Ik vind het ook het leukst als het niet te duur is ik vind het niet zo nodig, je bent met zo'n groep dat gewoon lekker hangen op een veld net zo leuk is.
Mallow ik zou mee kunnen/willen rijden en deel met alle plezier de reiskosten
Voor mij en voor nog meer anderen is het nooit helemaal gratis zo'n dagje uit. In elk geval voor mij niet gezien helaas de benzine nog steeds niet gratis geworden is. En onze auto best een grote tank eronder heeft waarbij ik zo ff voor een volle tank 90euro aan kwijt ben, maar hier mopper ik niet over hoor gezien een auto altijd wel geld kost je maakt er nooit winst op haha...
Ympi
Geplaatst: 19-03-13 17:14
rienne schreef:
Ympi, geen probleem hoor ik kan enkel de 28ste want moet de 21ste werken
Helemaal gratis lukt mij ook niet, of met iemand meereizen (benzinekosten) of met OV. Maar daarom is zo laag mogelijke entree denk ik wel prettig voor de meesten.
Ik stem nog steeds voor een picknick met speelgelegenheid en dan lekker eten, spelen en foto's maken
Laura82
Geplaatst: 19-03-13 17:37
Ik vind alles prima Als het maar gezellig is!! Moeten we alelen niet een alternatief binnen hebben, mocht het nou echt heel slecht weer zijn?
Oh dan ben ik nogal aso altijd als ik naar Ballorig ga heb ik krentenbollen in mijn tas en pakjes drinken
Fantast
Geplaatst: 19-03-13 18:27
Het maakt mij niet zoveel uit vind alles leuk, zolang het weer maar meewerkt
HEt is ook leuk aangezien wij uit alle delen van het land komen om streekgebonden producten mee te nemen . De meiden uit friesland kunnen dan bijvoorbeeld oranjekoek of suikerbrood meenemen. En dan zo uit iedere provincie iets
Bleg oranjekoek. Mag ik dan Groningen vertegenwoordigen? Volgens mij zitten hier wel Friezen en Drenthen, maar Groningers heb ik geloof ik nog niet gezien. Of ik mis wat kan ook Dan neem ik een paar heerlijk Groningse worsten mee