Oja, waarschijnlijk heb ik ook nog een blauwe pet op van het Wellantcollege, maar dat heeft iedereen van onze school die in de organisatie zit...
oja 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avanti schreef:Ik heb daisy (toch?) tijdens de merens demonstratie gezien, maar verder helemaal geen bokkers. Jammer!
Maar het was echt gaaf! Vooral Paralli, de shetlandrace en de show met de shire! Was echt mooi, zo die man die van zn paard viel![]()
_Michelle_"]
[quote="Avanti schreef:Ik heb daisy (toch?) tijdens de merens demonstratie gezien, maar verder helemaal geen bokkers. Jammer!
Maar het was echt gaaf! Vooral Paralli, de shetlandrace en de show met de shire! Was echt mooi, zo die man die van zn paard viel![]()
gijsenkim schreef:even kijken. Ik heb vandaag. Nimber, obelix, billy, illindra, waterkippie, Ineke2 en liberty gemeet.............
Vond Guusje erg leuk, die barrelrace met die shets vond ik helemaal te wild......... zooo gaaf.
Avanti"]
[quote="_Michelle_"][quote="Avanti schreef:Ik heb daisy (toch?) tijdens de merens demonstratie gezien, maar verder helemaal geen bokkers. Jammer!
Avanti schreef:. Moest ook zo lachen toen ze op die dingen gingen stampen en dat shetje toen niet meer wou.
Avanti schreef:Ik heb daisy (toch?) tijdens de merens demonstratie gezien, maar verder helemaal geen bokkers. Jammer!
gijsenkim"]
[quote="Avanti schreef:. Moest ook zo lachen toen ze op die dingen gingen stampen en dat shetje toen niet meer wou.