Nog steeds geen Random Readers ontvangen met de post. Mijn SM blijkt ook een random reader te hebben, dus hooelijk kan die morgen even langskomen!
saroanda schreef:1. Sandra2. Mandy3. Suze4. Ingrid betaald5. Charlotte6. Jolanda7. Chubby8. Daisy betaald9. Claudia betaald10. Francis betaald
Volgende keer wil ik ook komen hoor dames Ben zo nieuwsgierig naar iedereen!Eh, tenminste als dat gewaardeerd wordt natuurlijk
Je mag van mij wel meerijden, alleen ik zou wel de hele dag gaan en ook het bed enzo ophalen, dus wordt wel een dagje uit Ik zou eigenlijk bij san blijven slapen maar dan rijden we gewoon samen terug
Ik vind het prima hoor, gezelli! Kunnen we samen Mandy een make-over geven, of heb jij er ook eentje nodig?
Whahaha make-over.... Nahhhh kilo's krijg je er vast niet in uurtje af Maar wil gerust Mandy toetakelen hoor
sorry ik zie nu pas het berichtje!!! ik dacht al ik krijg helemaal geen pb en zag het op de kalender staan voor volgende week. ik heb het net meteen naar je over gemaakt San.