houten klompjes op stelten.
jiehaaa schreef:Cindeeh schreef:Jiehaaa, gaan we gewoon samen met Sebas en nog een paar liefhebbers de kroeg in!
Helemaal goed! Ik laat de auto lekker thuis en laat de NS een mooie gele limousine voorrijden.
FemmeT schreef:Ok ieder zijn eigen ding. Ik ben niet zo van het ouwehoeren in een kroeg. Er zijn op de 29ste iig wel wat potentieel leuke techno/deephousefeestjes in Tivoli de Helling en Hal16. Pinokkiodansjes doen in de Ekko lijkt me ook leuk. Wie neem ik op sleeptouw?.
Als het de 29ste wordt zal ik met de auto zijn. Ik kan dan op de terugweg nog wel wat mensen thuisbezorgen die in in de driehoek Utrecht - Deventer - Arnhem wonen. Achterbank alleen geschikt voor paardenmeisjes of tweakers met geamputeerde ledematen.
Maureen95 schreef:Ik weet eerlijk gezegt nog niet hoe ik ga. Maar ik moet wachten of mijn date meegaat. Ik wil anders wel gebruik maken dat ik met iemand mee kan rijden. Kunnen we dan niet weer zo een carpoollijst maken?