We hebben nog 3 weken en er is al een geruime tijd onzekerheid ook helaas nadat (ben even de naam kwijt) heeft geprobeerd het weer op pootjes te zetten wat helaas mislukt is wacht wel af wat er in de toekomst nog gebeurt
Maar vind eens een locatie in zuid limburg? Erestein lijkt me leuk voor 5/6 zuiderse paarden + fotografen, omdat de locatie niet groot is, maar dan heb je t ook gehad. En dan ook nog eens iemand vinden die het leuk vind om alles te organiseren
Limburg heeft wel veel groen, maar niks speciaals. Nogmaals, ik kom niet verder dan Erestein (water, gras, wat mooie bomen, een kasteel), jullie ?
AlexVB
Geplaatst: 19-03-13 22:02
Als er interesse is kunnen jullie ook bij ons in Lanaken foto's komen maken rond die periode. Het nationaal park is groot genoeg en er zijn mooie locaties waar je mooie foto's kunt maken.
ik hoor het wel..
xSlvna
Geplaatst: 20-03-13 00:21
Zo, heb even alles via google maps uitgezocht, mijn uitgekozen route naar Lanaken is net 5 km langer dan de vorige route naar Brunsum, qua trailer halen etc zijn geen problemen gezien de trailer (en shire) eigenaar toch dagelijks van huis naar de shire (en trailer) rijd, dan kan hij hem vrijdag mee naar huis nemen, zaterdags weer ermee weg en szondags weer terug naar de stalling, easy.
Dus, mocht iemand willen organiseren voor in Lanaken ben ik alvast van de partij met een leuke draver en een grote (!) shire!
is er misschien een hobby fotograaf, die in de buurt van Born woont, en dan op mijn eigen locatie een serie foto's zou willen maken van thinco, ik had me zo op die fotoshoot verheugt en mij er op ingesteld, zou graag mooie foto's samen willen
Ik ben wel bereid te komen, kijk maar even op mn site, ik pb je wel even anders
xSlvna
Geplaatst: 21-03-13 19:35
Poeh, heb ik een conversatie met 2 fotograven (apart), hoor ik opeens niks meer van beide (hebben wel het laatste bericht gelezen), ja zo kom ik nooit aan een shoot
Zijn hier niet meer mensen die wel naar Lanaken willen?
thinco staat normaal gesproken in Born, bij de woonboten, maar het kan zijn dat op dat moment al in Beek staat, maar kan ook regelen als iemand mij zou kunnen ophalen dat ie in born blijft en dan in beek terug afgezet wordt, maar ja dan heb ik wel iemand nodig!!
We zullen kijken of we het van de grond krijgen. De datum zal uiteraard niet 13 of 14 april zijn..
Bij ons aan de manage is genoeg parkeerplaats voor de wagens met trailers, er kan gegeten worden in de kantine en er is de mogelijkheid voor die dag een stal te huren mocht het nodig zijn..
Zelf had ik als datum 4 of 5 mei of 11 of 12 mei.. Ik kan me voorstellen dat het buitenseizoen is begonnen en dat er mensen met examens zijn die dan niet kunnen.
Om het allemaal geregeld te krijgen in April is voor mij te kort dag. Ook ik heb wedstrijden waaraan ik zelf of als groom deelneem. De 13e was de enige datum die ik kon.
Als er iemand is die het wil plannen hier in Lanaken is dat geen probleem. We hebben genoeg parkeerplaats bij de manege en er is eet mogelijkheid.