Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odenxia schreef:Ik vind het zo jammer dat ik ook niet kan komen kijkenBaal, baal, baal....
Ik zeg snel nog eens organiseren!
Verwacht natuurlijk wel een topic met een heleboel foto`s

Sythaa schreef:Leuk dat het geregeld is!
Filmen vind ik ook top, erg goed idee!
Horseyfries fijn dat je wel een stal hebt kunnen regelen als het voor jou zo end rijden is!
Voor mij is het 40 minuutjes dat is goed te doen. En hij is erg makkelijk op de trailer dus ik neem wel een flink hooinet mee dan kan ik ook bij jullie kijken.
Udo2001 schreef:Wow horseyfries, mag ik ook zo'n sponsor?? Ben blij dat ik om de week kan lessen, helaas geen vetpot hier
Ik werk keihard om elke les zelf te kunnen betalen, naar Alex ga ik één keer in de maand maar dan wel voor twee dagen, omdat het anders te ver is. Bijna al mijn geld gaat naar lessen, trainingsweken en mijn sport. Dus mocht het lijken dat ik de kip met de gouden eieren gevonden heb, zo is het niet, ik kies er slechts voor om het geld wat ik verdien met hard werken te besteden aan mijn opleiding en die van mijn paarden. Zo gaat mijn vriend deze week op wintersport en ga ik niet mee, omdat ik daarvoor liever een trainingsweek bij Bartels deed. Het is echt een kwestie van keuzes maken.
Toen ik nog niet ging werken betaalden ze alles. Nu ik ga werken betaal ik het lesgeld (ga 2x per week les volgen) en ik heb dit jaar ook een veulen gekocht zodat de toekomst toch een beetje 'veilig' is. Het eten enz betalen m'n ouders nog wel, gelukkig kunnen ze bij ons thuis staan dus da's wel gemakkelijk. 
Ben wel lekker onafhankelijk van anderen!