Ailah, de tijgerin uit Blijdorp, een Helmbasilisk en een Victoriaanse Kroonduif.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kgambler schreef:Hier nog een 3-tal van mijn dierentuin foto's
Ailah, de tijgerin uit Blijdorp, een Helmbasilisk en een Victoriaanse Kroonduif.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
lifaya schreef:My_Little_P schreef:Jeetje, jullie kennen elkaar al hartstikke goed!
k ken eigenlijk helemaal niemand..........
they wish![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kgambler schreef:Ook nog even een sfeerplaatje van toen we fotomeeting vervingen voor een dierentuin meeting! Horse Photo Events ging toen niet door i.v.m. Rhino terwijl ik samen met Aniek de Nikkor 70-200 F2.8 lens had gehuurd. Dus we hadden besloten er het beste van te maken
[ Afbeelding ]
Nicole schreef:Elvi_Elisa schreef:*ziet Nicole al met een mega FAIL stempel op dr hoofd lopen*
We moeten eigenlijk een wit shirt kopen en dan een FAIL stempel erop voor Nicole.
Doen dan aub wil een mooie vormend t shirt en niet zo size XXL door schijnend formaatje olifant t shirt
Daisyree schreef:Nou ja herkennen dan![]()
Echt kennen doe ik alleen Marianne. Die is ondertussen ook een hele goede vriendin geworden.
MarianneV schreef:Daisyree schreef:Nou ja herkennen dan![]()
Echt kennen doe ik alleen Marianne. Die is ondertussen ook een hele goede vriendin geworden.
Corina ken ik ook wel goed
Lisa, AF, Renee, Merel, Richard, Femke, Ivonka, Nicole, Corina, Judith, Mark en Susan heb ik ontmoet.
Kennen doe ik jullie uit het topic en Ivonka dan ietsje beter, want die mocht men bruiloft doen
niemand vergeten hoop ik