Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

spoekie gaat niet mee, dat heb ik hierboven al ergens gezegd
 spoekie gaat niet mee, dat heb ik hierboven al ergens gezegd 

naar aanleiding van Fairie's pb'tje reageer ik ook eens op dit topic
 naar aanleiding van Fairie's pb'tje reageer ik ook eens op dit topic  ik las het wel enzo maar heb zelf dus nog niks hierzo gepost
 ik las het wel enzo maar heb zelf dus nog niks hierzo gepost  Ik ga wel mee, ik kom samen met Yessy met de trein vanuit Gouda, maar dat is ondertussen wel duidelijk geloof ik
 Ik ga wel mee, ik kom samen met Yessy met de trein vanuit Gouda, maar dat is ondertussen wel duidelijk geloof ik  
  heb de film ook nog niet gezien by the way..
 heb de film ook nog niet gezien by the way..  . Dus we zijn allemaal om half 3 op het station in den-bosch? Aan de buskant neem ik aan dan he? En hoe herkennen we elkaar? Neem er nog steeds iemand (ik meende dat Ice-Princess dat zei) een bord mee??
. Dus we zijn allemaal om half 3 op het station in den-bosch? Aan de buskant neem ik aan dan he? En hoe herkennen we elkaar? Neem er nog steeds iemand (ik meende dat Ice-Princess dat zei) een bord mee?? Ik ben daar nooit eerder binnen geweest dus heb geen idee hoe het er daar uitziet.
 Ik ben daar nooit eerder binnen geweest dus heb geen idee hoe het er daar uitziet. 
                                                          )
)