Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
freakish1977 schreef:justin4ever schreef:Zaterdag 23 maart of zondag 24maart?
Draver170 beide dagen
Robijntjah ?
_dune_ - zondag
Zoek - beide dagen (1 plek over in de trailer vanaf Enspijk)
Pocogauchan - zondag
Madelonsunny - zaterdag
Ietjelover ?
Ilse_123 Beide dagen
Estella81 ?
Sammy_xxs beide dagen - huurpaard
queelens - zondag
Linda1986 - beide - huurpaard
Maxipaxixx - beide dagen
janneke584 - zaterdag (1 plek over in de trailer vanaf de Betuwe)
Iris82 zaterdag - geen eigen paard
Maratjesammy - beide dagen.
ubimone - beide dagen
Sharonindezz - beide dagen
Ronaa94 - beide dagen, mits op tijd bekend - huurpaard
Sharon - beide dagen
Bontelisa- zondag
Justin4ever - Zaterdag (en zondag mits op tijd bekend, evt paard over voor de liefhebber, kan gratis mee)
Freakish1977- zaterdag (trailerplek vrij vanaf Rijen)
justin4ever schreef:Zaterdag 23 maart of zondag 24maart?
Draver170 beide dagen
Robijntjah ?
_dune_ - zondag
Zoek - beide dagen (1 plek over in de trailer vanaf Enspijk)
Pocogauchan - zondag
Madelonsunny - zaterdag
Ietjelover ?
Ilse_123 Beide dagen
Estella81 ?
Sammy_xxs beide dagen - huurpaard
queelens - zondag
Linda1986 - beide - huurpaard
Maxipaxixx - beide dagen
janneke584 - zaterdag (1 plek over in de trailer vanaf de Betuwe)
Iris82 zaterdag - geen eigen paard
Maratjesammy - beide dagen.
ubimone - beide dagen
Sharonindezz - beide dagen
Ronaa94 - beide dagen, mits op tijd bekend - huurpaard
Sharon - beide dagen
Bontelisa- zondag
Justin4ever - Zaterdag (en zondag mits op tijd bekend, evt paard over voor de liefhebber, kan gratis mee)
Freakish1977- zaterdag (trailerplek vrij vanaf Rijen)
xZiva_ - beide dagen - huurpaard
Citaat:Okee, misschien dan een nieuwe lijst maken voor de 24e? En als bijna niemand kan moeten we even een nieuwe datum plannen.
Even kort samengevat:
De rit vertrekt dus vanaf Manege Den Dries en duurt van 12:00 tot 14:00 uur. Na afloop kunnen we bij de manege met zijn allen wat drinken en/of eten. De mensen met eigen paarden kunnen naar de manege komen en dan kunnen we met zijn allen vertrekken. De kosten voor de huurpaarden bedragen € 17,50 per uur. Mensen met eigen paarden kunnen ook eerder afspreken als ze langer willen rijden en dan om 12:00 bij de manege komen. Het is maar net wat voor wensen iedereen heeft.
Dus graag deze post quoten wie er mee gaan op zondag 24 maart
Er zijn 6 huurpaarden beschikbaar voor de 24e, (gelezen in eerdere post).
Huurpaarden:
1. Linda1986
2.
3.
4.
5.
6.
Eigen paarden:
Zoek schreef:Okee, misschien dan een nieuwe lijst maken voor de 24e? En als bijna niemand kan moeten we even een nieuwe datum plannen.
Even kort samengevat:
De rit vertrekt dus vanaf Manege Den Dries en duurt van 12:00 tot 14:00 uur. Na afloop kunnen we bij de manege met zijn allen wat drinken en/of eten. De mensen met eigen paarden kunnen naar de manege komen en dan kunnen we met zijn allen vertrekken. De kosten voor de huurpaarden bedragen € 17,50 per uur. Mensen met eigen paarden kunnen ook eerder afspreken als ze langer willen rijden en dan om 12:00 bij de manege komen. Het is maar net wat voor wensen iedereen heeft.
Huurpaarden:
1. Linda1986
2. xZiva_
3. sammy_xxs
4. sammy_xxs ( mn vriend)
5.
6.
Eigen paarden:
1. Zoek
2.
Sammy_xxs schreef:Zoek schreef:Okee, misschien dan een nieuwe lijst maken voor de 24e? En als bijna niemand kan moeten we even een nieuwe datum plannen.
Even kort samengevat:
Huurpaarden:
1. Linda1986
2. xZiva_
3. sammy_xxs
5.
6.
Eigen paarden:
1. Zoek
2.Yinneke
yinneke1 schreef:De groep die met de huurpaarden meegaan kunnen rekenen op een rit met ruime stukken draf en een flinke galop op een breed bospad.
We rijden wel door maar ik pas me aan aan de zwakste schakel ik wil iedereen veilig terug brengen.
Daarom ga ik in de duinen eigenlijk nooit in rengalop als ik mensen en/of paarden bij heb die ik niet ken.
Dit is dus wel waar je rekening mee moet houden als je een paard huurt.
Citaat:Okee, misschien dan een nieuwe lijst maken voor de 24e? En als bijna niemand kan moeten we even een nieuwe datum plannen.
Even kort samengevat:
Huurpaarden:
1. Linda1986
2. xZiva_
3. sammy_xxs
5.
6.
Reserve huurpaarden, indien iemand niet kan onverwachts.
-Linda1986 (mijn vriend, Colin)
Eigen paarden:
1. Zoek
2.Yinneke
LiNdA1986 schreef:Citaat:Okee, misschien dan een nieuwe lijst maken voor de 24e? En als bijna niemand kan moeten we even een nieuwe datum plannen.
Even kort samengevat:
Huurpaarden:
1. Linda1986
2. xZiva_
3. sammy_xxs
5. Ronaa94
6.
Reserve huurpaarden, indien iemand niet kan onverwachts.
-Linda1986 (mijn vriend, Colin)
Eigen paarden:
1. Zoek
2.Yinneke
3. Ubimone
yinneke1 schreef:Er zijn voor de 24e 6 grote paarden
2D ponies
en 2 E ponies dus even aangeven waar je voor kiest lettend op gewicht en lengte.
Er zitten geen slome of vervelende paarden tussen wel twee paarden die een geoefende ruiter nodig hebben.
Maar dat kan ik via PB wel met de huurders overleggen.
yinneke1 schreef:Er zijn voor de 24e 6 grote paarden
2D ponies
en 2 E ponies dus even aangeven waar je voor kiest lettend op gewicht en lengte.
Er zitten geen slome of vervelende paarden tussen wel twee paarden die een geoefende ruiter nodig hebben.
Maar dat kan ik via PB wel met de huurders overleggen.