Boktmeeting Paard Ahoy '03!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag komt je het beste uit?

zaterdag 27-12
29 (32%)
zondag 28-12
37 (41%)
maandag 29-12
24 (26%)

Totaal aantal stemmen: 90

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 23:42

Ik weet nog niet wanneer ik pauzes heb, maar ik zal proberen om er ook te zijn om 12.20. Ik heb een wit/grijze trui aan van Paard Ahoy, en lang blond haar met lichte krullen. Een vriendin van me staat ook bij de kleine ring, die moet het hek open en dicht doen voor de deelnemers, maar die is het dus niet. En anders roepen jullie gewoon heel hard Karin, dan kom ik vanzelf wel een keer Schijnheilig

Oja, waarschijnlijk heb ik ook nog een blauwe pet op van het Wellantcollege, maar dat heeft iedereen van onze school die in de organisatie zit...
oja 2 Bloos ik heb bruine sport schoenen aan van Austrailian

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 11:55

*Plannen gewijzigd*

Ik kom samen met Fashi0n (ja die verbannen is Schijnheilig ) en nog 2 vriendinnen op Zondag.
Alleen maar omdat mijn *lieve* zusje op zaterdag wou..!! :S
Maar ja.!!
Heb er wel zin in..!!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 14:07

Ik ga niet vandaag, Sophie_kurk was ziek. Nu gaan we morgen Haha!

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:32

ik was vandaag niet geweest, ik hoefde niet te rijden, dus ging ik vandaag maar wassen, morgen ben ik er wel

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:36

Ik ga ook morgen Tong uitsteken

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:39

Nee echt Tong uitsteken Maar vraagje, hoe herken ik in godsnaam andere bokkers ?

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:35

rooslover schreef:
Nee echt Tong uitsteken Maar vraagje, hoe herken ik in godsnaam andere bokkers ?

Ik ga helemaal in 't zwart en heb zwart haar Tong uitsteken

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:06

Ik heb daisy (toch?) tijdens de merens demonstratie gezien, maar verder helemaal geen bokkers. Jammer!

Maar het was echt gaaf! Vooral Paralli, de shetlandrace en de show met de shire! Was echt mooi, zo die man die van zn paard viel Bloos! Haha!

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:13

Ja ja mensen ik ben er geweest hoor op paard ahoy.
Hej marrie heb Muffy en Berna zie staan wat zijn t toch een schatjes he?!
En ik heb Liberty van bokt gemeet.
'T was een leuke dag.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:28

Avanti schreef:
Ik heb daisy (toch?) tijdens de merens demonstratie gezien, maar verder helemaal geen bokkers. Jammer!

Maar het was echt gaaf! Vooral Paralli, de shetlandrace en de show met de shire! Was echt mooi, zo die man die van zn paard viel Bloos! Haha!

haha, ik heb jou wel een paar keer voorbij zien komen hoor Tong uitsteken
verder heb ik liberty gezien en nimber zien rijden. volgens mij zaten er ook nog 2 bokkers achter me want toen avanti voorbij liep hoorde ik ze zeggen "dat was avanti van bokt"

ik denk dat niemand mij daar gezien heeft omdat bijna niemand mij kent Tong uitsteken

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:32

_Michelle_"]
[quote="Avanti schreef:

verder heb ik liberty gezien en nimber zien rijden. volgens mij zaten er ook nog 2 bokkers achter me want toen avanti voorbij liep hoorde ik ze zeggen "dat was avanti van bokt"

ik denk dat niemand mij daar gezien heeft omdat bijna niemand mij kent Tong uitsteken
[/quote]

*LOL* Haha hoezo spreek niemand mij aan! Huilen Zie ik er zo niet-liev uit? Tong uitsteken Knipoog Hoezo heb je niet wat gezegt joh? Jammer.

Owja Junta-Mellie en Sharir van bokt gezien, maar die kon ik al!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:36

even kijken. Ik heb vandaag. Nimber, obelix, billy, illindra, waterkippie, Ineke2 en liberty gemeet.............

Vond Guusje erg leuk, die barrelrace met die shets vond ik helemaal te wild......... zooo gaaf.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:56

gijsenkim schreef:
even kijken. Ik heb vandaag. Nimber, obelix, billy, illindra, waterkippie, Ineke2 en liberty gemeet.............

Vond Guusje erg leuk, die barrelrace met die shets vond ik helemaal te wild......... zooo gaaf.

Zo damn ben ik nou zo blind? Haha! Allemaal niet gezien. Guusje ook niet trouwens.

Jaa die shetten race, en dat kleintje had dan gewonnen mennn die ging hard. Moest ook zo lachen toen ze op die dingen gingen stampen en dat shetje toen niet meer wou. *LOL*

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:59

Avanti"]
[quote="_Michelle_"][quote="Avanti schreef:

[/quote]

*LOL* Haha hoezo spreek niemand mij aan! Huilen Zie ik er zo niet-liev uit? Tong uitsteken Knipoog Hoezo heb je niet wat gezegt joh? Jammer.

Owja Junta-Mellie en Sharir van bokt gezien, maar die kon ik al!
[/quote]
ik zal het maar eerlijk zeggen, dat durf ik niet Bloos

die shetjes waren idd gaaf! ik wil spontaan ook een shet Haha!
guusje heb ik niet gezien want die was zo vroeg Boos!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:01

Dat je me zo herkende trouwens?! Maar zelf durf ik dat ook niet hoor, haha!
Heb je Parelli nog gezien? Damn dat wat zooo vet!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:14

Avanti schreef:
. Moest ook zo lachen toen ze op die dingen gingen stampen en dat shetje toen niet meer wou. *LOL*

ik zat bovenin op de tribune en kon dus in de losrijring kijken wat er gebeurde................. heb ik ook vreselijk om zitten lachen....... 20 paarden waaronder 8 shires aan de kletter op 40 vierkante meter Haha! Knipoog

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:16

Avanti schreef:

Gaf Daisy in de kleine ring een show??
Die man die van zn paard viel bij Parelli, die viel echt heel hard, zon voor onze neus, zo op zn hoofd. Volgens mij had hij echt wel pijn, maar hij liep gelijkj weer naar zn paard toe, nouw ja, hij lokte hem meer.

Ik heb geloof ik ook wel een paar bokkers gezien, maar dat wist ik niet zeker, en ik ben ook niet het persoon die zomaar iemand aanspreekt of zulk gebied. Moest ook enqeutes (of hoe je dat ook schrijft) afnemen, dat vond ik erg zat. Verder was het wel onwijs gaag en gezellig, gelukkig nog 2 dagen Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:19

Ik heb die kerel niet zien kletteren............. jammer, jammer

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:19

ik heb bij parelli niemand zien vallen maar dat was 's ochtens.. afijn
ik heb dr toch wat gemeet (iemand nog mijn fluoricerende rainbowpower armwarmers opgevallen Haha! )

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:20

gijsenkim"]
[quote="Avanti schreef:
. Moest ook zo lachen toen ze op die dingen gingen stampen en dat shetje toen niet meer wou. *LOL*

ik zat bovenin op de tribune en kon dus in de losrijring kijken wat er gebeurde................. heb ik ook vreselijk om zitten lachen....... 20 paarden waaronder 8 shires aan de kletter op 40 vierkante meter Haha! Knipoog
[/quote]

*LOL* hahaha geweldig!

Hadden ze Parilli ff moeten halen! Schijnheilig Menn wat was dat een geweldige show! Zat daat echt volop te genieten, dat wil ik ook met Bunny doen. Echt gewoon helemaal volgen, en dan zet hij 1 pas naar achter en zn pony dan ook precies. Cool
Trouwens geweldig die changementen en met gebogen hoofd met helemaal niks.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:22

gijsenkim schreef:
Ik heb die kerel niet zien kletteren............. jammer, jammer

Ja was opzich wel heel komisch! We zaten net dat we Parelli's boekje gingen kopen, daarna viel hij eraf. Uhm Yvon wou je nog steeds dat boekje? Schijnheilig Haha!

Maar waren hele jonge paarden of niet? Die bonte en die schimmel.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:05

parelli was iid erg goed! echt leuk als je zo met je paard om kan gaan! dat paardje van die man die vertelde had een lief koppie, hij was toch wel de beste van de drie vond ik, zo knap wat ie allemaal doet OK dan!
en avanti;ik herkende je van je foto's laatst op bokt en van je topics over jongens en uitgaan enzo Tong uitsteken

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:08

Heb ik ook gezien Lachen Ik heb echt wel veel mensen ontmoet maar schijnbaar niet alle bokkers
Gijsenkim heb ik wel gezien dacht ik maar wist het niet zeker, verder Liberty (duh), Nimber, Jilleroo, Lonneke , Snowdon en weet niet meer...

Die kerel viel echt hard zeg, wow. Toch kwam dat paard goed terug, mooi om te zien!

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:09

Miekie, Promiss en ik stonden braaf om 12:10 te wachten in de afgesproken hoek. Om 12:20 stonden we nog helemaal in ons eentje. Huilen En voor de rest hebben we dus ook niemand herkend....

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:14

Sorry ik was toen hard Schijnheilig aan het werk. Stond toen bij de kaartjes controle denk k!

Heb trouwens nog wel iemand van het groningerstamboek geintervieuwd, nou ja, enquete gehouden, want k dacht volgens mij zat daar ook iemand van om bokt?!