Uiteraard komt er weer een foto topic, al die mooierds van ons voor de wagen is zo'n mooi plaatje! We hebben iedere keer nog de hoofdpagina uitgelicht gehaald, uiteraard dit keer weer proberen
Helaas, ik moet afzeggen. Marty's schuurplekje is wel weer dicht, maar mijn zusje blijkt op dezelfde dag een wedstrijd te hebben, waardoor ik geen trailer ter beschikking heb.... Helaas! Hopelijk volgende keer wel!
Ik ga halverwege deze week de definitieve mail maken naar alle deelnemers met de prcieze info over de dag en dan krijg ik ook het aantal mensen door. Ik laat het zsm weten aan de taarten en cakejes bakkers
Lailaa
Geplaatst: 13-05-13 16:51
Sabinaa__ schreef:
Wat jammer zeg!
Ik ben ook nog druk met vervoer bezig, ik heb al wel vrij gekregen van me werk.
Oh dames, duimen dat jullie toch gewoon mee kunnen!
Even spammen hoor, maar onze bijna 3-jarige Haflinger Nina zijn we nu rustig aan het oppakken met 3x in de week 5-10 minuutjes longeren, en ze is zoooo braaf (geworden!). Echt heerlijk. We hebben haar al sinds dat ze 5 maanden oud was; best een pittig dametje. Maar ze lijkt dit zo goed op te pakken. *Toekomstig menpoown van m'n man *
he Lailaa, als Patty ook gaat, ik zie dat jullie allebei uit deventer komen, misschien kunnen jullie powns in één trailer en heeft Patty een auto, dan is het auto-probleem opgelost.
Maar met een 1/1,5 paard trailer lukt makkelijk 2 kleine en de wagentjes. Je zou eventueel het lamoen afkunnen schroeven en bij de laadklep de sulkys tegen aan zetten (de wagentjes recht op zetten en/of eventueel het lamoen boven de laadklep uit steken) en de ponys uiteraard voorin. Zo doe ik het ook altijd.
Als ik mee ga Simone kunnen we idd wel misschien wel samen gaan. Hier wel auto die trailer kan trekken (eventueel kan ik een bus proberen te regelen) dan is de sulky probleem ook opgelost. Trailer moet ik huren of jij moet er een hebben?
Alleen, ik weet niet of Switch op dat moment zo ver is om mee te gaan. Dus meld me aan onder voorbehoud of Switch er al aan toe is. (Loopt net voor de wagen)