Nog even 1x de lijst.. Als je er op staat maar niet meegaat, ff melden!! Sta je er niet op en wil je wel mee.. ook ff melden!! Morgen is de laatste dag dat het gewijzigd kan worden - Karin - Lizet - Desiree - Ellen (vegetarisch) - Doranka - Sandra - Susanne - Saskia - Hilde - Suzan - Kim (alleen eten, niet bowlen)
Dus 11 personen En Sandra kan niet ziek worden, want je staat op de lijst!!!
De N33 is van het weekend gewoon open! De geplande werkzaamheden zijn uitgesteld omdat er weer slecht weer voorspeld is. Dus degene die over de N33 willen kunnen dat gewoon...
Ik hoop dat ik morgen wat minder beurs ben trouwens.. Gelukkig is links bont en blauw na mijn flauwval-partij vanmorgen. Maar pff.. voel me wel beroerd
Hoop alleen dat ik gewoon mee kan doen met bowlen... Had al een tijdje last van mijn onderbuik en vannacht was het ineens helemaal mis. Kon vanochtend niet uit mijn bed komen & amper lopen. Dus maar even bij ome dokter langs geweest. Volgens hem was het niks, maar als ik meer last kreeg moest ik na het weekend maar even weer komen... Kan niet eens fatsoenlijk in de auto stappen & als ik onverwachts een beweging moet maken dan doet het hartstikke pijn Ga het natuurlijk wel gewoon proberen, en ga natuuuurlijk ook gewoon mee!